Master of Arts in Disaster and Emergency Management
Royal Roads University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Victoria, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Blended
Duur
2 jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
CAD 34.472 *
Deadline voor aanmelding
25 Mar 2024
Eerste startdatum
25 Jun 2024
* Collegegeld is voor het hele programma: $ 32,496 (internationale studenten), $ 25,786 (binnenlandse studenten).
Invoering
Deze dynamische tweejarige interdisciplinaire opleiding is gewijd aan het opleiden van zowel bestaande als toekomstige professionals op het gebied van rampen- en noodbeheer. In dit programma leer je hoe je risicogemeenschappen kunt ondersteunen en hoe je hun veerkracht kunt vergroten tegen de verschillende gevaren waarmee ze te maken kunnen krijgen, zowel nu als in de toekomst.
Het programma legt de nadruk op een geïntegreerde en holistische benadering van rampen- en noodbeheer, gebaseerd op het inzicht dat rampen meer zijn dan gevaren, en producten zijn van de onderlinge relatie en wederzijdse constructie van de ecologische, sociale, economische en politieke sfeer.
programma beschrijving
De MA in Disaster and Emergency Management-programma is een tweejarige interdisciplinaire graad die zich richt op het opleiden van zowel ambitieuze als bestaande professionals in rampen- en noodbeheer. Het programma verkent de theoretische grondslagen van rampen- en noodbeheer als een groeiend veld van praktijk en studie. Het programma benadrukt een geïntegreerde en holistische benadering van rampen- en noodbeheer, met dien verstande dat rampen meer dan alleen gevaren zijn en producten zijn van de onderlinge relatie en wederzijdse constructie van de milieu-, sociale, economische en politieke aspecten. Deze benadering ondersteunt het idee dat processen en praktijken op het gebied van rampen- en noodbeheer kunnen en moeten bijdragen aan risicovermindering, veerkracht van de gemeenschap en duurzame gemeenschappen.
Een eenjarig Graduate Diploma in Disaster and Emergency Management wordt ook aangeboden.
Levering Model
Online leren
Het grootste deel van dit programma wordt ervaren door online leren. Online cursussen stellen u in staat om tijdens het studeren aan de eisen van werk en gezin te voldoen. Met behulp van ons online leerplatform krijgt u toegang tot uw leesmateriaal, individuele en groepsopdrachten en kunt u contact leggen met de rest van uw klasgenoten en instructeurs; online overal. Elke online cursus duurt negen weken, met een pauze van twee weken tussen de cursussen.
residentie
Tijdens je tweejarige opleiding volg je twee, twee weken durende residenties op de campus. Hier kun je face-to-face communiceren met je instructeurs, cohort en team. Je hebt lesuren en huiswerk en vergaderingen buiten de lesuren ingesteld, waardoor dit een intensieve en dankbare tijd is.
Voltooiingsopties
Tijdens het eerste jaar van de studie volgen alle studenten dezelfde reeks cursussen. Tijdens het tweede jaar kunnen studenten kiezen uit de volgende opties:
Thesis track
Studenten die het afstudeervak volgen, moeten een tweede onderzoekscursus volgen tijdens hun tweede verblijf.
Op koers gebaseerd nummer
Studenten die de cursusgebaseerde track volgen, kunnen hun studie online voortzetten tijdens het tweede jaar, waarbij ze kunnen kiezen uit een reeks keuzevakken die zijn ontworpen om studenten aan te spreken in alle drie de graduate-programma's van Humanitarian Studies.
Op een cursus gebaseerd traject met stage
Binnen het cursustraject kunnen studenten kiezen voor een stage van 6 studiepunten. Studenten die voor een stage kiezen, krijgen praktijkervaring. Dit ervaringsleren zal studenten helpen hun theoretische kennis toe te passen door hun bekwaamheid in een real-world setting te demonstreren en hun ervaringen te documenteren.
Leerresultaten
Royal Roads University werkt met een op resultaten gebaseerd leermodel. Leerresultaten zijn duidelijke, duidelijke taalbeschrijvingen van kennis- en prestatietaken die studenten demonstreren om een programma succesvol af te ronden.
Binnen de MA in Disaster and Emergency Management zijn er vijf belangrijke domeinen voor leerdoelen:
- Kritisch denken
- Communicatie
- Onderzoek
- Kennis
- Professionele vaardigheden en praktijk
Het gebruik van leerresultaten helpt om de focus van een programma te verduidelijken, helpt studenten hun programma op hun werkplek te verbinden, biedt focus voor beoordeling / evaluatie en helpt werkgevers de voordelen van het programma te begrijpen.
Voor wie
Deze graad is ontworpen voor bestaande en ambitieuze rampenbeheersing en hulpverleningsdeskundigen. Veel studenten komen uit de sectoren overheid, noodhulp, gezondheidszorg, onderwijs, NGO's, leger, politie, brandweer en gemeenschapsplanning.
Kandidaten die niet de formele academische opleiding hebben genoten om voor toelating in aanmerking te komen, kunnen worden beoordeeld op basis van zowel hun formele opleiding als hun informeel leren, in overeenstemming met het flexibele toelatingsproces . Aanvragen worden geval per geval beoordeeld. Ga voor meer informatie naar onze pagina Toelatingsvereisten .
Toelatingseisen
Standaard toegang
- Vierjarige (of vergelijkbare) undergraduate-graad in een relevant en gerelateerd vakgebied *, met een minimum GPA van 'B +' (3.33 / 4.33), van een erkende postsecundaire instelling
* Relevante en gerelateerde velden worden door elk programma gedefinieerd op basis van disciplinaire en / of professionele praktijken. Kandidaten moeten in de persoonlijke verklaringsvragen aangeven hoe zij hun academische opleiding als relevant en gerelateerd aan hun gewenste studieprogramma beschouwen.
Flexibele toelating
- Kandidaten die aan de graadvereiste voldoen, maar niet aan de GPA-vereiste, moeten minimaal 5 jaar relevante * beroepservaring hebben.
- Kandidaten zonder een bachelordiploma hebben normaal gesproken 10 jaar werkervaring nodig, met minimaal twee jaar relevante * professionele ervaring in een leidinggevende of managementfunctie **, of een gelijkwaardige combinatie van opleiding en ervaring.
- Alle kandidaten voor flexibele toelating moeten "Academisch schrijven en kritisch denken" enkele weken voorafgaand aan de start van het programma voltooien en een minimum B + (77%) behalen.
* Elk programma, gebaseerd op disciplinaire en / of professionele praktijken, definieert wat als relevante professionele ervaring wordt beschouwd. Aanvragers moeten in de persoonlijke verklaringsvragen aangeven hoe / waarom zij hun respectieve toezichthoudende (en algemene werkervaring) als relevant en gerelateerd aan hun gewenste studieprogramma beschouwen.
** Ervaring in een leidinggevende of managementfunctie wordt beschouwd op basis van een holistische beoordeling van loopbaanontwikkeling, waaruit blijkt dat de competentie en / of verantwoordelijkheid toeneemt. Dit kan omvatten, maar is niet beperkt tot, toezichthoudende functies, het ondertekenen van verantwoordelijkheden, bijdragen aan organisatieverandering en / of implementatie van de visie en missie van de organisatie. Kandidaten moeten in de persoonlijke verklaring aangeven hoe zij hun werkervaring beschouwen om aan deze vereisten te voldoen
Engelse taalvaardigheid
Als Engels niet uw primaire taal is, bekijk dan onze Engelse taalvereisten .
uitkomsten
Kritisch denken
- Pas een holistische en interdisciplinaire benadering toe op het DEM-vakgebied en -praktijk.
- Onderzoek en situeer de eigen persoonlijke overtuigingen.
- Toon openheid voor ideeën en acties.
- Evalueer bewijsmateriaal, zijn bronnen, betekenissen en bedoelingen.
- Identificeer, selecteer en sorteer relevante informatie om die informatie te kunnen beschrijven, trekken, synthetiseren en valideren.
- Identificeer en leg de ethische dimensies van professioneel gedrag en professionele praktijk uit.
- Kritisch nadenken over de impact en consequenties van beslissingen en daaruit voortvloeiende acties.
Communicatie
- Ideeën en argumenten effectief onder woorden brengen in mondelinge en schriftelijke vorm.
- Toon competentie in interpersoonlijke en interculturele communicatieve vaardigheden.
- Analyseer kritisch de invloed van nieuwe, opkomende en collaboratieve technologieën op het DEM-praktijkveld.
- Selecteer en gebruik verschillende communicatiemedia op basis van een beoordeling van situatie en context.
Onderzoek
- Illustreer het gebruik en de beperkingen van kennis en theorie in het veld voor professionele DEM-praktijk.
- Identificeer en verklaar de kernconcepten en constructies van onderzoek.
- Bijdragen aan kennis op het gebied van studie of praktijk met behulp van systematische en erkende onderzoeksopzet en methoden.
- Evalueer kritisch de nauwkeurigheid en validiteit van informatie en academisch materiaal.
- Herken hiaten in professionele kennis en zoek informatie om tekortkomingen te verhelpen.
Kennis
- Analyseer de historische en hedendaagse evolutie van hoe samenlevingen de relaties tussen gevaren en rampen zijn gaan begrijpen.
- De theoretische grondslagen van rampen- en rampenbeheer differentiëren, beoordelen en toepassen als een evoluerend vakgebied en praktijk.
- Onderzoek sleutelfactoren (bijv. Sociaal, politiek en economisch) die van invloed zijn op hoe gevaren en rampen worden waargenomen, ervaren en aangepakt of beheerd.
- Identificeer en beoordeel de barrières en kansen voor het toepassen van theorie in de praktijk.
- Verklaar en analyseer de historische en hedendaagse normen, waarden, principes en beleids- en wettelijke kaders die de praktijk van het beheer van rampen en noodsituaties in binnenlandse en internationale contexten sturen.
- Vergelijk en analyseer de verbanden en relaties tussen rampen- en noodbeheer, rampenrisicovermindering, duurzame ontwikkeling en activiteiten voor aanpassing aan klimaatverandering.
- Identificeer en analyseer een reeks modellen (bijv. Besluitvorming) en kaders voor het vergroten van de veerkracht, het verminderen van risico's en het beheersen van rampen in lokale, regionale en internationale contexten.
- Identificeer en verklaar de implicaties van stress voor zichzelf, rampen- en noodbeheersprofessionals, andere belanghebbenden en bevolkingsgroepen.
Professionele vaardigheden en praktijken
- Identificeer belanghebbenden die relevant zijn voor DEM-activiteiten en ontwikkel samenwerkingsprocessen die rekening houden met verschillende belangen, behoeften, capaciteiten en capaciteiten.
- Faciliteer groepsprocessen, rekening houdend met de invloed van persoonlijke stijlen en interpersoonlijke dynamiek op besluitvorming en groepsinteracties.
- Maak gebruik van resultaatgerichte planning die gedeelde waarden, langetermijnoriëntatie en strategische perspectieven omvat.
- Selecteer of ontwikkel een reeks strategieën voor rampenbeheer die:
- Integreer risicoanalyse en veerkracht;
- Houd rekening met variantie tussen en binnen bevolkingsgroepen en contexten;
- Neem monitoring en evaluatie op.
- Analyseer, monitor en evalueer complexe DEM-problemen en situaties.
- Vergemakkelijken en / of leiden van besluitvorming en adaptieve planning in afwachting van en in reactie op snel veranderende, onzekere en complexe omgevingen.
- Analyseer en integreer ethische implicaties in besluitvormings- en planningsprocessen.
cursussen
- DEMNSOL: Student Orientation to Learning
- HUMSIP: Stage Voorbereiding en Carrière Management Vaardigheden
- ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
- CPWB500: Fundamenten: het welzijn van kinderen hervormen in complexe mondiale realiteiten
- DEMN502: Foundations in Disaster and Emergency Management
- DEMN503: facilitering, coördinatie en besluitvorming in multi-stakeholder-omgevingen
- DEMN504: Menselijke dimensies van rampen
- DEMN552: Hazard and Disaster Risk Management
- DEMN553: Rampenbestrijding en duurzaam herstel
- HUMS551: Foundations of Research
- PJMN501: Complexe projecten beheren
- DEMN601: Rampen- en noodbeheerplanning: van beleid tot praktijk
- DEMN602: Advanced Professional Practice: plannen voor veerkracht in een tijdperk van onzekerheid
- HUMS611: Interculturele competentie
- HUMS630: geavanceerde onderzoeksmethoden
- HUMS641: Grondslagen voor beleid en praktijk in humanitaire actie
- HUMS642: Psychosociale interventies: omgaan met stress, trauma en verlies
- HUMS643: etnopolitieke conflicten in de Canadese context
- HUMS644: Stage
- HUMS651: Case Studies in humanitaire actie: geavanceerd beleid en praktijk
- HUMS652: Adaptief beheer voor complexe humanitaire problemen in de 21e eeuw
- HUMS653: Conflictbeheersing op milieu- en resourcebasis
- HUMS661: Risico- en crisiscommunicatie
- HUMS662: professionele praktijk in conflict- en verandermanagement
- HUMS671: Transdisciplinariteit in de praktijk
- HUMS672: Openbare afbeeldingen van rechtvaardigheid en billijkheid
- HUMS673: Indigenous Perspectives on Humanitarianism
- HUMS674: Glade-rapport schrijven
- HUMS691: kort papier
- HUMS695: proefschrift
Financiële hulp en onderscheidingen
Het Financial Aid & Awards-team is hier om informatie en ondersteuning te bieden over een verscheidenheid aan financieringsbronnen en beloningsmogelijkheden, te beginnen met een video die de uitgebreide details introduceert die u op deze website en in onze blog kunt vinden.
Bekijk een overzicht van de hulpprogramma's van de overheid voor degenen die zijn getroffen door de COVID-19-crisis. Kom meer te weten...
Financiële planning is een cruciaal onderdeel van vroege onderwijsplanning. Bekijk de financieringsmogelijkheden ruim voordat uw programma begint te helpen bij het opbouwen van een redelijk budget.
Leningen
Ontdek de verschillende soorten leningen die beschikbaar zijn om uw studies te financieren. Kom meer te weten...
Awards
Ontdek een verscheidenheid aan concurrerend bekroonde beurzen, prijzen en beurzen die verkrijgbaar zijn bij RRU en andere financieringsinstanties. Kom meer te weten...
Onderzoeksbeurzen
RRU beheert de beursadministratie voor geselecteerde financieringsinstanties. Dit zijn enkele van de meer substantiële onderscheidingen. Kom meer te weten...
Andere financiering
Ontdek alternatieve financieringsmogelijkheden zoals Highbred-punten. Kom meer te weten...
leerplan
programma beschrijving
Het MA in Disaster and Emergency Management-programma is een tweejarige interdisciplinaire opleiding gericht op het opleiden van zowel aspirant- als bestaande rampen- en noodbeheerprofessionals. Het programma onderzoekt de theoretische grondslagen van rampen- en noodbeheer als een groeiend veld van praktijk en studie. Het programma legt de nadruk op een geïntegreerde en holistische benadering van rampen- en noodbeheer, gebaseerd op het begrip dat rampen meer zijn dan gevaren, en producten zijn van de onderlinge relatie en wederzijdse constructie van de ecologische, sociale, economische en politieke sferen. Deze benadering ondersteunt het idee dat processen en praktijken voor rampen- en noodbeheer kunnen en moeten bijdragen aan risicovermindering, veerkracht van de gemeenschap en duurzame gemeenschappen.
Een eenjarig Graduate Diploma in Disaster and Emergency Management wordt ook aangeboden.
Leveringsmodel
Online leren
Het grootste deel van dit programma wordt ervaren door online leren. Online cursussen stellen je in staat om tijdens je studie aan de eisen van werk en gezin te voldoen. Met behulp van ons webgebaseerde leerplatform krijgt u toegang tot uw leesmateriaal, voltooit u individuele en groepsopdrachten en werkt u samen met de rest van uw klasgenoten en instructeurs; overal online. Elke online cursus duurt negen weken, met een pauze van twee weken tussen de cursussen.
residentie
Tijdens je tweejarige programma zul je twee, twee weken durende residenties op de campus bijwonen. Hier communiceer je face-to-face met je instructeurs, cohort en team. Je hebt vaste lesuren, huiswerk en vergaderingen buiten de lesuren, waardoor dit een intensieve en lonende tijd is.
Voltooiingsopties
Tijdens het eerste studiejaar volgen alle studenten hetzelfde vakkenpakket. Tijdens het tweede jaar kunnen studenten kiezen uit de volgende opties:
Scriptietraject
Studenten die het scriptietraject volgen, moeten tijdens hun tweede residency een tweede onderzoeksvak volgen.
Op cursus gebaseerde track
Studenten die het op cursussen gebaseerde traject volgen, kunnen hun studie tijdens het tweede jaar online voortzetten, waarbij ze kunnen kiezen uit een reeks keuzevakken die zijn ontworpen om studenten in alle drie de afstudeerprogramma's van Humanitaire Studies aan te spreken.
Cursusgericht traject met stage
Binnen het opleidingstraject kunnen studenten ervoor kiezen om een stage van 6 studiepunten te volgen. Studenten die kiezen voor een stage doen praktijkervaring op. Dit ervaringsleren helpt studenten hun theoretische kennis toe te passen door hun vaardigheden in een echte wereld te demonstreren en hun ervaringen te documenteren.
Leerresultaten
Royal Roads University werkt met een resultaatgericht leermodel. Leerresultaten zijn duidelijke, duidelijke taalbeschrijvingen van kennis en prestatietaken die studenten demonstreren om een programma met succes af te ronden.
Binnen de MA in Disaster and Emergency Management zijn er vijf belangrijke leerresultaatdomeinen:
- Kritisch denken
- Communicatie
- Onderzoek
- Kennis
- Professionele vaardigheden en praktijk
Het gebruik van leerresultaten helpt om de focus van een programma te verduidelijken, helpt studenten hun programma te verbinden met hun werkplek, biedt een focus voor beoordeling/evaluatie en helpt werkgevers de voordelen van het programma te begrijpen.
Voor wie is het?
Deze graad is bedoeld voor bestaande en aspirant-professionals op het gebied van rampenbeheer en hulpdiensten. Veel studenten komen uit de sectoren overheid, rampenbestrijding, gezondheidszorg, onderwijs, NGO's, leger, politie, brandweer en gemeenschapsplanning.
Kandidaten die niet over de formele academische opleiding beschikken om voor toelating in aanmerking te komen, kunnen worden beoordeeld op basis van zowel hun formele opleiding als hun informele leerproces, in overeenstemming met het Flexibele Toelatingsproces. Aanvragen worden geval per geval beoordeeld. Kijk voor meer informatie op onze pagina Toelatingseisen.
Cursussen
- DEMNSOL: studentoriëntatie op leren
- HUMSIP: Vaardigheden voor stagevoorbereiding en loopbaanbeheer
- ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
- CPWB500: Fundamenten: het welzijn van kinderen herkaderen in complexe mondiale realiteiten
- DEMN502: Fundamenten in rampen- en noodbeheer
- DEMN503: Facilitering, coördinatie en besluitvorming in omgevingen met meerdere belanghebbenden
- DEMN504: Menselijke dimensies van rampen
- DEMN552: Beheer van gevaren en rampen
- DEMN553: rampenbestrijding en duurzaam herstel
- HUMS551: Grondslagen van onderzoek
- PJMN501: Complexe projecten beheren
- DEMN601: Rampen- en noodbeheerplanning: van beleid naar praktijk
- DEMN602: Geavanceerde beroepspraktijk: planning voor veerkracht in een tijdperk van onzekerheid
- HUMS611: Interculturele Competentie
- HUMS630: geavanceerde onderzoeksmethoden
- HUMS641: Grondslagen van beleid en praktijk in humanitaire actie
- HUMS642: Psychosociale interventies: omgaan met stress, trauma en verlies
- HUMS643: Etnopolitieke conflicten in de Canadese context
- HUMS644: Stage
- HUMS651: Casestudy's in humanitaire actie: geavanceerd beleid en praktijk
- HUMS652: Adaptief management voor complexe humanitaire problemen in de 21e eeuw
- HUMS653: Op milieu en hulpbronnen gebaseerd conflictbeheer
- HUMS661: Risico- en crisiscommunicatie
- HUMS662: Beroepspraktijk in conflict- en verandermanagement
- HUMS671: Transdisciplinariteit in de praktijk
- HUMS672: Openbare beelden van rechtvaardigheid en eerlijkheid
- HUMS673: Inheemse perspectieven op humanitarisme
- HUMS674: Schrijven van Glade-rapporten
- HUMS691: Kort papier
- HUMS695: scriptie
toelatingen
Galerij
Programma resultaat
Kritisch denken
- Pas een holistische en interdisciplinaire benadering toe op het DEM-studie- en praktijkgebied.
- Onderzoek en situeer de eigen persoonlijke overtuigingen.
- Sta open voor ideeën en acties.
- Evalueer bewijsmateriaal, de bronnen, betekenissen en bedoelingen.
- Identificeer, selecteer en sorteer relevante informatie om die informatie te kunnen beschrijven, conclusies te trekken, te synthetiseren en te valideren.
- Identificeer en verklaar de ethische dimensies van professioneel gedrag en praktijk.
- Kritisch reflecteren op de impact en gevolgen van beslissingen en daaruit voortvloeiende acties.
Communicatie
- Ideeën en argumenten effectief verwoorden in mondelinge en schriftelijke formaten.
- Demonstreer competentie in interpersoonlijke en interculturele communicatieve vaardigheden.
- Analyseer kritisch de invloed van nieuwe, opkomende en collaboratieve technologieën op het DEM-praktijkveld.
- Selecteer en gebruik verschillende communicatiemedia op basis van een beoordeling van de situatie en context.
Onderzoek
- Illustreer het gebruik en de beperkingen van kennis en theorie in het veld voor de professionele DEM-praktijk.
- Identificeer en leg de kernconcepten en constructies van onderzoek uit.
- Draag bij aan kennis op het gebied van studie of praktijk met behulp van systematische en erkende onderzoeksontwerpen en -methoden.
- Evalueer kritisch de nauwkeurigheid en validiteit van informatie en academisch materiaal.
- Hiaten in professionele kennis herkennen en informatie zoeken om tekortkomingen aan te pakken.
Kennis
- Analyseer historische en hedendaagse evolutie van hoe samenlevingen de relaties tussen gevaren en rampen zijn gaan begrijpen.
- Differentiëren, beoordelen en toepassen van de theoretische grondslagen van rampen- en rampenbeheer als een evoluerend studie- en praktijkgebied.
- Onderzoek de belangrijkste factoren (bijv sociaal, politiek en economisch) die van invloed zijn op de manier waarop gevaren en rampen worden waargenomen, ervaren en aangepakt of beheerd.
- Identificeer en beoordeel de belemmeringen en kansen voor het toepassen van theorie in de praktijk.
- Verklaar en analyseer de historische en hedendaagse normen, waarden, principes en beleids- en juridische kaders die de praktijk van rampen- en noodbeheer in nationale en internationale contexten leiden.
- Vergelijk en analyseer de verbanden en relaties tussen rampen- en rampenbeheer, rampenrisicovermindering, duurzame ontwikkeling en aanpassing aan klimaatverandering.
- Identificeer en analyseer een reeks modellen (bijv besluitvorming) en kaders voor het vergroten van de weerbaarheid, het verminderen van risico's en het beheersen van rampen in lokale, regionale en internationale contexten.
- Identificeer en verklaar de implicaties van stress voor uzelf, rampen- en noodbeheerprofessionals, andere belanghebbenden en bevolkingsgroepen.
Professionele vaardigheden en praktijken
- Identificeer belanghebbenden die relevant zijn voor DEM-activiteiten en ontwikkel samenwerkingsprocessen die rekening houden met verschillende belangen, behoeften, capaciteiten en capaciteiten.
- Faciliteer groepsprocessen, rekening houdend met de invloed van persoonlijke stijlen en interpersoonlijke dynamiek op besluitvorming en groepsinteracties.
- Maak gebruik van resultaatgerichte planning waarin gedeelde waarden, langetermijnoriëntatie en strategische perspectieven zijn verwerkt.
- Selecteer of ontwikkel een reeks strategieën voor rampenbeheer die:
- Analyse van risico en veerkracht integreren;
- Rekening houden met variantie tussen en binnen bevolkingsgroepen en contexten;
- Zorg voor monitoring en evaluatie.
- Analyseren, monitoren en evalueren van complexe DEM-problemen en -situaties.
- Faciliteren en/of leiden van besluitvorming en adaptieve planning in anticipatie op en reactie op snel veranderende, onzekere en complexe omgevingen.
- Analyseer en integreer ethische implicaties in besluitvormings- en planningsprocessen.
Beurzen en financiering
Financiële hulp en prijzen
Het Financial Aid & Awards-team is hier om informatie en ondersteuning te bieden over verschillende financieringsbronnen en toekenningsmogelijkheden, te beginnen met een video die de uitgebreide details introduceert die u op deze website en in onze blog vindt.
Bekijk een overzicht van hulpprogramma's van de overheid voor degenen die zijn getroffen door de COVID-19-crisis.
Financiële planning is een cruciaal onderdeel van vroege onderwijsplanning. Bekijk de financieringsmogelijkheden ruim voordat uw programma begint om een redelijk budget op te bouwen.
Leningen
Ontdek de verschillende soorten leningen die beschikbaar zijn om je studie te financieren.
onderscheidingen
Ontdek een verscheidenheid aan competitief toegekende beurzen, prijzen en beurzen die beschikbaar zijn bij RRU en andere financieringsinstanties.
Onderzoeksbeurzen
RRU beheert de beurzenadministratie voor geselecteerde financieringsinstanties. Dit zijn enkele van de meer substantiële onderscheidingen.
Andere financiering
Ontdek alternatieve financieringsmogelijkheden zoals Highbred Points.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.