ONLINESTUDIES

Online Undergraduate Studies (Bachelor) in Marketing in Libanon 2020

Een bachelor's degree wordt verdiend door middel van een undergraduate-educatief programma dat ongeveer drie tot vier jaar kan duren, op voorwaarde dat de studenten kan de school full-time bij te wonen. Bacheloropleidingen kan worden verdiend op de campus of online, afhankelijk van de school, die is ideaal voor studenten met een druk leven.

Marketing is de promotie van producten en diensten, en het is essentieel voor elk bedrijf dat wil om succes te ervaren. Een marketing programma kan de leerlingen informatie over trends in de markt, analyse, strategie en onderzoek te leren.

Omgaan met openbare universiteiten is verre van een optimale optie. Particuliere scholen bieden veel betere steun in uw afstandsonderwijs ervaring. Verschillende online universiteit trekt docenten en studenten op grote afstand van over de hele wereld. Dit vergroot de diversiteit in een afstandsonderwijs klas en produceert uitdagende gesprek onder die van enorm uiteenlopende gemeenschappen, gewesten, en verre culturen.

Libanon-officieel de Libanese Republiek. Het wordt gevonden in het oostelijke Middellandse-Zeegebied. Veel mensen in het land hebben toegang tot het onderwijs die in feite is opgebouwd uit elementaire, lagere en middelbare evenals tertiair onderwijs.

Online Bachelor's Opleiding in Marketing in Libanon

3 Resultaten in Marketing, Libanon, Afstandsonderwijs Filter

Bachelor Online Webmarketing en Social Media Management (ISG)

IONISx
Bachelor
<
Deeltijd
<
12 maanden
Frans
Online

Leer hoe u een strategie voor sociale media en contentmarketing definieert om op alle digitale media te communiceren

Lees meer

Europese graduate marketing studies

Ecole Supérieure Ouverte à Distance
Bachelor
<
Voltijds
Frans
Online

In een sterk concurrerende omgeving, moeten bedrijven hun zakelijke aanpak te reorganiseren, dankzij de bijdrage van marketing.

Lees meer

Bachelor marketing

INEAD
Bachelor
Frans
Online

Appréhender la vie actief en Europe: ses règles et ses particularités, assimiler les nouvelles Tendances en marketing (tribal, expérentiel ...) ...

Lees meer