Certificaat voor verkoop- en klantrelatiebeheer
ShippingCollege
Belangrijke informatie
Campuslocatie
UK Online, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
4 - 14 dagen
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
USD 120 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De cursus Sales and Customer Relationship Management is een training voor verkoop- en servicemedewerkers om hen te helpen hun verkoopdoelstellingen voor te bereiden, klantprofilering en marktsegmentatie te begrijpen en hun succes bij het sluiten van een verkoop te verbeteren. De cursus is gericht op de vaardigheden die nodig zijn om deze doelstellingen te bereiken, naast de focus op de klantenservice voor organische groeimogelijkheden.
Deze cursus ontwikkelt de "Sales and Customer Relationship" -benadering in service en ondersteunt werknemers die verantwoordelijk zijn voor het koesteren en vergroten van hun marktbasis. Deze cursus helpt de kandidaten bij hun persoonlijke karakter en gedrag door hun persoonlijke merk te definiëren.
Wie zou moeten bijwonen
Deze cursus is bedoeld voor een persoon die:
- Streefde naar een verkoop- of servicerol,
- Heeft momenteel een Customer Services-rol en wil graag doorgroeien naar Sales of
- Die onlangs bij het bedrijf is gekomen in een verkoop- of servicerol.
Het doel van deze cursus
Het doel van deze cursus is:
- Ontwikkel deelnemers begrip en bewustzijn van het belang van verkoop en service in de industrie;
- Deelnemers de nodige vaardigheden bijbrengen om effectiever te worden in hun omgang met klanten door hun persoonlijke verkoop- en verkoopplanningstechnieken te verbeteren,
- Om de deelnemers een reeks vaardigheden te bieden om aan de klantenservice en verkoopbehoeften te voldoen,
- Om geweldige klantenservice te bieden terwijl het marktaandeel groeit en
- Om hun persoonlijke rol als verkoop- of serviceprofessional te definiëren.
Leerresultaten
Na afronding van deze cursus kunnen de deelnemers:
- Leg verkoop en marketing uit
- Begrijp het verkoopproces en plan een verkoopgesprek om hun verkooptaken te plannen
- Begrijp klantprofilering en marktsegmentatie
- Implementeer effectieve telemarketing en verbeterde communicatieve vaardigheden
- Identificeer de verkoopval en hoe u deze kunt vermijden
- Beheer effectief klantrelaties om meer verkopen binnen te halen
- Begrijp het belang van klantenservice in de rol van verkoop en service
- Definieer hun persoonlijk succesplan en persoonlijk merk
Dit is een zelfstandige cursus.
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Cursusbeschrijving
- Inleiding tot verkoop en marketing
- Persoonlijke verkooptechnieken
- Verkoop en service
- Verkooptaken
- Het verkoopproces
- Klantprofilering
- Marktsegmentatie
- Prospectie voor nieuwe klanten
- Het verkoopgesprek
- Verkoop communicatie
- telemarketing
- Elke verkoop sluiten
- Verkoopvallen
- Klantrelatiebeheer
- Klant is koning
- Klantgerichte cultuur
- Klantenservice Tips om meer verkopen te winnen
- Uw persoonlijk succesplan
- Bouw een succesvolle verkoophouding op
- Uw persoonlijk merk
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Cursus benodigd heden
- Engels, alle cursussen zijn in het Engels geschreven, omdat dit de primaire taal is van wereldwijde zaken.
- Computer, internetverbinding en printer (als u de cursus wilt afdrukken).
- Een geldig e-mailadres.
- Tijd gereserveerd om te studeren volgens de cursusvereisten.
Cursusduur
Twee weken parttime of vier dagen fulltime
Deeltijdstudies - waar je 's avonds en in het weekend parttime studeert met behulp van ons online trainingsprogramma.
Fulltime studies - wanneer je vrij neemt om fulltime te studeren met behulp van ons online trainingsprogramma.
Aanbevolen studietijd gereserveerd - voor deeltijdstudies raden we aan dat je 3 tot 4 uur per week moet reserveren en voor voltijdstudies 12 tot 16 uur per week. De tijd zal variëren afhankelijk van de oorspronkelijke kennis van de studenten van het cursusmateriaal. De tijd die nodig is om de cursus te voltooien, is afhankelijk van de oorspronkelijke kennis van de student van het cursusmateriaal.
Cursusstructuur
Cursusnotities - Er zijn twee examens voor deze cursusmodule.
Studieplan en beoordeling - Elke week ontvang je een e-mail met informatie over je studieplan en beoordelingsprogramma. Je krijgt dan toegang tot je e-campus om je studie af te ronden.
PDF-cursusnotities - Een kopie van uw volledige cursusmodule in PDF-indeling is beschikbaar op uw e-Campus om te downloaden. U kunt dan desgewenst een hardcopy afdrukken voor studiedoeleinden. Per cursusmodule zijn er twee examens. Let op: we bieden geen videolessen aan voor onze cursussen.
Online examens - Al uw online examens worden afgelegd op uw e-Campus.
Ondersteuning voor leerlingen
Persoonlijke e-Tutor - U wordt genomineerd als persoonlijke e-Tutor, alle communicatie met uw e-Tutor verloopt via e-mail.
Eerdere examenpapers - U hebt één gratis eerdere examenpaper met modelantwoorden aan het einde van uw PDF-cursusnotities (behalve de terminologie- of basiscursussen). Dit helpt je bij de voorbereiding op je examens.
Studietips voor examens – Onze studietips lees je op je e-Campus.
Fun Merchant Shipping Quiz – U kunt onze leuke quiz uitproberen om te ervaren hoe uw examens eruit zullen zien en aanvoelen.
Onze E-Campus Aanbiedingen
Cursus E-Campus - hier heb je toegang tot je cursusnotities en voltooi je al je examens online.
Evaluatie van de cursus
Er zijn twee online examens voor deze certificaatcursus, deel 1 en deel 2, het gemiddelde cijfer van deze twee examens is uw eindcijfer.
Het vereiste slaagcijfer is 65%
Als u niet slaagt voor een examen, kunt u uw examen aan het einde van uw cursus herschrijven tegen een vergoeding van USD 10 per examen.
Bij succesvolle afronding van uw cursus
Als u geslaagd bent voor uw Certificaatcursus, ontvangt u een e-Certificaat per e-mail.
Helaas bieden wij geen gedrukte certificaten aan.
Cursusdoel
Met de succesvolle afronding van deze cursus kunt u:
- Zorg voor een positie in de verkoop- of service-industrie
- Kom in aanmerking voor vooruitgang binnen uw bedrijf
- U kunt erop vertrouwen dat u professioneel bent opgeleid en uitgerust voor de verkoop- en servicebranche
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Galerij
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Bedrijfsmanagement (Marketing) (Top-Up)
- Online United Kingdom
BA (Hons) Zakelijk (marketing) (opwaarderen)
- Online United Kingdom
MSc Data-analyse en Marketing (CIM)
- Online United Kingdom