Master's Degree in Neuropsychology and Education
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Gespecialiseerd in de UNIR Online Master in neuropsychologie en educatie
De officiële master in neuropsychologie en online onderwijs van UNIR is de enige master waarmee je de prestaties van de school zult verbeteren en het talent van al je leerlingen in de klas zult ontwikkelen .
Met deze master's ontdek je de toepassing van neuropsychologie in het leerproces en de bijdrage ervan aan de ontwikkeling van basisvaardigheden, zoals het proces van lezen en schrijven, visuele en auditieve vaardigheden en andere belangrijke aspecten zoals lateraliteit, creativiteit in de klas, enz.Op praktische wijze behandelt deze master in neuro-educatie zaken als:
- Zal het begrijpend lezen van de student verbeteren als de oogbewegingen van de student verbeteren?
- Heeft de educatieve neuropsychologie een antwoord op aandachtstekorten met hyperactiviteit?
- Kan ik creativiteit in de klas ontwikkelen om de neurologische ontwikkeling te verbeteren? Op welke manier?
- Kunnen talenten en hoge capaciteiten worden gedetecteerd? Welke programma's kunnen in de klas worden toegepast om deze studenten goed te dienen?
- Welke factoren van lateraliteit beïnvloeden de wiskunde?
- Veroorzaakt de ontwikkeling van elementaire neuropsychologische vaardigheden verbetering van aandoeningen zoals dyslexie en dyscalculie?
Geregisseerd en ondersteund door een referentiefaculteit , deskundigen op het gebied van onderwijs, neuropsychologie en kinderpsychologie, biedt de master je solide, geavanceerde en praktische kennis op het gebied van educatieve neuropsychologie die wordt toegepast op leren, zorg, preventie, ontwikkeling en specifieke behoeften van de studenten.Deze officiële Master in Neuropsychologie en Afstandsonderwijs bereidt je voor om je lessen op een effectieve manier aan te passen met het doel schoolprestaties te verbeteren en mislukking op school te overwinnen, en om een bijgewerkte educatieve reactie op sociale eisen te bieden. Je zult weten hoe je interventies ontwerpt die zijn georiënteerd op de potentiële hersenontwikkeling van je studenten.Een master met een praktische aanpak, zodat je vanaf de eerste dag kunt gebruiken wat je in je klas hebt geleerd.
Algemene informatie
- Studiepunten: 60 ECTS
- Duur: 1 academiejaar
- Methodiek: Remote, 100% online
- Examens: Aanwezigheid aan het einde van elk semester
- Praktijken: verplichte en face-to-face-oefeningen alleen in de professionele reisroute
- Doctoraatstoegang: dit officiële masterdiploma staat de opname toe aan officiële doctoraatsprogramma's
methodologie
De UNIR studiemethode is flexibel, persoonlijk en effectief. De methodologie is gebaseerd op online live lessen en persoonlijke tutor om de beste training aan te bieden.
Het UNIR pedagogisch model is effectief omdat het gebaseerd is op een volledig online methodologie, zodat elke student in zijn eigen tempo kan studeren:
- Live online-lessen: er zijn lessen die elke dag van de week in de ochtend en de middag worden gepland, zodat je naar de les kunt gaan wanneer dit het beste is voor jou.
- Online lessen in uitgesteld: als je een klas niet kon bijwonen of als je bleef met vragen, kun je al je lessen in uitgesteld bekijken. Je kunt ze zien wanneer je maar wilt en zo vaak als je nodig hebt.
- Persoonlijke tutor: De eerste dag krijgt u een persoonlijke tutor toegewezen. U neemt telefonisch en per e-mail contact met hem op. Hij zal u elke dag ondersteunen en eventuele twijfels oplossen.
- Virtuele Campus: alles wat je nodig hebt om bij UNIR te studeren, is op de campus: lessen, leraren, klasgenoten, de bibliotheek, leermiddelen, schema's, chat, forums en nog veel meer.
- Lesmateriaal: u hebt toegang tot verschillende leermiddelen om uw training te voltooien: aanvullende metingen, diagrammen met belangrijke ideeën, zelfevaluatietest, enz.
Evaluatiesysteem
De onderwerpen van deze postacademische cursus Neuropsychologie en educatie worden geëvalueerd door middel van een laatste persoonlijke test en doorlopende evaluatie.
- Het eindexamen persoonlijk (staat voor 60% van het cijfer): het heeft een basiskarakter en alleen wanneer het voor de pas vastgestelde cijfer wordt overschreden, kan de kwalificatie worden voltooid met de specifieke permanente beoordelingsprocedures die door elk onderwerp zijn vastgesteld.
- Permanente evaluatie (die 40% van het cijfer vertegenwoordigt) omvat de volgende criteria:
- Deelname van de student: het wordt geëvalueerd met het gebruik van de deelname aan de virtuele face-to-face sessies, in forums en tutorials.
- Werken, projecten en cases: dit criterium evalueert de activiteiten die de student door het virtuele klaslokaal stuurt, zoals werken, projecten of praktijkcases.
- Zelfbeoordelingstest: aan het einde van elk vak kunnen studenten dit type toets uitvoeren, waardoor de docent de interesse van de student voor het onderwerp kan inschatten.
- Externe praktijken: een voortdurende evaluatie zal worden uitgevoerd tijdens de realisatie van hetzelfde, zowel door een mentor toegewezen door het bedrijf en door de professor van het onderwerp. Het eindcijfer wordt verkregen op basis van de volgende criteria:
- Evaluatie van de externe tutor: 40%
- Praktijkverslag, begeleid door en gecorrigeerd door een professor aan de universiteit: 60%
- Eindmeesterproject: voorwerp van voortdurende controle door de directeur van het eindmeesterproject, dat uiteindelijk de definitieve goedkeuring zal geven. De eindevaluatie komt overeen met een commissie bestaande uit drie hoogleraren uit het kennisgebied. De commissie beoordeelt niet alleen het project, maar ook de mondelinge verdediging ervan. Het zal als volgt worden geëvalueerd:
- Organisatie: bijwonen van de structuur en de organisatie van het eindmeesterproject: 30% (het is de evaluatie verkregen uit de beoordeling van het onderwerp "Inleiding tot het eindmeesterproject").
- Tentoonstelling: Beoordeel de helderheid in de tentoonstelling, evenals het schrijven en de capaciteit voor synthese, analyse en respons: 30%.
- Inhoud: Het geheugen van het werk en de rest van de ondersteunende technische documentatie worden gebruikt als referentie om de geldigheid van de tentoonstelling te verifiëren. Het vermogen van de synthese en de eenvoudige lezing ervan zal worden gewaardeerd. De correctie en helderheid van de uitdrukking, zowel geschreven als grafisch, zal ook worden beoordeeld: 40%.
leerplan
leerplan
Eerste semester 30 ECTS
- Visuele en auditieve functionaliteit voor lezen, taal, talen en leren
- Tactiele, motorische, lateraliteit en schrijfniveaus
- Processen van geheugen, vaardigheden en ICT
- Neurolinguïstische processen, moeilijkheden en interventieprogramma's
- Onderzoeksmethodologie
Tweede semester 30 ECTS
- Meerdere intelligenties, creativiteit, talent en hoge vaardigheden
- Dyslexie, dyscalculie en hyperactiviteit
- Praktijken
- Master eindproject
Galerij
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
Met deze online Master in Neuropsychologie en Onderwijs kun je werken als:
- Deskundig docent neuropsychologische processen.
- Adviseur gespecialiseerd in het verbeteren van schoolprestaties.
- Specialist in het begeleiden van de diversiteit aan studenten.
- Projectadviseur onderwijs neuropsychologie.
- Toegang tot het doctoraat: je verwerft de nodige kennis om te beginnen met onderzoek naar neuropsychologie toegepast op schoolleerprocessen.