Dubbele master in management en management in online communicatie

Algemeen

2 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Waarom dit programma?

Met deze online Master wordt u een digitale dircom en kunt u de digitale transformatie van de communicatieafdeling van elk bedrijf leiden. Bovendien kunt u de krachtige technieken en communicatiehulpmiddelen die de digitale omgeving biedt, beheersen en implementeren in de verschillende projecten die u regisseert.

U zult in staat zijn om de communicatiebehoeften die zich voordoen in elk bedrijf effectief te beheren: evenementen, reputatie, campagnes, contentmarketing, branding, enz., Evenals de resultaten van de uitgevoerde acties volgen.

doelstellingen

"Je zult begrijpen wat digitale communicatie is en je zult de noodzaak begrijpen om het in het globale plan te integreren."
  • U kunt een communicatieteam beheren dat alle disciplines van de digitale omgeving integreert.
  • U kent de technieken waarmee u het publiek dat het meest ontvankelijk is voor uw boodschap kunt beïnvloeden, met een hoge mate van nauwkeurigheid.
  • U kunt de sporen en het digitale spoor volgen dat gebruikers op internet achterlaten om verbinding te maken met hun behoeften, op een praktisch onmogelijk niveau in de analoge omgeving.
  • Je duikt in de enorme mogelijkheden van digitale communicatie die zich voor het bedrijf openen.
  • Je hebt kennis en analytische tools, metrieken en meetmodellen.
  • U zult geschikte methoden, hulpmiddelen en technieken toepassen om effectieve digitale inhoud te creëren en aan derden te verstrekken.

earth, internet, globalisationDe digitale artiest / Pixabay

Aan wie zij is gericht?

  • Je hebt een bachelor's degree, afgestudeerd of diploma in communicatie, journalistiek, public relations of aanverwante carrières gestudeerd.
  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring op een afdeling. van communicatie en wil toegang krijgen tot een managementpositie.
  • U moet de verandering van een communicatie-afdeling leiden in het proces van aanpassing aan de huidige context.
  • U bent een freelance of u hebt een bedrijf waarvan het bedrijfsmodel is gebaseerd op het aanbieden van digitale communicatiediensten aan derden.
  • U wilt een bureau of adviesbureau oprichten dat gespecialiseerd is in digitale communicatie.
  • Het is van essentieel belang dat studenten uitgaan van eerdere kennis op het gebied van communicatie.

programma

  • Organisatie van digitale evenementen
  • Professionele blogger
  • Digitale creativiteit
  • E-mail Marketing, Lidmaatschap en CRM
  • Digital Projects adres
  • Strategische besluitvorming
  • Online reputatie in het bedrijf (ORM)
  • Content Marketing Strategies
  • Social Media Strategist
  • Google Analytics initiatie
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Videomarketing voor YouTube
  • Brand Management

Modaliteiten en Methodologie

De methodologie die wordt gebruikt in International Marketing voor het leren en onderwijzen van de studenten in de verschillende cursussen is gebaseerd op het concept van personalisering, zoveel mogelijk, de training van de studenten, in die mate dat de laatste de tijd kiest die aan de geleide studie is gewijd. voor een planning opgesteld door het centrum. Om deze reden bieden we drie studiemethoden:

  • E-learning, waar alle training en materiaal online is.
  • Face-to-face, waar hij zijn training baseert op face-to-face lessen.
  • Blended Learning of mixed, waarbij face-to-face training wordt gecombineerd met online training.

In beide methoden wordt door de student een flexibiliteit bevorderd in het tijdsbestuur, altijd geleid door een paar tijdelijke paden. Samenwerkend werk, participatie en contact op elk moment met de docent die gespecialiseerd is in het onderwerp, maakt het hele trainingsproces een eenvoudige en draaglijke taak. Voor dit alles is het klooster samengesteld uit hooggekwalificeerde professionals in elke specialiteit.

E-Learning

In de E-Learning-modus baseert de student zijn leren op online werk via onze virtuele campus. Elke student heeft een programma met activiteiten en studeert op de online campus om zijn doelstellingen te bereiken. Het heeft de figuur van de leraar en de mentor.

Toelating en vereisten

Kandidaten die een hogere graad hebben verleend, hebben toegang tot dit programma. Kandidaten die geen hogere graad hebben, hebben toegang tot het programma op grond van hun professionele verdiensten, opleiding of gelijkwaardige verdiensten.

Naast deze vereisten moeten kandidaten een toelatingsaanvraag invullen en, afhankelijk van de uitkomst daarvan, een persoonlijk onderhoud.

De te volgen stappen zijn:

123398_admision01.jpg

(*) Indien de kandidaat niet werd toegelaten , zal IM het bedrag van het collegegeld volledig terugbetalen .
De bevestiging van de plaats kan niet worden gegarandeerd totdat het proces is voltooid en zal in strikte volgorde van plaats zijn, dit proces duurt ongeveer. 72 uur
Daarnaast kunt u andere informatie opvragen, zoals cv, motivatiebrief, Engels niveau, werkervaring en / of accreditatie van de verstrekte informatie.
Het doel is om de student te begeleiden naar het meest geschikte programma op basis van hun training, ervaring, toewijdingstijd en trainingsdoel.

Begindata

Raadpleeg het volgende gesprek

Laatst bijgewerkt op Oktober 2019

Over de school

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Lees meer

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Lees Minder
Barcelona , Madrid + 1 Meer Minder