Onlinegraad.nl

Zoek Online {onlinestudies-mba-1-year-mba:plural} in Digitale Marketing in Spanje 2019

Een 1-jarig MBA-programma bereidt studenten meestal voor op sleutelposities in de bedrijfskunde. Studenten kunnen hun huidige opleiding uitbreiden terwijl ze belangrijke leiderschapscompetenties ontwikkelen en waardevolle exposure krijgen naar de bedrijfscultuur in praktijksituaties.

Spanje (Spaans: España) is een divers land delen van het Iberische schiereiland met Portugal aan de westelijke kant van de Middellandse Zee. Spanje wordt beschouwd als een exotisch land in Europa vanwege zijn vriendelijke inwoners en ontspannen levensstijl. De normale duur van de Universiteit cursussen in Spanje is 4 jaar, met uitzondering van de Geneeskunde en de dubbele graden, die 6. Madrid en Barcelona zijn bekende steden rond de wereld om zijn keuken, een bruisend nachtleven, en de wereldberoemde folklore en festiviteiten.

Online {onlinestudies-mba-1-year-mba:singular} in Digitale Marketing in Spanje

1 Resultaten in Digitale Marketing, Spanje Filter

Master in Business Administration and Management (MBA) - Specialiteit in Digital Marketing Management

IMF Business School
Online Voltijd Deeltijd 12 maanden Open Inschrijving Spanje Madrid +1 more

De online MBA is gericht op afgestudeerden met werkervaring en professionals die in bedrijven hebben gewerkt, omdat middenmanagers hun werkpositie willen verbeteren. De realiteit van vandaag laat zien dat als je geen mastergraad hebt, het heel moeilijk is om werk te vinden of te verbeteren. Na het behalen van een masterdiploma in management en bedrijfskunde is de evolutie duidelijk. Een functioneel directeur van een kmo kan algemeen directeur of functioneel directeur van een groot bedrijf worden. In het geval van een tussenpositie kan een productmanager bijvoorbeeld een marketingdirecteur of directeur of manager van een kmo worden. Door de methodologie van de zaak, de Master in Business Administration and Management (MBA) richt zich op het verstrekken en consolidatie van kennis in twee grote groepen. Trunks: marketing, financiën en human resources; en transversaal: de rest van de kennisgebieden en, vooral, gericht op de tak van communicatie.