Master's Degree in Marketing Intelligence
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
De enige officiële Master in Marketing Intelligence met 100% online onderwijs
De Universitaire Master's Degree in Marketing Intelligence bij UNIR biedt u een innovatief en compleet studieplan op basis van een praktische methodologie die zich aanpast aan uw behoeften:
Het doel van deze master is om de student gespecialiseerde training te bieden over de nieuwste technieken en tools van data-analyse en business intelligence toegepast op marketing. Deze officiële masteropleiding leidt je op in Marketing Intelligence, vertrouwend op geavanceerde software, enorme analysetechnieken (voorspelling, classificatie, clustering en dimensiereductie) en transversale workshops. Verwerf alle nodige kennis over data-exploitatie en -analyse en leer hoe u voor elke klant gepersonaliseerde marketingbeslissingen kunt nemen.
doelstellingen
- Begrijp de meerwaarde die Business Intelligence-technieken genereren op het gebied van businessmarketing.
- Weet hoe commerciële gegevens van heterogene aard kunnen worden vastgelegd in termen van hun oorsprong en periodiciteit.
- Identificeer zakelijke kansen door innovatieve Business Intelligence-technieken te implementeren in enorme gegevensbronnen van sensoren, internet of een ERP-systeem.
- Pas de nieuwe datamodelleringsinstrumenten toe waarmee Business Intelligence evolueert, met speciale interesse in de marketingafdeling.
- Detecteer strategische marketingkansen met behulp van machine learning.
Algemene informatie
- Duur: 1 academiejaar
- Face-to-face examens: aan het einde van elk semester
- ECTS-punten: 60
- Methodologie: 100% online onderwijs
- Live online lessen
- Persoonlijke begeleider
methodologie
Live online lessen
We bieden studenten de mogelijkheid om elke dag live online lessen bij te wonen. Tijdens deze sessies kunnen studenten communiceren met de docent en hun vragen in realtime oplossen en kennis en ervaringen delen. Het trainingsritme wordt zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van elke groep studenten. Het niet bijwonen van een live les betekent niet dat je deze mist. Alle sessies kunnen vertraagd worden bekeken, zo vaak als u wilt. Zodoende worden studenten die de les niet live kunnen volgen, niet geschaad.
Didactische middelen
UNIR Virtual Campus biedt een breed scala aan inhoud waarmee elk onderwerp kan worden voorbereid. Deze materialen zijn georganiseerd op een manier die flexibel en effectief leren mogelijk maakt. Op deze manier heb je toegang tot de onderwerpen die de inhoud van het programma ontwikkelen, de belangrijkste ideeën van elk onderwerp (voorbereid door het onderwijzend personeel van het onderwerp), aanvullend audiovisueel materiaal, activiteiten, lezingen en evaluatietests.
Daarnaast heb je toegang tot masterclasses over specifieke onderwerpen en kun je deelnemen aan forums, chats en blogs waarin je communiceert met docenten en collega's, waardoor je kennis uitbreidt en eventuele twijfels wegneemt.
Persoonlijke tutor
Bij UNIR heeft elke student vanaf dag één een persoonlijke tutor, altijd telefonisch of per e-mail bereikbaar . De rol van de tutor is fundamenteel in het traject van elke student, aangezien het de grootste link is met de universiteit en haar referentiepunt tijdens het trainingsproces.
De docenten bieden persoonlijke aandacht door elke student constant te volgen.
- Los twijfels over academische procedures, procedures of specifieke twijfels over onderwerpen op.
- Helpt bij studieplanning om de tijd beter te benutten.
- Beveel aan welke didactische bronnen van het platform u in elk geval wilt gebruiken.
- Hij is betrokken bij de studies van de studenten om hen te helpen bij het slagen van elk vak.
Evaluatiesysteem
Om het prestatieniveau van de doelstellingen behaald in de master te beoordelen, is het noodzakelijk om de competenties verworven tijdens de studie te evalueren. Bij de eindevaluatie van het leren wordt rekening gehouden met het behaalde cijfer op de volgende punten.
- Voortdurende evaluatie (oplossing van praktijkcases, deelname aan fora, debatten en andere samenwerkingsvormen en evaluatietest).
- Laatste persoonlijk onderzoek.
- Masterproef
leerplan
leerplan
eerste semester
- Marketing Intelligence-systeem: gegevens en technologie (6 sp.)
- Technologische grondslagen voor gegevensverwerking (6 ECTS)
- Statistieken voor marketingmixmodellering (6 ECTS)
- Digitale marketinganalyse (6 ECTS)
- Geavanceerde klantanalyse (6 ECTS)
tweede termijn
- Big Data-analyse (6 ECTS)
- Geavanceerde datavisualisatie (6 ECTS)
- Externe stages (6 ECTS)
- Afstudeeropdracht Masterproef (12 ECTS)
Galerij
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
De universitaire master in Marketing Intelligence aan UNIR biedt de student tal van professionele mogelijkheden in gekwalificeerde en verantwoordelijke functies. Velen zijn opkomende beroepen die een specialistisch profiel in Marketing Intelligence vereisen, waarvan er nog maar weinig professionals op de markt zijn, wat een geweldige kans biedt voor onze studenten.
We benadrukken onder meer:
- Verantwoordelijk voor data-analyse
- Data-analist
- Manager digitale analisten
- Marketing Intelligence Specialist
- Directeur Marketing Intelligence
- Marketing Intelligence Systems Consultant
- Ondernemer die een datamarketing-systeem in zijn bedrijf wil implementeren