Degree in marketing
London School of Design and Marketing (PT)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Portugees, Spaans, Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
30 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
GBP 11.385 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* £ 3.450,00 per niveau (3 niveaus). Aanvraag: £ 180,00
Invoering
Wij zijn een online onderwijsinstelling die beschikbaar is in 3 talen (Engels, Spaans en Portugees) in Londen, maar met online cursussen die wereldwijd toegankelijk zijn.
Waarom de graad in marketing?
In een mondiaal tijdperk en met een enorm concurrentievermogen, moeten bedrijven zich onderscheiden en gespecialiseerd personeel verwerven. Deze behoefte vergroot de vraag naar hooggekwalificeerde professionals met geavanceerde marketingvaardigheden, sterke probleemoplossende vaardigheden en strategisch en creatief denken.
De graad in Marketing van de London School of Design and Marketing zal een belangrijke stap in je carrière zijn, die je drie belangrijke tools geeft:
Kennis: verwerf solide kennis op het gebied van concepten, tools, modellen en werkwijzen;
Vaardigheden: vermogen om succesvolle projecten te creëren, plannen, implementeren en leiden;
Houding: ontwikkeling van belangrijke persoonlijke kenmerken zoals strategisch denken, methodologie, autonomie, flexibiliteit en zelfvertrouwen.
De LSDM Marketing Degree is exclusief online en is beschikbaar in het Engels, Spaans en Portugees.
London School of Design and Marketing
Waar passie een beroep wordt
faculteit
De faculteit bestaat uit gekwalificeerde, ervaren en gerenommeerde docenten. Naast de academische opleiding op doctoraal niveau, presenteren zij een geconsolideerde professionele loopbaan, die de academische component verbindt met de arbeidsmarkt.
Tutor Center
LSDM-studenten worden wekelijks gevolgd door het tutorcentrum, bestaande uit een team van docenten gespecialiseerd in marketing met masteropleiding en bewezen meerjarige ervaring. Het Tutor Center is ook beschikbaar in het Engels, Spaans en Portugees.
Structuur
The Degree in Marketing is 100% online, ontworpen om te leren op basis van de beschikbaarheid van de studenten, zonder vast schema. Dat wil zeggen dat de LSDM-student bepaalt wanneer en waar toegang tot de inhoud en de uitvoering van de evaluatie werkt. Alleen definitieve papers en individuele presentaties worden gepland op specifieke tijden en tijdig gecommuniceerd aan LSDM-studenten.
In ongeveer 36 maanden hebben LSDM-studenten een Bachelor's Degree in Marketing afgerond, geaccrediteerd door de Universiteit voor de Creatieve Kunsten (UCA), een van de beste gespecialiseerde universiteiten in het VK.
- Onderwijs- en leermethodes aangenomen in de cursus:
- Wordt gegeven in het Engels, Spaans en Portugees;
- Maximaal 3 eenheden tegelijk en een laatste project;
- De inhoud van het apparaat is asynchroon en georganiseerd door wekelijkse onderwerpen;
- Het Tutor Center werkt als ondersteuning en interactie voor de student;
- Online bronnen (bijv. Lezingen, seminars en discussies, tutorials en sessies, feedback, facilitering van fora en online discussiegroepen, praktische oefeningen).
Galerij
leerplan
cursus overzicht
Invoering
De graad in marketing is bedoeld voor iedereen die nieuwe marketingvaardigheden en -kennis wil verwerven en management- en marketingoplossingen en -voorstellen wil promoten. De cursus plaatst strategisch en creatief denken in de voorhoede van marketingmanagement door LSDM-studenten uit te rusten met kennis en begrip van marketingpraktijken in zakelijke omgevingen. De hoge praktische component stelt LSDM-studenten in staat om een raamwerk van marketingmanagementstrategieën, -processen en analyse- en evaluatietechnieken te creëren.
Leer vaardigheden
De Degree in Marketing bereidt professionals voor op de verschillende gebieden van marketing en management en biedt geavanceerd, uitgebreid, gecoördineerd en ondersteund door de nieuwste ontwikkelingen op wetenschappelijk en technologisch gebied. Het cursusplan van de LSDM Marketing Degree is ontwikkeld en verdeeld in 3 verschillende fasen:
Stap 1
De eerste fase, die overeenkomt met het eerste jaar van de cursus, heeft tot doel studenten kennis en begrip te verschaffen van de concepten, hulpmiddelen en modellen, evenals de respectieve onderlinge relaties op de belangrijkste gebieden van marketingkennis. In dit stadium wordt van LSDM-studenten verwacht dat ze bedrijfsconcepten en problemen met betrekking tot marketingbeheer kunnen definiëren en onderzoekstools en -methoden kunnen toepassen. In het algemeen zullen de volgende vaardigheden worden ontwikkeld:
Diep begrip van het marketingconcept, het bereik en het belang ervan in de wereld van vandaag;
Integratie en begrip van huidige managementmodellen, gebaseerd op de DDA-trilogie (Diagnose, Besluit, Actie);
Op basis van solide diagnose, identificatie van kansen;
Diagnose balans en marketingstrategie;
Kalibratie en besluitvorming van strategieën, articuleren van doelstellingen, segmentatie, focus, positionering en marketingmix;
Actieplannen gericht op uitvoeringsprincipes, gericht op het tevredenstellen van individuen en organisaties, maar consistent met milieu- en bedrijfsdoelstellingen.
Stap 2
De tweede fase, die overeenkomt met het tweede jaar van de cursus, heeft tot doel LSDM-studenten vaardigheden te bieden die hen helpen bij het plannen, leiden en voltooien van projecten die zijn toegepast op de eerder verworven kennis. In dit stadium zullen LSDM-studenten onderzoeksvaardigheden ontwikkelen en in staat zijn om rapporten over gegevens, ideeën, conclusies en/of aanbevelingen op te bouwen, kwaliteitspresentaties voor te bereiden, statistische hulpmiddelen te gebruiken om gegevens te verzamelen, analyseren en interpreteren, kansen voor ontwikkeling te grijpen en uit te proberen nieuwe ideeën en gedrag.
Stap 3
De derde fase, die overeenkomt met het derde jaar van de cursus, heeft tot doel de kennis die is opgedaan in eerdere curriculaire eenheden te consolideren en vooruitgang te boeken met zelfvertrouwen, realisme en ondernemerschap. Het is in deze fase dat LSDM-studenten hun afstudeerproject zullen ontwikkelen door middel van de volgende vaardigheden:
Flexibiliteit: verschillende projecten en perspectieven kunnen managen;
Zelfvertrouwen: vertrouwen in eigen competentie en functioneren;
Realisme: een objectieve inschatting maken van je eigen kunnen;
Ondernemerschap: het vermogen om een idee, product of bedrijf te ontwikkelen en te verkopen;
Open mind: internationaal denken, proactief gedrag ontwikkelen.
Carrièremogelijkheden
Ontvangers en professionele vooruitzichten
De Degree in Marketing is bedoeld voor studenten, professionals, managers en ondernemers met een ambitie of een geconsolideerde carrière in de marketingsector. Marketing Degree-studenten krijgen de kans om te werken in communicatiebureaus, bedrijven op verschillende gebieden van verkoop of product- of serviceontwikkeling, marktstudies, digitale marketing en reclame, waarbij ze posities aannemen van marketingmanagers, creatievelingen, marketingmanagers, klanten, bedrijfsmanagers, onder anderen .