MBA Digital Marketing met specialiteit in e-commerce of verkoop
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Madrid, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
1500 uur
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
COP 30.655.625 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Met deze MBA kunt u een globale en integratieve visie op bedrijfsbeheer verwerven, door verschillende bedrijfsdomeinen te behandelen op hetzelfde moment dat u diepgaande materialen van digitale marketing bestudeert. Bovendien kunt u zich specialiseren in verkoop of e-commerce.
Double Degree - Universidad Europea de Monterrey
Dankzij de overeenkomst van het European Graduate Institute met de Europese Universiteit van Monterrey wordt deze MBA op internationaal niveau met een dubbele graad van hoog aanzien aangeboden.
Waarom kiezen voor deze MBA?
U wordt een professionele beursgenoteerde, gekwalificeerd om leidinggevende of intermediaire functies te bekleden, digitale marketing, leren met het laatste multimedia-nieuws, strategieën, technieken en tools van de online omgeving.
- Hiermee kunt u met succes de uitdaging van digitale transformatie in organisaties aangaan.
- Het geeft u een globale visie van het bedrijf en Digital Marketing, zodat u het belang van dit gebied begrijpt voor het bereiken van de strategische doelstellingen van de organisatie.
- Je duikt in de nieuwste online marketingtools en trends en hun commerciële implicaties.
- U kunt het reisschema kiezen in e-commerce of in verkoop, een zegel van waarde geven aan uw diploma en een extra diploma behalen, afhankelijk van de gekozen specialiteit.
- U wordt getraind door een door Google geselecteerde expert-trainer om de Google AdWords-certificering (Shopping Advertising) te behalen.
Nabijheid en personalisatie
Het contact van studenten, docenten en tutoren is continu via het virtuele platform, het zal ook:
- Totale beschikbaarheid van materialen (24/7).
- Twijfelen op elk moment van de dag.
- Continue communicatie via de discussiefora.
Dankzij dit en de structuur van de inhoud is de evaluatie van de programma's fundamenteel praktisch.
leerplan
Programma
gewone onderwerpen
- Leiderschap van zeer efficiënte teams
- Digitale marketing en digitale trends
- Inbound Marketing, Digital Advertising en Social Media Marketing
- CRM en klantenwerving en -beheer. Van e-mailmarketing tot affiliate
- Mobiele marketing
- Financiën voor zakelijke besluitvorming
- Zoekmachine positionering. Google Adwords. SEO, SEM en PPC
- Analyse, gegevens en digitaal onderzoek
- Strategische richting: de zoektocht naar competitieve uitmuntendheid
- Zakelijk Ondernemerschap en Business Plan
- TFM. Google Shopping-certificering
Verkooproute
- Digitale verkoop. Collaboratieve economie en strategische allianties
- Distributiekanalen: Omnichannel
- De uitdagingen van commercieel management in de digitale samenleving: verkoopbeheer en planning
- Trends en uitdagingen in marketing en verkoop - Lezingenserie
eCommerce-reisplan
- e-Commerce: huidige situatie en trends. Ontwerp en Marketing
- Platformen, modellen en beheer van een e-commerce
- Business Intelligence en Analytics toegepast op e-Commerce
- Trends en uitdagingen in e-commerce - Lezingenserie
Beurzen en financiering
Studiehulp - Financiering
Het instituut heeft een beursprogramma dat tot 35% van het collegegeld kan dekken. In elke oproep wordt een beperkt aantal beurzen aangeboden op basis van de persoonlijke, professionele of economische situatie van de kandidaten.
Er zijn ook speciale financieringsvoorwaarden om studenten te helpen de kosten van de cursus te dragen via een systeem van uitgestelde betalingen.