Bachelor of Science in Cybersecurity - Cybercrime en fraudeonderzoek

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De online BS in Cybersecurity-graad van Utica College biedt specialisaties in cybercriminaliteit en fraudeonderzoek, netwerkforensica en inbraakonderzoek, cyberoperaties en informatiebeveiliging. Studenten verwerven de kennis om vooraan te staan ​​in de strijd om gegevens veilig en beveiligd te houden.

Dit programma heeft de aanwijzing als nationaal centrum voor academische excellentie in Cyber ​​Defense Education (CAE / CD) gekregen van de National Security Agency (NSA) en het Department of Homeland Security. Het Defense Cyber ​​Crime Centre (DC3) heeft dit programma ook aangewezen als een nationaal centrum voor digitale forensische academische excellentie (CDFAE) en EC-Council, een vooraanstaand certificeringsinstituut voor de industrie, heeft ook de Cybersecurity-programma's van Utica College aangewezen als Academisch Kenniscentrum.

Cybercrime en fraudeonderzoek - leert de nieuwste technieken die worden gebruikt om gegevens en bewijsmateriaal te verzamelen voor het vervolgen van cybercriminaliteit, zoals creditcardfraude, diefstal van intellectuele eigendom, pedofilie, terrorisme, hacking en meer. Onderwerpen van studie zijn onder meer:

  • Economische misdaadtheorie
  • Administratieve criminologie
  • Toegepaste cryptografie
  • Fraudepreventie- en detectietechnologieën
Laatst bijgewerkt op aug 2019

Over de school

Utica College, founded in 1946, is a comprehensive private institution located in upstate central New York. The College offers regionally accredited online certificates, bachelors, masters, and docto ... Lees meer

Utica College, founded in 1946, is a comprehensive private institution located in upstate central New York. The College offers regionally accredited online certificates, bachelors, masters, and doctoral degrees in healthcare, cybersecurity, financial crime, nursing, physical therapy, business, criminal justice, and data science. All courses are taught by credentialed, highly experienced faculty with significant and ongoing accomplishments in their respective fields. Lees Minder