Customer Experience Design for Customer Success Course - Salesforce
FutureLearn
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 weken
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 39 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* na uw gratis proefperiode van 7 dagen kunt u $ 39 per maand betalen om online te blijven leren
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Leer vaardigheden waarmee u strategieën kunt ontwerpen en implementeren om zowel de klantervaring als het klantsucces te verbeteren.
Ontdek hoe u de klantervaring binnen de digitale economie kunt optimaliseren.
De markt voor klantervaringsbeheer (CX) werd in 2019 al geschat op $ 6,5 miljard en zal naar verwachting tot 2027 met meer dan 17% per jaar groeien. Als u een lucratieve en diverse carrière wilt, is het vergroten van uw kennis van CX-strategieën en -tools een geweldige manier om te profiteren van deze groei en een steeds waardevollere service aan te bieden aan bedrijven in verschillende bedrijfstakken
Deze ExpertTrack is gemaakt in samenwerking met Salesforce en is ontworpen om precies dat te doen. Verken klantreizen, CX-ontwerp en hoe u de ervaring kunt optimaliseren om de klantloyaliteit, gemiddelde uitgaven en winst te vergroten.
Ontwikkel vaardigheden in het ontwerpen en implementeren van CX- en klantensuccesstrategieën
U vergroot uw kennis van CX-principes en CSM-methodologieën. U zult de rol gaan begrijpen die deze spelen in verschillende zakelijke contexten en hoe u de klantwaarde voor bepaalde klantsegmenten kunt optimaliseren. Vervolgens leer je hoe je deze CX-journeys kunt ontwikkelen om de klantwaarde te bereiken binnen de context van bredere bedrijfsdoelen.
Ontdek hoe CRM-technologie kan worden gebruikt om betere klantrelaties en -ervaringen te bevorderen
Vergroot uw kennis van toonaangevende CRM-software (Customer Relationship Management), Salesforce, en leer hoe u deze kunt gebruiken om uw strategie in de praktijk te brengen.
Start of laat uw carrière groeien in een groeiende CX-markt
In dit tijdperk van transformatie en digitale innovatie worden belemmeringen voor nieuwkomers op de markt in alle bedrijfstakken afgebroken en neemt de concurrentie snel toe. Met toegang tot meerdere digitale kanalen waar mensen koopervaringen kunnen delen, onderzoek kunnen doen en belangrijke aankoopbeslissingen kunnen nemen, is de consument nu sterker dan ooit tevoren.
Door te leren hoe u contact kunt maken met deze klanten, pijnpunten kunt elimineren en hun algehele tevredenheid kunt verbeteren, kunt u uw bedrijf helpen de concurrentie voor te blijven voor stabiele, langetermijngroei.
De inhoud voor deze ExpertTrack is aangepast van het Customer Experience Management met Salesforce Training Microcredential - als je meer wilt weten, kijk dan eens naar het Microcredential, dat kleinere cohorten biedt met tutorinteracties en academisch krediet.
Sleutelvaardigheden die u leert
- Klantervaring ontwerp
- Klantreizen
- Beheer van klantensucces
- Relatie management
- CRM-technologie
- Verkoopsteam
- Beheer van klantervaringen
- Strategie voor klantervaring
Leerresultaten
Aan het einde van de ExpertTrack kunt u:
- Breng een klantreis en -ervaring in kaart voor de beoogde klantgroepen.
- Geef een overzicht van de topbenadering van effectief CX-ontwerp.
- Identificeer de belangrijkste componenten en methoden om succesvolle klantrelaties op te bouwen.
- Identificeer technologische kansen om de ambitieuze ervaring te bereiken, gericht op de toepassing van CRM-technologie.
Ervaring nodigAls u uw carrière en begrip van klantervaring en klantensuccesstrategieën wilt bevorderen, zal deze ExpertTrack u uitrusten om te slagen. Er is geen voorafgaande ervaring vereist om te slagen in deze ExpertTrack. Enige voorkennis van klantrelatiebeheer, klantsucces of CX-ontwerp zou nuttig zijn, maar is niet essentieel. Tijdens de ExpertTrack gebruiken we het Salesforce Trailblazer-platform. | Ermee beginnenDeze ExpertTrack helpt u de belangrijkste fasen van het creëren van een positieve klantervaring beter te begrijpen. Het zal met name de vaardigheden en inzetbaarheid verbeteren van:
|
ExpertTrack cursusoverzicht
- Klantervaringontwerp voor klantsucces: effectief CX-ontwerp en klanttrajecten
Ontdek CX-ontwerpmethoden en ontdek het belang van CX voor zakelijk succes. - Klantervaringontwerp voor klantsucces: hoe u een effectieve CX-strategie creëert
Identificeer de doelstellingen, technologieën, meetwaarden en belanghebbenden waaruit een effectieve CX-strategie bestaat. - Klantervaringontwerp voor klantsucces: hoe u klantrelaties opbouwt en succes meet
Leer hoe u betere klantrelaties opbouwt om zakelijk succes op de lange termijn te garanderen.
Hoe ExpertTracks werken
Word lid van een ExpertTrack om nieuwe vaardigheden onder de knie te krijgen in het door u gekozen vakgebied. Werk in uw eigen tempo door een reeks onderwerpgerichte cursussen en slaag voor de eindbeoordeling om een digitale certificaatprijs te verdienen die uw expertise bewijst.
Doe mee aan een gratis proefperiode van 7 dagen Bepaal of de ExpertTrack geschikt voor u is met gratis toegang tot het volledige pakket cursussen en assessments gedurende een week. | Blijf leren voor $ 39 / maand Betaal een maandelijks abonnementsgeld van $ 39, zolang het nodig is om ExpertTrack te voltooien. U kunt in uw eigen tempo leren en op elk moment annuleren. | Verdien digitale certificaten Ontvang een certificaat voor elke voltooide cursus en slaag voor de eindbeoordeling om een digitaal certificaat te behalen dat u kunt delen met uw professionele netwerk. | Word een expert Gebruik je gespecialiseerde opleiding om verder te komen in je carrière of om expertise op te bouwen op gebieden waar je een passie voor hebt. |
Met wie ga je leren?
Ghilaine Chan
Ghilaine is gepassioneerd om mensen hun beste werk te laten doen en anderen te verrassen, omdat het de kern is van klantenservice en succes! Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring met het opschalen van wereldwijde serviceteams.
Leren van wereldklasse met
FutureLearn
Het sociale leerplatform met honderden online cursussen van een kwart van 's werelds beste universiteiten.
Verkoopsteam
Ontdek hoe Salesforce, de toonaangevende leverancier van technologie in de branche, zakelijk succes stimuleert. Tijdens de cursus maakt u gebruik van Salesforce in de context van klantsucces.
Begin vandaag nog met leren - gratis proefperiode van 7 dagen
Na uw gratis proefperiode kunt u:
- Betaal $ 39 per maand om online te blijven leren
- Volledige controle hebben over uw abonnement; u kunt op elk moment annuleren
- Werk in je eigen tempo en bepaal in elke fase je eigen deadlines
- Betaal alleen terwijl je leert; het abonnement wordt automatisch beëindigd wanneer u klaar bent
- Voltooi online assessments om uw kennis te testen en uw vaardigheden te bewijzen
- Verdien digitale cursuscertificaten en een laatste prijs die u online kunt delen met potentiële werkgevers en uw professionele netwerk
- Houd toegang tot de inhoud van cursussen die u voltooit, zelfs nadat uw abonnement is afgelopen
Galerij
Accreditaties
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Cursus in commercieel en verkoopmanagement
- Spain Online, Spanje
Doctor in de bedrijfskunde in verkoop en productbeheer
- London, Verenigd Koninkrijk
- Ragusa, Italië + 1 meer
Wereldwijde MBA (verkoopbeheer)
- UK Online, Verenigd Koninkrijk