Bedrijfsmanagement: marketingprincipes en praktijkcursus - de open universiteit
FutureLearn
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
10 weken
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 639
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Verken en geniet van 'recreatieve' wiskunde, terwijl u uw creatieve en deductieve denkvaardigheden een boost geeft.
Verwerf de marketingvaardigheden die u nodig hebt om uw managementcarrière naar een hoger niveau te tillen
Van het begrijpen van klantgedrag tot het ontwerpen van producten en diensten die voldoen aan de behoeften van de klant - marketingtechnieken en -tools worden gebruikt om managementproblemen op te lossen in een breed scala van professionele contexten.
Of u nu in een commerciële of niet-commerciële sector werkt, als managementprofessional is het cruciaal om de waarde van marketing en de impact ervan op verschillende zakelijke functies te begrijpen.
Dit microcredential laat je kennismaken met de kernprincipes van marketing - met betrekking tot offline en digitale perspectieven.
Door een verkenning van best-practice marketingbenaderingen, vergroot u uw marketingkennis, verbetert u uw professionele besluitvorming en past u uw aanpak aan om zakelijke uitdagingen op te lossen, ongeacht uw rol of sector.
Dit microcredential, ondersteund door de nieuwste academische denkwijzen, omvat praktische marketingvoorbeelden en leerverhalen van diverse internationale merken, evenals lokale liefdadigheidsinstellingen en sociale ondernemingen in sectoren van productie en detailhandel tot professionele dienstverlening en gezondheidszorg.
U ontwikkelt uw begrip van belangrijke marketingonderwerpen zoals trends, klantmotivatie en het leveren van klantwaarde, en leert hoe u gegevens kunt verzamelen en gebruiken om effectieve managementbeslissingen te nemen.
Je bouwt ook een toolkit voor het maken van producten en diensten die voldoen aan de behoeften van je klanten en die je product onderscheiden van het aanbod van je concurrenten.
Welke vaardigheden leer je?
- De motivaties van klanten identificeren en erop reageren.
- Analyse van de omgeving om marketingkansen te identificeren.
- Effectieve relaties aangaan met belanghebbenden.
- Gegevens interpreteren en gebruiken om marketingbeslissingen te onderbouwen.
- De betalingsbereidheid van klanten beheren.
- Communicatiestrategieën ontwikkelen die geschikt zijn voor uw product of dienst.
- Uw aanbod positioneren om de juiste klanten aan te trekken.
- Hoe u aansprekende zakelijke en persoonlijke merken kunt bouwen.
- De percepties van klanten van risico's identificeren en deze aanpakken.
- Gebruikmaken van relaties met distributeurs voor marketingsucces.
- Uw aanbod onderscheiden van de concurrentie.
Wanneer wil je beginnen?
We streven ernaar om onze microcredentials om de paar maanden uit te voeren. Schrijf je in op de datum die jou uitkomt of registreer je om van een inschrijvingsadviseur te horen over toekomstige runs en updates.
- 29 maart 2021
Wat ga je bereiken?
Aan het einde van de cursus kun je:
- Los een reeks commerciële en niet-commerciële marketingproblemen op met behulp van de juiste tools en concepten.
- Pas de nieuwste tools voor product- en serviceontwerp, distributiebeheer en prijsstelling toe op echte situaties.
- Verzamel relevante informatie voor marketingbeslissingen.
- Interpreteer een verscheidenheid aan verschillende soorten informatie uit verschillende informatiebronnen.
- Evalueer en implementeer geschikte uitwisselingsmethoden, inclusief relaties in verschillende situaties.
Wat je zult ontvangen
10 UK credits op Undergraduate niveau van The Open University.
Je ontvangt een Open University-certificaat dat bevestigt dat je 10 studiepunten hebt behaald op Undergraduate-niveau. Credits worden toegekend bij het behalen van de eindbeoordeling.
Kom je in aanmerking voor dit microcredential?
- Dit microcredential is ideaal voor zakelijke professionals die hun kennis van marketing willen verbreden en kennis en vaardigheden willen ontwikkelen om hun prestaties op het werk te verbeteren.
- Dit is een inleidende cursus en er is geen voorkennis van marketing vereist. Je hebt geen specifieke ervaring of kwalificaties nodig om je in te schrijven.
- De cursus is gebaseerd op praktische voorbeelden uit vele industrieën en zal u helpen marketingvaardigheden te ontwikkelen die overdraagbaar zijn naar een breed scala aan sectoren en organisaties.
Is dit microcredential geschikt voor jou?
Dit microcredential vergroot uw vertrouwen in het toepassen van marketingprincipes op uw werk en het gebruik van marketingconcepten om zakelijke problemen op te lossen.
Het zal met name de inzetbaarheid vergroten van:
- Professionals die willen doorstromen naar managementniveau.
- Professionals die nieuw zijn in een marketingfunctie of in marketing werken, maar geen formele kwalificaties hebben.
- Senior professionals die hun marketing- en managementvaardigheden willen ontwikkelen.
- Zelfstandige professionals die hun vaardigheden en kennis van marketing willen ontwikkelen.
Met wie ga je leren?
Haider Ali
Ik ben een docent Marketing aan de OU, waar ik duizenden managers heb geholpen slagen met het Professional Certificate in Management en ik heb de 2020-versie ontworpen om vele anderen te helpen
Carrièregericht leren door
De Open Universiteit
De Open Universiteit (OU) is de grootste academische instelling in het VK en een wereldleider in flexibel afstandsonderwijs, met als missie open te staan voor mensen, plaatsen, methoden en ideeën.
Wat is een microcredential?
Microcredentials zijn ontworpen om u bij te scholen voor werk in snelgroeiende industrieën, zonder de tijd en kosten van een volledige opleiding. Je microcredential kan op zichzelf staan als een onafhankelijke referentie, en sommige bieden ook academisch krediet om te gebruiken voor een diploma.
Leer online met deskundige instructeurs Voltooi online cursussen onder leiding van experts gedurende 12-16 weken met een toegewijde groep professionals. | + | Voltooi projectgebaseerde beoordelingen Test uw begrip met online beoordelingen en oefeningen met een tutor. | + | Verdien een professionele referentie Rond uw opleiding af en slaag voor uw beoordelingen om een geaccrediteerde referentie te behalen. | = | Ga verder in je carrière Gebruik uw microcredential als bewijs van uw gespecialiseerde vaardigheden en maak vorderingen in uw branche. |
toelatingen
Programma resultaat
Welke vaardigheden ga je leren?
- De drijfveren van klanten identificeren en hierop inspelen.
- Analyseren van de omgeving om marketingkansen te identificeren.
- Het aangaan van effectieve relaties met belanghebbenden.
- Gegevens interpreteren en gebruiken om marketingbeslissingen te onderbouwen.
- Het beheren van de betalingsbereidheid van klanten.
- Ontwikkel communicatiestrategieën die geschikt zijn voor uw product of dienst.
- Positioneer uw aanbod om de juiste klanten aan te trekken.
- Hoe u overtuigende zakelijke en persoonlijke merken kunt bouwen.
- Identificeren van de risicopercepties van klanten en deze aanpakken.
- Gebruikmaken van relaties met distributeurs voor marketingsucces.
- Onderscheid uw aanbod van de concurrentie.
Wat ga je bereiken?
Aan het einde van de cursus ben je in staat om:
- Los een reeks commerciële en niet-commerciële marketingproblemen op met behulp van geschikte tools en concepten.
- Pas de nieuwste tools voor product- en serviceontwerp, distributiebeheer en prijsstelling toe op echte situaties.
- Verzamel relevante informatie voor het nemen van marketingbeslissingen.
- Verschillende soorten informatie uit verschillende informatiebronnen interpreteren.
- Evalueer en implementeer geschikte uitwisselingsmethoden, inclusief relaties in verschillende situaties.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Bedrijfsmanagement (Marketing) (Top-Up)
- Online United Kingdom
BA (Hons) Zakelijk (marketing) (opwaarderen)
- Online United Kingdom
MSc Data-analyse en Marketing (CIM)
- Online United Kingdom