Filter
Certificaat
Verenigde Staten Tempo: Deeltijd

Zoek Online Certificaat Programma's in Professionele Communicatie in de Verenigde Staten 2019

Certificaten zijn eenheden van de studie die studenten helpen om de vaardigheden en opleiding die nodig is voor een loopbaan in specifieke gebieden te krijgen. Veel hogescholen en universiteiten bieden certificaat programma's, en sommigen kunnen in zo weinig als een jaar van de studie worden afgerond.

Professionele communicatie is een uiterst belangrijk gebied van de studie voor een zich snel ontwikkelende werkplek. Dit soort programma's kunnen de leerlingen alles te weten over hoe u belangrijke ideeën en informatie effectief en efficiënt te communiceren op de werkplek.

Onderwijs in de Verenigde Staten wordt voornamelijk geleverd door de publieke sector, met controle en de financiering afkomstig uit drie niveaus: de staat, lokale en federale, in die volgorde.De gemeenschappelijke eisen te studeren op een niveau hoger onderwijs in de Verenigde Staten zal ook uw opnames essay (ook bekend als de toelichting van het doel of persoonlijke verklaring), transcript of records, aanbeveling / referentie brieven, taaltoetsen

Online Certificaat Programma in Professionele Communicatie in de Verenigde Staten

Lees meer Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied:

1 Resultaten in Professionele Communicatie, Verenigde Staten

Andere opties binnen dit vakgebied:
edX

Leer de belangrijkste vaardigheden van werkgevers, van basisbegrippen en teamwork tot het bevorderen van kritisch denken. ... [+]

Leer de belangrijkste vaardigheden van werkgevers, van basisbegrippen en teamwork tot het bevorderen van kritisch denken.

Soft skills zijn de power skills van vandaag. Ze zijn een mix van vaardigheden op het gebied van interpersoonlijke communicatie, communicatie en sociale intelligentie, waar in alle sectoren en banen veel vraag naar is.

In dit Professional Certificate-programma leert u de essentiële soft skills die werkgevers het meest waarderen, van communicatiebeginselen en teamwerk tot het bevorderen van kritisch denken.

Een sterke basis van communicatievaardigheden, planning, leiderschap, teamwork, aandacht voor detail en kritisch denken zijn van cruciaal belang voor succes op de werkplek. Samen helpen deze vaardigheden u relaties op te bouwen en de productiviteit te verbeteren met interne en externe klanten.... [-]

Verenigde Staten Cambridge
September 2019
Engels
Deeltijd
18 weken
Online
Lees meer in Nederlands