Master of Arts in Educational Leadership and Management
Royal Roads University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Victoria, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Blended
Duur
2 jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
CAD 33.920 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Collegegeld is voor het hele programma: $ 31,976 (internationale studenten), $ 25,265 (binnenlandse studenten).
Invoering
Ons tweejarige Master of Arts in Educational Leadership and Management-programma is een programma met 33 studiepunten dat wordt aangeboden via een gemengd model dat online leren en een leerresidentie op de campus combineert. Het programma is bedoeld om docenten te helpen bij het ontwikkelen van een kritisch reflectief begrip van schoolverbeteringspraktijken, concepten en onderzoek. Dit uitgebreide door de Teacher Qualification Service goedgekeurde programma is bedoeld voor beheerders en docenten binnen K-12 onderwijsinstellingen of andere onderwijsinstellingen die vaardigheden en referenties als leiders willen verwerven om hun huidige carrière vooruit te helpen of een nieuwe te starten.
Dit programma is nu leerboekvrij. Studenten hebben toegang tot al het cursusmateriaal via open leermiddelen, e-books, tijdschriftartikelen en andere gratis digitale bronnen. Dit soort cursussen staat bekend als " Zero Textbook Cost " en heeft tot doel de toegang tot onderwijs te verbeteren en de resultaten van studenten te verbeteren.
programma beschrijving
In het hele land ondervinden scholen aanhoudende problemen bij het werven van gekwalificeerde kandidaten voor leidinggevende functies. Aspirant-leiders moeten toegang hebben tot relevante en toegankelijke postdoctorale programma's om te kunnen voldoen aan de onderwijsnormen die door veel schooldistricten worden vereist.
Ons tweejarige MA in Educational Leadership and Management (MAELM) -programma is ontworpen om docenten te helpen een kritisch reflectief begrip te ontwikkelen van concepten voor schoolverbetering en onderzoek. Het MAELM-programma is bedoeld om afgestudeerden in staat te stellen een zinvolle verandering te leiden die een positieve impact heeft binnen de schoolgemeenschap. Het is een uitgebreide Leraar Kwalificatie service-goedgekeurde programma dat inspeelt op de behoefte van de sector onderwijs voor gekwalificeerde school en district leiders.
Het programma is speciaal ontworpen voor werkende professionals. Het wordt aangeboden in een gemengd model dat bestaat uit online leren en een intensieve verblijfsperiode van twee weken op de campus in juli of augustus. Met dit formaat kunnen deelnemers hun educatieve kwalificaties aanzienlijk verbeteren en tegelijkertijd het aantal afwezigheden op hun werkplek minimaliseren.
Faculteit met praktijkervaring levert relevant curriculum en ervaringen die ervoor zorgen dat bestaande en aspirant-schoolbestuurders de kennisvaardigheden en mindsets ontwikkelen die nodig zijn om te functioneren als effectieve leiders binnen complexe en uitdagende onderwijsomgevingen.
Het MAELM-programma heeft twee voltooiingsopties om te kiezen uit Research Paper of Thesis-opties.
Voor wie
Het MAELM-programma is zeer geschikt voor beheerders en docenten die culturen en processen willen beïnvloeden om de leerervaringen van studenten te verbeteren en tegelijkertijd docenten en personeel te ondersteunen. Het programma is bedoeld voor personen die in K-12 of andere onderwijsomgevingen werken en die vaardigheden en referenties als leiders en managers willen verwerven om hun huidige loopbaan vooruit te helpen of nieuwe te lanceren.
Kandidaten die niet over het formele academische onderwijs beschikken om in aanmerking te komen voor toelating, kunnen worden beoordeeld op basis van zowel hun formele opleiding als hun informele kennis, in overeenstemming met het flexibele toelatingsbeleid . Zie Programma-toegang voor meer informatie.
Programmastructuur
MAELM is een tweejarig programma dat bestaat uit een verplichte residentie van twee weken op de campus en online leercursussen. Ontworpen voor werkende professionals, vindt de residentie plaats tijdens de laatste twee weken van juli of de eerste twee weken van augustus. Bezoek de bezorgmodelpagina voor meer details.
uitkomsten
Afgestudeerden kunnen praktische hulpmiddelen en strategieën toepassen om problemen, uitdagingen en kansen aan te pakken die verband houden met het ondersteunen van de prestaties en groei van studenten. Afgestudeerden zullen de vaardigheden hebben om:
- Communiceer en synthetiseer informatie en argumenten op graduate niveau
- Demonstreer effectieve vaardigheden voor samenwerking en teamfacilitering
- Evalueer leiderschapskwesties kritisch in de context
- Navigeer en analyseer gegevens en bestaande literatuur
- Bijdragen aan kennis die is gegenereerd door gemeenschappen van wetenschappers en praktijkmensen
- Demonstreer zelfbewustzijn als beoefenaar en het vermogen om na te denken over hun vermogen tot leiderschap
- Identificeer, analyseer en pak uitdagingen aan die zich op scholen voordoen rond sociale rechtvaardigheid
Toelatingseisen
Standaard toegang
- Kandidaten moeten onderwijsprofessionals zijn met een vierjarige bachelordiploma in een gerelateerd vakgebied van een erkende postsecundaire instelling.
- Relevante werkervaring.
Flexibele toelating
- Kandidaten met enige bacheloropleiding en aanzienlijke relevante werkervaring komen mogelijk in aanmerking voor flexibele toelating . Alle aanvragen worden geval per geval beoordeeld.
Engelse taalvaardigheid
Als Engels niet uw primaire taal is, bekijk dan onze Engelse taalvereisten .
Levering Model
Het Master of Arts in Educational Leadership and Management (MAELM) -programma is een tweejarig programma dat bestaat uit een verplichte residentie van twee weken op de campus en online leercursussen. Ontworpen voor werkende professionals, vindt de residentie plaats tijdens de laatste twee weken van juli of de eerste twee weken van augustus.
residentie
De residentie is een zorgvuldig ontworpen periode van intensieve academische studie. Het schema van instructie en studeren tijdens de residentie is gestructureerd om de persoonlijke toegang tot docenten te optimaliseren, netwerken met medestudenten te ontwikkelen en meer te weten te komen over de ondersteunende diensten van de universiteit waartoe je toegang hebt voor de rest van je programma . Het typische dagelijkse schema is van 8.00 uur tot 17.00 uur. Sommige teamvergaderingen, huiswerk en voorlezingen kunnen buiten deze uren worden gedaan.
Online leren
Onlinecursussen worden volledig aangeboden via innovatieve, gebruiksvriendelijke internettechnologieën. Deelnemers putten uit webbronnen en meer traditionele gedrukte media, terwijl ze bezig waren met een reeks zorgvuldig ontworpen online leeractiviteiten en opdrachten. Voorafgaand aan het begin van elke cursus krijgen studenten een lijst met bronnen, waaronder studieboeken en / of online lectuur. Leeractiviteiten en opdrachten zijn bedoeld om deelnemers in staat te stellen de praktische toepassingen van de cursusinhoud te identificeren en met anderen samen te werken om uit hun ervaringen zowel een persoonlijke als een gedeelde betekenis te construeren.
Elke cursus van 3 studiepunten vereist een inspanning van ongeveer 100 uur. Dit varieert van student tot student en wordt gemakkelijker naarmate studenten vertrouwd raken met Royal Roads University en leren hoe ze effectief kunnen werken met teamleden in een virtuele omgeving. Studenten zijn verplicht om regelmatig met de cursusinhoud bezig te zijn en academisch bij te dragen om cohortleren te verbeteren door middel van blog- / forumberichten, discussieonderwerpen en vereiste cursusactiviteiten en opdrachten.
Careers
De Master of Arts in Educational Leadership and Management biedt u de expertise om effectief te werken in educatieve leiderschapsrollen met een focus op het K-12-systeem, waaronder:
organisaties
- K-12 Openbare scholen, onafhankelijke scholen, privéscholen
- Schooldistricten
- Provinciebestuur
School niveau
- Schoolhoofd
- Vice-directeur van de school
- afdelingshoofd
- Curriculum leider
- Teamleider
- Aboriginal ondersteuningsleraar
- Resource leraar
- Lerarenleiders
Districtsniveau
- Hoofdinspecteur
- Adjunct-hoofdinspecteur
- Assistent / hoofdinspecteur
- Directeur van instructie
- District hoofd
- Districtsondersteuning of het helpen van leraren (bijv. Alfabetisering, speciaal onderwijs)
- Districtscoördinator (bijv. Aboriginal onderwijs, Vroeg leren, Kunst, Franse onderdompeling)
Provinciaal Ministerie van Onderwijs
- Directeur, levering van onderwijsprogramma's
- Manager, educatieve diensten
- Manager, examenadministratie en beoordeling
- Manager, afstuderen en certificering
- Onderwijsmedewerker
- Onderwijscontactpersoon
- Beleidsanalist, Educatieve programma's
- Projectdirecteuren onderwijs
IB-scholen
- PYP / MYP / DP coördinatoren en beheerders
- Pedagogische leiders
- Hoofden van scholen
- Ervaren IB-beoefenaars
cursussen
- ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
- LRNTLNK: The Link
- EDLM501: Leiderschap om te leren: van theorie tot praktijk
- EDLM505: Leading for Social Justice
- EDLM510: Onderzoek voor schoolverbetering
- EDLM525: Leidingscapaciteit ontwikkelen door middel van reflectieve oefeningen
- EDLM540: Bouwen en beheren van de schoolgemeenschappen: schoolcultuur en communicatie
- EDLM550: Communicatie in schoolleiderschap
- EDLM560: toonaangevende technologische integratie in scholen
- EDLM570: Curriculum, instructie en beoordeling
- EDLM580: Supervisie, coaching en mentoring voor professioneel leren
- EDLM610: Collaborative Enquiry-processen leiden en ondersteunen
- LRNT600: Geavanceerd onderzoek: proefschriftvoorstel
- LRNT690: proefschrift
Financiële hulp en onderscheidingen
Het Financial Aid & Awards-team is hier om informatie en ondersteuning te bieden over een verscheidenheid aan financieringsbronnen en beloningsmogelijkheden, te beginnen met een video die de uitgebreide details introduceert die u op deze website en in onze blog kunt vinden.
Bekijk een overzicht van de hulpprogramma's van de overheid voor degenen die zijn getroffen door de COVID-19-crisis. Kom meer te weten...
Financiële planning is een cruciaal onderdeel van vroege onderwijsplanning. Bekijk de financieringsmogelijkheden ruim voordat uw programma begint te helpen bij het opbouwen van een redelijk budget.
Leningen
Ontdek de verschillende soorten leningen die beschikbaar zijn om uw studies te financieren. Kom meer te weten...
Awards
Ontdek een verscheidenheid aan concurrerend bekroonde beurzen, prijzen en beurzen die verkrijgbaar zijn bij RRU en andere financieringsinstanties. Kom meer te weten...
Onderzoeksbeurzen
RRU beheert de beursadministratie voor geselecteerde financieringsinstanties. Dit zijn enkele van de meer substantiële onderscheidingen. Kom meer te weten...
Andere financiering
Ontdek alternatieve financieringsmogelijkheden zoals Highbred-punten. Kom meer te weten...
toelatingen
leerplan
programma beschrijving
In het hele land ondervinden scholen aanhoudende problemen bij het werven van gekwalificeerde kandidaten voor leidinggevende functies. Aspirant-leiders moeten toegang hebben tot relevante en toegankelijke postdoctorale programma's om te kunnen voldoen aan de onderwijsnormen die door veel schooldistricten worden vereist.
Ons tweejarige MA in Educational Leadership and Management (MAELM) -programma is ontworpen om docenten te helpen een kritisch reflectief begrip te ontwikkelen van concepten en onderzoek voor schoolverbetering. Het MAELM-programma is ontworpen om afgestudeerden in staat te stellen betekenisvolle veranderingen te leiden die een positieve impact hebben binnen de schoolgemeenschap. Het is een uitgebreid programma goedgekeurd door de Lerarenkwalificatiedienst dat beantwoordt aan de behoefte van de onderwijssector aan gekwalificeerde school- en districtsleiders.
Het programma is speciaal ontworpen voor werkende professionals. Het wordt aangeboden in een gemengd model bestaande uit online leren en een intensieve verblijfsperiode van twee weken op de campus in juli of augustus. Met dit formaat kunnen deelnemers hun educatieve referenties aanzienlijk verbeteren en tegelijkertijd de afwezigheid op hun werkplek minimaliseren.
Faculteiten met praktijkervaring leveren relevant curriculum en ervaringen die ervoor zorgen dat bestaande en aspirant-schoolbeheerders de kennisvaardigheden en -mentaliteit ontwikkelen die nodig zijn om als effectieve leiders te functioneren in complexe en uitdagende onderwijsomgevingen.
Het MAELM-programma heeft twee voltooiingsopties om uit Research Paper of Thesis-opties te kiezen.
Voor wie is het?
Het MAELM-programma is zeer geschikt voor beheerders en docenten die culturen en processen willen beïnvloeden om de leerervaringen van studenten te verbeteren en tegelijkertijd docenten en personeel te ondersteunen. Het programma is bedoeld voor personen die werkzaam zijn in K-12 of andere onderwijsinstellingen en die vaardigheden en referenties willen opdoen als leiders en managers om hun huidige loopbaan vooruit te helpen of nieuwe te lanceren.
Kandidaten die niet over de formele academische opleiding beschikken om voor toelating in aanmerking te komen, kunnen worden beoordeeld op basis van zowel hun formele opleiding als hun informele leren, in overeenstemming met het Flexibel Toelatingsbeleid. Zie Programma Toelating voor meer informatie.
Programmastructuur
MAELM is een tweejarig programma dat bestaat uit een verplichte tweeweekse residentie op de campus en online leercursussen. Ontworpen voor werkende professionals, vindt de residentie plaats tijdens de laatste twee weken van juli of de eerste twee weken van augustus. Bezoek de leveringsmodelpagina voor meer details.
resultaten
Afgestudeerden kunnen praktische hulpmiddelen en strategieën toepassen om problemen, uitdagingen en kansen aan te pakken die verband houden met het ondersteunen van de prestaties en groei van studenten. Afgestudeerden hebben de vaardigheden om:
- Communiceer en synthetiseer informatie en argumenten op graduaatniveau
- Demonstreer effectieve samenwerking en teamfacilitatievaardigheden
- Evalueer leiderschapskwesties kritisch in de context
- Navigeren en analyseren van gegevens en bestaande literatuur
- Draag bij aan kennis die wordt gegenereerd door gemeenschappen van wetenschappers en praktijkmensen
- Demonstreer zelfbewustzijn als beoefenaar en het vermogen om na te denken over hun vermogen tot leiderschap
- Identificeer, analyseer en pak uitdagingen aan die zich voordoen op scholen rond sociale rechtvaardigheid
Leveringsmodel
Het Master of Arts in Educational Leadership and Management (MAELM) -programma is een tweejarig programma dat bestaat uit een verplichte residentie van twee weken op de campus en online leercursussen. Ontworpen voor werkende professionals, vindt de residentie plaats tijdens de laatste twee weken van juli of de eerste twee weken van augustus.
residentie
De residentie is een zorgvuldig ontworpen periode van intensieve academische studie. Het schema van instructie en studeren tijdens de residentie is gestructureerd om de persoonlijke toegang tot instructeurs te optimaliseren, netwerken met medestudenten te ontwikkelen en meer te weten te komen over de ondersteunende diensten van de universiteit waartoe je toegang hebt voor de rest van je programma . Het typische dagelijkse schema is van 08.00 uur tot 17.00 uur. Sommige teamvergaderingen, huiswerk en lezingen kunnen buiten deze uren worden gedaan.
Online leren
Online cursussen worden volledig geleverd door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke internettechnologieën. Deelnemers maken gebruik van webbronnen en meer traditionele gedrukte media, terwijl ze bezig zijn met een reeks zorgvuldig ontworpen online leeractiviteiten en -opdrachten. Voorafgaand aan het begin van elke cursus krijgen studenten een lijst met bronnen, waaronder studieboeken en/of online-lectuur. Leeractiviteiten en opdrachten zijn ontworpen om deelnemers in staat te stellen de praktische toepassingen van de cursusinhoud te identificeren en met anderen samen te werken om zowel een persoonlijke als gedeelde betekenis uit hun ervaringen te construeren.
Elke cursus van 3 studiepunten zou een inspanningsniveau van ongeveer 100 uur vergen. Dit varieert van leerling tot leerling en wordt gemakkelijker naarmate leerlingen vertrouwd raken met Royal Roads University en leren hoe ze effectief kunnen werken met teamleden in een virtuele omgeving. Studenten moeten zich regelmatig bezighouden met de inhoud van de cursus en academisch bijdragen om het leren van cohorten te verbeteren door middel van blog-/forumposts, discussieonderwerpen en vereiste cursusactiviteiten en opdrachten.
Cursussen
- ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
- LRNTLNK: de link
- EDLM501: Leiderschap voor leren: van theorie tot praktijk
- EDLM505: Leidend voor sociale rechtvaardigheid
- EDLM510: Onderzoek voor schoolverbetering
- EDLM525: Leiderschapscapaciteit ontwikkelen door reflectieve praktijk
- EDLM540: Het bouwen en beheren van de schoolgemeenschappen: schoolcultuur en communicatie
- EDLM550: Communicatie in schoolleiderschap
- EDLM560: Toonaangevende technologische integratie in scholen
- EDLM570: Curriculum, instructie en beoordeling
- EDLM580: Supervisie, coaching en mentoring voor professioneel leren
- EDLM610: leiden en ondersteunen van collaboratieve onderzoeksprocessen
- LRNT600: Geavanceerd onderzoek: scriptievoorstel
- LRNT690: Scriptie
Galerij
Beurzen en financiering
Financiële hulp en prijzen
Het Financial Aid & Awards-team is hier om informatie en ondersteuning te bieden over verschillende financieringsbronnen en toekenningsmogelijkheden, te beginnen met een video die de uitgebreide details introduceert die u op deze website en in onze blog vindt.
Bekijk een overzicht van hulpprogramma's van de overheid voor degenen die zijn getroffen door de COVID-19-crisis.
Financiële planning is een cruciaal onderdeel van vroege onderwijsplanning. Bekijk de financieringsmogelijkheden ruim voordat uw programma begint om een redelijk budget op te bouwen.
Leningen
Ontdek de verschillende soorten leningen die beschikbaar zijn om je studie te financieren.
onderscheidingen
Ontdek een verscheidenheid aan competitief toegekende beurzen, prijzen en beurzen die beschikbaar zijn bij RRU en andere financieringsinstanties.
Onderzoeksbeurzen
RRU beheert de beurzenadministratie voor geselecteerde financieringsinstanties. Dit zijn enkele van de meer substantiële onderscheidingen.
Andere financiering
Ontdek alternatieve financieringsmogelijkheden zoals Highbred Points.
Carrièremogelijkheden
De Master of Arts in Educational Leadership and Management biedt u de expertise om effectief te werken in educatieve leiderschapsrollen met een focus op het K-12-systeem, waaronder:
Organisaties
- K-12 openbare scholen, onafhankelijke scholen, particuliere scholen
- Schooldistricten
- Provinciebestuur
School niveau
- Schoolhoofd
- Adjunct-directeur van de school
- afdelingshoofd
- Curriculum leider
- Teamleider
- Aboriginal ondersteunende leraar
- Hulpbron leraar
- Leraar leiders
Wijk niveau
- Hoofdinspecteur
- Plaatsvervangend hoofdinspecteur
- Assistent / medeopzichter
- Directeur van instructie
- Districtshoofd
- Wijkondersteuning of hulp aan leerkrachten (bijv. alfabetisering, speciaal onderwijs)
- Districtscoördinator (bijv. Aboriginal onderwijs, vroeg leren, kunst, onderdompeling in Frans)
Provinciaal Ministerie van Onderwijs niveau
- Directeur, levering van onderwijsprogramma's
- Manager, educatieve diensten
- Manager, examenadministratie en nakijken
- Manager, afstuderen en certificering
- Onderwijs ambtenaar
- Contactpersoon onderwijs
- Beleidsanalist, Educatieve programma's
- Projectleiders onderwijs
IB-scholen
- PYP/MYP/DP-coördinatoren en beheerders
- Pedagogische leiders
- Hoofden van scholen
- Ervaren IB-practitioners
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.