Onlinegraad.nl

Top Online Bachelor's Programma's in Basisonderwijs 2019/2020 Europa

Het verdienen van een bachelor's degree is een educatieve mijlpaal dat veel studenten streven. Hoewel het vier jaar kan nemen om een ​​bacheloropleiding te voltooien, de voordelen die is opgedaan met het verkrijgen van gespecialiseerde vaardigheden evenals geconcentreerde kennis op een bepaald gebied kan een leven lang meegaan.

Elementair onderwijs is het onderwijs van kinderen in de lagere school systemen. Een hoger opleidingsprogramma gericht op dit onderwerp kan onderwerpen als lesplanning, klaswerkmethoden, communicatie, pedagogische theorie en kinderontwikkeling omvatten.

Hoewel mijn wonen verre leren lessen online, verschillende universiteiten houden aanvang op verschillende locaties. Je zou zelfs kunnen stoppen met het nemen van lessen gedurende vele weken gedurende het jaar zonder trekken en zonder uw leningen voor studenten gooien ze in de terugbetaling. Dat is een sterk argument veel mensen kijken bij het inschrijven in afstandsonderwijs klassen.

Er zijn meer dan vierduizend organisaties voor hoger onderwijs in Europa, van vooraanstaande onderzoeksinstellingen om kleine, onderwijs-gerichte universiteiten. Europa zelf is niet zo veel anders dan andere continenten, het bereiken van de poolcirkel tot de kust van Afrika.

Bachelor's Opleiding Online in Basisonderwijs Europa

1 Resultaten in Basisonderwijs, Europa, Afstandsonderwijs Filter

Bachelor in het lager onderwijs - afstandsonderwijs

University of Nicosia
Online Voltijd Deeltijd 4 jaren Vraag informatie aan Cyprus Nicosia +1 more

Het algemene doel van het programma is het voorbereiden van leraren in het basisonderwijs die kinderen tussen 6 en 12 jaar lesgeven. Dit betekent dat de kandidaat-leraar de nodige kennis, vaardigheden en attitudes moet verwerven die hem / hem in staat stellen een leeromgeving te organiseren die de cognitieve ontwikkeling van kinderen en hun sociale, emotionele en morele ontwikkeling zal voeden. Zowel de cursusinhoud als de methodologie zijn gericht op het vormen van een reflectieve opvoeder, een leraar die in staat is om zijn / haar beslissingen te heroverwegen en te evalueren en beschikt over de instelling en het vermogen tot corrigerende actie.