Master's degree in commercieel en verkoopmanagement
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Het commerciële gedeelte van bedrijven staat bekend als een van de meest waardevolle afdelingen, daarom eisen bedrijven gekwalificeerde professionals.
Met deze masteropleiding kun je je verdiepen in verkoop, verkoop en marketing, leren hoe nieuwe markten werken en hoe nieuwe consumenten zich gedragen.
Daarnaast leer je over nieuwe marketingstrategieën en train je om nieuwe commerciële en verkoopvaardigheden te verwerven met behulp van Hubspot CRM-software en de SimBrand-bedrijfs- en besluitvormingssimulator, allemaal met een bij uitstek praktische methodologie via de case-methode van Harvard.
UNIR biedt je het diploma "Leading People" van het Harvard ManageMentor-programma als aanvulling op je masteropleiding en verschillende workshops en masterclasses die worden gegeven door professionals en experts in elk onderwerp.
Doelstellingen van de meester
De Master in Commercial and Sales Management bij UNIR gespecialiseerd in de ontwikkeling van commerciële strategieën om te voldoen aan de verkoopverwachtingen in een mondiale en veranderende omgeving.
Meer specifiek zul je je kunnen verdiepen in aspecten zoals commercieel en marketingmanagement , informatiesystemen, uitgebreide communicatie in klantrelaties, het belang van het managen van verkoopteams, nieuwe trends in sales in relatie tot met technologieën en elektronische handel, of commerciële en verkoopvaardigheden.
Versterk uw master met de specialiteit in digitale marketing van UNIR , en onderscheid uw profiel door vaardigheden en kennis te verwerven in de ontwikkeling van digitale strategieën van het bedrijf
Algemene informatie
- Duur: 1 academiejaar
- Online of face-to-face examens: aan het einde van elk semester
- ECTS-punten: 60
- Methodologie: 100% online onderwijs
- Live online lessen
- Persoonlijke begeleider
methodologie
Live online lessen
We bieden studenten de mogelijkheid om elke dag live online lessen bij te wonen. Tijdens deze sessies kunnen studenten communiceren met de docent en hun vragen in realtime oplossen en kennis en ervaringen delen. Het trainingsritme wordt zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van elke groep studenten. Het niet bijwonen van een live les betekent niet dat je deze mist. Alle sessies kunnen vertraagd worden bekeken, zo vaak als u wilt. Zodoende worden studenten die de les niet live kunnen volgen, niet geschaad.
Didactische middelen
UNIR Virtual Campus biedt een breed scala aan inhoud waarmee elk onderwerp kan worden voorbereid. Deze materialen zijn georganiseerd op een manier die flexibel en effectief leren mogelijk maakt. Op deze manier heb je toegang tot de onderwerpen die de inhoud van het programma ontwikkelen, de belangrijkste ideeën van elk onderwerp (voorbereid door het onderwijzend personeel van het onderwerp), aanvullend audiovisueel materiaal, activiteiten, lezingen en evaluatietests.
Daarnaast heb je toegang tot masterclasses over specifieke onderwerpen en kun je deelnemen aan forums, chats en blogs waarin je communiceert met docenten en collega's, waardoor je kennis uitbreidt en eventuele twijfels wegneemt.
Persoonlijke tutor
Bij UNIR heeft elke student vanaf dag één een persoonlijke tutor, altijd telefonisch of per e-mail bereikbaar . De rol van de tutor is fundamenteel in het traject van elke student, aangezien het de grootste link is met de universiteit en haar referentiepunt tijdens het trainingsproces.
De docenten bieden persoonlijke aandacht door elke student constant te volgen.
- Los twijfels over academische procedures, procedures of specifieke twijfels over onderwerpen op.
- Helpt bij studieplanning om de tijd beter te benutten.
- Beveel aan welke didactische bronnen van het platform u in elk geval wilt gebruiken.
- Hij is betrokken bij de studies van de studenten om hen te helpen bij het slagen van elk vak.
Evaluatiesysteem
Om het prestatieniveau van de doelstellingen behaald in de master te beoordelen, is het noodzakelijk om de competenties verworven tijdens de studie te evalueren. Bij de eindevaluatie van het leren wordt rekening gehouden met het behaalde cijfer op de volgende punten.
- Voortdurende evaluatie (oplossing van praktijkcases, deelname aan fora, debatten en andere samenwerkingsvormen en evaluatietest).
- Laatste online of face-to-face examen.
- Masterproef
leerplan
leerplan
Eerste semester 30 ECTS
- Commercieel en Marketing Management (6 ECTS)
- Informatiesystemen voor zakelijke besluitvorming (6 ECTS)
- Klantrelatiebeheer (6 ECTS)
- Uitgebreide commerciële communicatiestrategie (6 ECTS)
- Sales Force Management (6 ECTS)
Tweede semester 30 ECTS
- Elektronische handel: inkomende marketing (6 ECTS)
- Commerciële en verkoopvaardigheden (6 sp.)
- Externe stages (6 ECTS)
- Afstudeeropdracht Masterproef (12 ECTS)
Programma (12 sp.)
Marketingplan (6 ECTS)
- Inleiding tot het digitale marketingplan
- Analyse van de huidige situatie. Stappen en hulpmiddelen
- Marktonderzoek
- Doelen stellen
- Selectie van digitale marketingstrategieën
- Ontwikkeling van marketingtactieken
- Prognose, monitoring en controle van het digitale marketingplan
Inbound Marketing en SEO (6 ECTS)
- Inleiding tot inkomende marketing
- Strategisch plan voor inkomende marketing
- De conversietrechter: TOFU, MOFU en BOFU
- Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
- Contentmarketing
- email reclame
- Marketingautomatisering
Programma resultaat
Wat ga je leren?
- Je beheerst de tools die nieuwe technologieën bieden om je klantenportfolio uit te breiden, een directere relatie met hen op te bouwen, de reputatie van het bedrijf te verbeteren en zo het verwachte rendement te behalen
- Je ontwikkelt bedrijfsstrategieplanning
- U kunt advertentiecampagnes ontwerpen en sociale netwerken beheren
- Je weet hoe je marktonderzoek moet doen
Galerij
Ideale studenten
Aanbevolen profiel
Iedereen met een roeping voor Online Marketing, Internet en E-Commerce
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Commercieel directeur
- Algemeen verkoopdirecteur
- National Sales Director
- Exportdirecteur
- Directeur van Expansie
- Regionaal directeur
- Supervisor of accountmanager
- Head of Sales
- Makelaar
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Marketing verantwoordelijk.