Bachelor of Commerce (2,5 jaar online)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Rushford Business School biedt een uitgebreid Bachelor of Commerce-programma met een specialisatie in een interessegebied. Studenten die geïnteresseerd zijn in het nastreven van een carrière op het gebied van zaken, boekhouding, bankwezen, verzekeringen en andere aanverwante gebieden, zullen veel baat hebben bij een bachelordiploma in handel van Rushford. Het curriculum voor het programma is ontworpen om ervoor te zorgen dat afgestudeerden zijn uitgerust met de kennis en vaardigheden om zakelijke problemen op te lossen, trends te herkennen, proactief te handelen om zakelijke uitdagingen te overwinnen en de basisprincipes van het bedrijfsleven vanuit een praktisch oogpunt grondig te begrijpen.

De focus ligt ook op het verbeteren van de inzetbaarheid van onze afgestudeerden door middel van mentoring, loopbaanontwikkeling, coaching, persoonlijke ontwikkeling, stages en projecten. Het programma biedt studenten de mogelijkheid om in contact te komen met mentoren uit de branche voor begeleiding bij toegepaste aspecten van zaken en management, evenals loopbaanontwikkeling.

Dit programma biedt studenten ook de mogelijkheid om niet alleen de kernbeginselen van zaken en management te leren, maar ook om zich te specialiseren in de volgende gebieden:

  • Accounting
  • Zakenrecht
  • Economie
  • ondernemerschap
  • Supply Chain en logistiek
  • Personeelszaken
  • Internationale financiën
  • Retailbeheer

Studenten hebben de mogelijkheid om te worden begeleid door experts uit de industrie en om projectwerk en stages te voltooien bij gereputeerde organisaties over de hele wereld. Dit unieke BCom-programma onderscheidt zich van de meeste andere programma's door zijn focus op toegepaste zakelijke kennis en vaardigheidsontwikkeling, en een carrièregerichte benadering van leren.

144278_pexels-photo-3184338.jpeg

Het verschil tussen Rushford BCom?

Wanneer u ons Bachelor of Commerce (BCom) -programma kiest, kunt u:

Vestig geloofwaardigheid

Het voltooien van je BCom van Rushford geeft je het vertrouwen en de geloofwaardigheid dat je een programma van een eersteklas European Business School hebt afgerond.

Leer in uw eigen tempo

We bieden een van de meest flexibele programma's ter wereld en u bepaalt altijd hoe snel u wilt leren.

Blijf actueel en relevant

We zorgen ervoor dat onze academische programma's actueel blijven met de nieuwste onderwerpen die relevant en belangrijk zijn.

Cursussen overzicht

Het Rushford Online BCom-programma bestaat uit 5 semesters en elk semester duurt ongeveer 6 maanden. Elk semester bestaat uit 36 ECTS-credits. Het laatste semester van het programma is gewijd aan de specialisatie die de student kiest uit de lijst met beschikbare specialisaties. Studenten zullen ook deelnemen aan het Capstone-project in de laatste twee semesters van het programma.

Beoordeling

Rushford Business School bacheloropleidingen van Rushford Business School maken gebruik van een systeem van continue studentevaluatie in plaats van alleen examens aan het einde van het semester. Onze permanente evaluatie omvat opdrachten, casestudy's, meerkeuze-examens, groepsopdrachten en projecten. Van studenten wordt verwacht dat zij na elk semester examens afleggen. Er wordt echter gezorgd voor een voorlopige promotie naar het volgende semester, zodat studenten niet hoeven te wachten op de examens.

Semester 1

36 studiepunten, 26 weken

  • Inleiding tot bedrijfskunde en management, 4 ECTS
  • Marketingmanagement, 8 ECTS
  • Financiële rapportage en analyse, 8 ECTS
  • Bedrijfscommunicatie, 8 ECTS
  • Statistieken, 8 ECTS

Semester 2

36 ECTS Credits, 26 weken

  • Bankwezen, 8 ECTS
  • Management Accounting, 8 ECTS
  • Micro-economie, 8 ECTS
  • Financieel beheer, 8 ECTS
  • Verzekering, 4 ECTS

Semester 3

36 studiepunten, 26 weken

  • Macro-economie, 8 ECTS
  • Onderzoeksmethoden en econometrie, 8 ECTS
  • Business Analytics, 8 ECTS
  • Human Resource Management, 8 sp
  • Keuzevak, 4 ECTS

Semester 4

36 studiepunten, 26 weken

  • Bedrijfsstrategie, 8 ECTS
  • Ondernemingsrecht, 8 ECTS
  • Belastingen, 4 ECTS
  • Politiek en openbaar beleid, 4 sp
  • Auditing en corporate governance, 4 ECTS
  • Keuzevak, 4 ECTS
  • Keuzevak, 4 ECTS

Semester 5

36 studiepunten, 26 weken

  • Specialisatie - 36 ECTS

Carrière en resultaten

Het Rushford BCom-programma biedt studenten de kritische kennis en vaardigheden die worden verwacht van afgestudeerden die het personeelsbestand betreden of kandidaten voor een vervolgopleiding in het bedrijfsleven en management. Het programma is ontwikkeld met het oog op de specifieke behoeften van organisaties op het gebied van boekhouding, financiën, leiderschap en management. De specialisaties helpen afgestudeerden om een aanvullende diepe studie in het gekozen gebied uit te voeren en om deel te nemen aan een onderzoeksproject dat helpt de fundamentele concepten die in het programma zijn geleerd, te versterken.

Studenten die ons BCom-programma voltooien, merken dat ze interessant zijn voor een breed scala aan bedrijven en organisaties. Afgestudeerden vinden rollen op het gebied van boekhouding, adviesbureaus, financiën, algemeen management en administratieve rollen, en in andere rollen binnen hun specialisatiegebied.

Onze faculteit en mentoren begeleiden onze studenten altijd tijdens het programma om hen voor te bereiden op de volgende carrièrestap na hun afstuderen. Rushford geeft ook advies over inzetbaarheid, loopbaanadvies, persoonlijke ontwikkeling en vooruitzichten voor de sector.

Veel studenten hebben er belang bij een eigen bedrijf te starten of hun familiebedrijf te ondersteunen. We zorgen ervoor dat het programma deze studenten helpt om zichzelf te verbeteren om effectief te zijn in dergelijke situaties.

Elke student aan de Rushford Business School wordt gekoppeld aan een Industry-mentor, bij voorkeur in dezelfde branche waarin de student werkt of ambities heeft om binnen te komen. De mentor begeleidt de student door de cursus en biedt de student real-life ervaringsleren samen met kernleren die plaatsvinden in het programma.

verkiesbaarheid

Rushford hanteert zeer hoge normen voor studenten die deelnemen aan onze academische programma's. Voor alle bacheloropleidingen moet aan de volgende criteria zijn voldaan voordat toelating wordt aangeboden aan een aspirant-student.

Leeftijd

Alle aanvragers moeten minstens 17 jaar oud zijn op of voor de aanvangsdatum van hun programma.

kwalificaties

  • Middelbare schooldiploma, OR
  • Bewijs van voltooiing 12th Year School, OF
  • Elke andere gelijkwaardige kwalificatie

Kwalificatievrijstelling

Als je geen middelbare schooldiploma hebt, kun je je alsnog kwalificeren via een pre-bacheloropleiding van 60 ECTS. Schrijf alsjeblieft naar admissions@rushford.ch als je deze optie wilt gebruiken voor deelname aan het BCom-programma.

Vaardigheid in het Engels

Bewijs van bekwaamheid in het Engels

  • IELTS 6.0+, OF
  • PTE 50+, OF
  • TOEFL 550+, OF
  • Elke andere bekwaamheidstest die in de afgelopen 2 jaar is afgelegd

Vrijstelling van Engelse taalvaardigheid

Van de Engelse taalvaardigheidstoets wordt afgezien voor de volgende kandidaten:

  • Moedertaalsprekers Engels, OF;
  • Kandidaten die 12 jaar Engels onderwijs hebben gevolgd

accreditatie

EduQua gecertificeerde Zwitserse instelling

Rushford Business School via haar moederschool (James Lind Institute) gecertificeerd door EduQua, een Zwitsers kwaliteitslabel voor instellingen voor voortgezet onderwijs. EduQua is een accreditatie-instantie die wordt erkend en ondersteund door de Zwitserse Confederale regering. EduQua is de eerste kwaliteitscertificering voor openbare en particuliere onderwijsinstellingen in Zwitserland en wordt erkend, ondersteund en onderschreven door de volgende organisaties:

  • Zwitserse federale regering
  • Zwitserse Conferentie van Kantonale Ministers van Onderwijs (EDK)
  • Staatssecretariaat van Economische Zaken (SECO)
  • Zwitserse conferentie voor professionele trainingsafdeling (SBBK)
  • Zwitserse vereniging van arbeidsbureaus (VSAA)
  • Zwitserse Federatie voor Volwassenenonderwijs (SVEB)

Raad voor Accreditatie voor Business Schools and Programs (ACBSP)

Rushford Business School via haar moederschool (James Lind Institute) lid van de 'Accreditation Council for Business Schools and Programmes (ACBSP). ACBSP is een wereldwijde accreditatie-instantie die sinds 1988. Rushford Business School maakt deel uit van een lidmaatschap dat zich uitstrekt tot meer dan 60 landen. ACBSP-leden behoren tot de beste docenten in hun respectieve vakgebieden, zijn geïnteresseerd in het leren van innovatieve lesmethoden, het verbeteren van de levering van zakelijke onderwijsprogramma's en creatieve waarde voor hun studenten.

International Accreditation Council for Business Education (IACBE)

Rushford Business School via zijn moederschool (James Lind Institute) lid van de "International Accreditation Council for Business Education (IACBE)". De IACBE accrediteert bedrijfsprogramma's die leiden tot diploma's op associate-, bachelor-, master- en doctoraatsniveau in instellingen van hoger onderwijs wereldwijd. Alle leveringsmethoden, campussen, locaties en educatieve sites, evenals alle zakelijke programma's, ongeacht het diplomaniveau, worden normaal gesproken opgenomen in de IACBE-accreditatiebeoordeling.

Principes van de Verenigde Naties voor onderwijs op het gebied van verantwoord management (PRME)

Rushford Business School is een trotse supporter en ondertekenaar van de United Nations Principles for Responsible Management Education (UN PRME). PRME is een initiatief van de United Nations Global Compact, opgericht in 2007 als een platform om het bewustzijn en de integratie van duurzaamheid in business schools over de hele wereld aan te moedigen en te vergroten. Tegenwoordig is PRME de grootste gecoördineerde inspanning tussen 's werelds business schools en de Verenigde Naties. Rushford Business School werd PRME-ondertekenaar in 2020. Als school begrijpen we het voorrecht en de verantwoordelijkheid om kwaliteitsonderwijs te bieden dat leerlingen de kennis en instrumenten geeft die ze nodig hebben om te slagen, levens te veranderen en samenlevingen te transformeren.

Zwitserse instelling voor hoger onderwijs

James Lind Institute is een erkende postsecundaire instelling voor hoger onderwijs met de bevoegdheid om privédiploma's toe te kennen in Zwitserland. Het instituut is geregistreerd in het kanton Genève, Zwitserland onder de UID CHE-255.747.977.

Internationale Raad voor Open en Afstandsonderwijs (ICDE), Noorwegen

James Lind Institute is een trots lid van de prestigieuze International Council for Open & Distance Education. ICDE heeft de status van consultatieve partner bij UNESCO en deelt de belangrijkste waarde van UNESCO: het universele recht op onderwijs voor iedereen. ICDE ontleent haar positie verder aan de unieke kennis en ervaring van haar leden over de hele wereld in de ontwikkeling en het gebruik van nieuwe methodologieën en opkomende technologieën.

Internationale organisatie voor standaardisatie (ISO) 9001: 2015 gecertificeerd

James Lind Institute (JLI) is volledig geaccrediteerd door de American Board of Accreditation Services (ABAS) volgens de ISO 9001: 2015-normen voor het aanbieden van trainings- en onderwijsprogramma's met betrekking tot de gezondheidszorg en aanverwante sectoren.

Laatst bijgewerkt op nov 2020

Over de school

Rushford Business School is the official name of the Business School of James Lind Institute, Gevena, Switzerland. The school offers higher degree programs in Business and Management. We are also uniq ... Lees meer

Rushford Business School is the official name of the Business School of James Lind Institute, Gevena, Switzerland. The school offers higher degree programs in Business and Management. We are also unique in our offering of several MBA programs with technical specializations and we continue to add more technical specializations as we keep growing. Our 100% online programs are well suited to students from all over the world who would like to receive a high-quality education from a premier European Business School at an affordable tuition fee. As part of the JLI global institution, we leverage the networks, knowledge, experience and geographic spread to the advantage of our students. Lees Minder