Master of Marketing
Atlantic International University Masters Programs
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Honolulu, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
Invoering
Het doel van het Master of Marketing (MS, MBA, MPA) -programma is om studenten de technische en vaardigheden te bieden die nodig zijn om een marketingprofessional te worden die praktische problemen op het gebied van marketing kan oplossen. Het Master of Marketing-programma wordt online aangeboden via afstandsonderwijs. Na evaluatie van zowel academische records als levenservaring, zullen AIU-medewerkers die samenwerken met facultaire en academische adviseurs studenten helpen bij het opzetten van een op maat gemaakt programma, ontworpen op individuele basis. Deze flexibiliteit om aan de behoeften van studenten te voldoen, wordt zelden aangetroffen in andere programma's voor afstandsonderwijs. Ons online programma vereist niet dat alle studenten dezelfde vakken / cursussen volgen, dezelfde boeken of leermateriaal gebruiken. In plaats daarvan wordt het online Master of Marketing-curriculum individueel ontworpen door de student en academische adviseur.
Het gaat specifiek in op sterke en zwakke punten met betrekking tot marktkansen in het belangrijkste en beoogde werkveld van de student. Begrijpen dat branche- en geografische factoren de inhoud van het curriculum zouden moeten beïnvloeden in plaats van een gestandaardiseerd one-fits-all ontwerp, is het kenmerk van de unieke benadering van de AIU voor volwasseneneducatie. Deze filosofie richt zich op de dynamische en voortdurend veranderende omgeving van werkende professionals door volwassen studenten te helpen bij het bereiken van hun professionele en persoonlijke doelen in het kader van de opleiding.
Galerij
toelatingen
leerplan
Belangrijk: Hieronder zie je een voorbeeld van de onderwerpen of gebieden die je tijdens je studie kunt ontwikkelen en waar je aan kunt werken. Het is geenszins een volledige of verplichte lijst, aangezien AIU-programma's geen gestandaardiseerd curriculum volgen. Het is uitsluitend bedoeld als referentiepunt en voorbeeld. Meer weten over het curriculumontwerp bij AIU? ( Cursus en Curriculum )
Kerncursussen en onderwerpen in marketing
- Marketing Ethiek en Recht
- Marktonderzoek
- Marketingstrategie
- Ontwikkeling van nieuwe producten en marketing
- Internationale marketing
- Statistieken Methoden
- Methoden voor gegevensverzameling
- Kwalitatief onderzoek
- Marketing Management
- Merkmanagement
- Mediastrategie, analyse en planning
- Public Relations Strategies
- geintegreerde marketing communicatie
Oriëntatiecursussen
- Communicatie en onderzoek (uitgebreid CV)
- Organisatietheorie (portfolio)
- Experiential Learning (autobiografie)
- Academische evaluatie (vragenlijst)
- Fundamentele kennis (integratiekaart)
- Fundamental Principles I (Philosophy of Education)
- Professionele evaluatie (zelfevaluatiematrix)
- Ontwikkeling van Graduate Study (garantie van een academische graad)
Onderzoeksproject in marketing
- Masters Thesis Project
- MBM300 proefschrift voorstel
- MBM302 Master Thesis (7.500 woorden)
Publicatie: elke afgestudeerde Master of Marketing wordt aangemoedigd om zijn onderzoeksdocumenten online te publiceren in het publieke domein of via professionele tijdschriften en tijdschriften over de hele wereld.