Master in mode en luxe branding en marketing
Digital Age University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Barcelona, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 2.600 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* beursprogramma: 20% beursprogramma gewijd aan gekwalificeerde studenten. Gespreide betaling: het programmageld kan in 3 of 4 termijnen gedurende het jaar worden betaald
Invoering
Luxe- en modeklanten hebben de digitale evolutie omarmd en momenteel wordt bijna 80% van de omzet digitaal beïnvloed. De hele keten van mode en luxe is getransformeerd door digitale technologieën: de klantrelatie, de productervaring, de marketing- en communicatiestrategieën en het verkoop- en aankoopproces. Mode- en luxebedrijven hebben experts en professionals nodig die veranderingen kunnen aandrijven en de uitdagingen van een snel veranderende industrie, gebaseerd op innovatieve en technologiegedreven bedrijfsmodellen, het hoofd kunnen bieden.
De Master in Fashion en Luxury Branding and Marketing biedt de digitale vaardigheden en de managementexpertise om te slagen in deze dynamische industrie. Het programma onderzoekt de belangrijkste aspecten van internationaal mode- en luxemanagement, marketing en branding door de impact van digitale marketing- en communicatiestrategieën en de nieuwe retail- en mediakanalen te onderzoeken. Via een casestudy-aanpak leren studenten effectieve merk- en marketingstrategieën met een sterke nadruk op duurzaamheid en digitalisering in de context van de mondiale mode- en luxe-industrie. Ze zullen ook in staat zijn om de kansen voor mode- en luxemerken op mondiaal niveau te identificeren en passende marketing- en communicatieplannen te ontwikkelen op basis van marktonderzoek en unieke positionering.
Aan het einde van de master kunnen studenten:
- Pas de huidige theorieën en praktijken van strategische marketing toe op de mode- en luxe-industrie.
- Analyseer de evolutie van merken, belangrijke toekomstige trends en brancheperspectieven.
- Pas strategieën toe om merkpositionering te creëren, te behouden of te verbeteren.
- Ontwikkel een strategisch marketing- en merkplan op basis van een mondiaal perspectief.
- Analyseer de relatie van het merk met de klanten.
- Detecteer zwakkere producten en neem cruciale beslissingen over merkherpositionering en -uitbreiding.
- Ontdek nieuwe markten voor de groei en uitbreiding van merken.
toelatingen
Beurzen en financiering
Beurzenprogramma voor het digitale tijdperk 2022:
Bij Digital Age University zetten we studenten op de eerste plaats, en via ons beurzenprogramma geven we getalenteerde mensen uit verschillende landen toegang tot onze online masterprogramma's, ongeacht hun financiële situatie en geografische en culturele achtergrond. Tijdens het academisch jaar 2022 heeft de universiteit meer dan 2 miljoen euro aan beurzen en subsidies toegewezen om gekwalificeerde studenten en professionals te ondersteunen bij het verwezenlijken van hun dromen en doelstellingen en het verkrijgen van de digitale vaardigheden die ze nodig hebben om concurrerend te zijn op de huidige evoluerende arbeidsmarkt.
Alle kandidaten (eerstejaars, transfer en internationaal) komen in aanmerking voor aanmelding voor de 20% Merit-Based Scholarships en voor de 30% Global Scholarship voor studenten uit Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Om in aanmerking te komen voor het beursprogramma, moeten studenten het aanvraagformulier invullen dat beschikbaar is op: https://digitalageuniversity.com/admissions/ en hun bachelordiploma of transcripties, het curriculum vitae en een geldig identiteitsdocument uploaden. . De beurzen worden toegekend op basis van de academische verdiensten en professionele ervaring van de studenten en hun land van herkomst.
Alle studenten die zich aanmelden voor het beurzenprogramma worden door het Admissions Office per e-mail op de hoogte gebracht van het resultaat van de evaluatie.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Tegenwoordig zijn er unieke en specifieke carrièremogelijkheden voor mode- en luxeprofessionals. Afgestudeerden van de master hebben een sterke expertise in het bedrijfsleven, samen met functionele ervaring in managementpraktijken, marketing- en communicatiestrategieën en digitale branding. Ze kunnen worden ingezet op het gebied van mode en luxe productontwerp, detailhandel en levering, marketing en communicatie met de volgende rollen:
- Productmanager
- Branding- en marketingadviseur
- Marketing directeur
- Communicatie- en PR-manager
- Merkmanager mode en luxe
- Communicatie- en PR-manager
- Tentoonstelling ontwerper