57578_EDGE_Img1-S.jpg

EDGE ONLINE: zakelijke stichtingen

Het doel is eenvoudig: een duidelijke praktische kennis leveren van de basisbegrippen en -strategieën die wereldwijd de bedrijfsactiviteiten stimuleren. Wat je krijgt:

  • Leer in je eigen tempo: je krijgt 90 dagen om de cursus online te volgen
  • Leer van de besten: deze cursus wordt gegeven door de elite van UCLA Anderson 's faculteit van wereldklasse
  • Praat de talk: leer de fundamentele woordenschat van belangrijke gebieden van business en management
  • Loop de stap: pas zakelijke concepten toe om uw carrière een boost te geven en meer organisatorische waarde te creëren
  • Certificaat van voltooiing van UCLA Anderson Executive Education

Over de cursus

Onder de steeds evoluerende complexiteit van de hedendaagse wereld van werk zijn fundamentele principes die de basis vormen van het bedrijfsleven, ongeacht uw branche en waar u ook bent in de wereld. Het begrijpen van deze stichtingen - hoe ze samenwerken en hoe ze praktisch kunnen worden toegepast - is een noodzaak voor iedereen die zich in het zakenleven begeeft, zowel in management als als ondernemer. Deze cursus is onderverdeeld in drie gebieden, die elk studenten kennis laten maken met een of meer belangrijke dimensies van ondernemen:

  1. Strategie en organisaties
  2. Operaties en financiën
  3. Marketing en management leiderschap

Door deze cursus af te ronden, krijgen studenten een krachtige carrièrebias door blootstelling aan de taal van het bedrijf en de belangrijkste drijfveren, waardoor ze meer waarde voor hun organisaties kunnen creëren en vastleggen en hun loopbaantrajecten kunnen versnellen.

leerplan

Introductie tot strategie en organisaties

57581_EDGE_Img2-S.jpg
Introductie tot Strategie en Organisaties zet het podium voor leren over hoe het bedrijfsleven werkt. Beginnend met een goed begrip van wat een organisatie is en de basisdoelen, zijn onderwerpen verticale en horizontale integratie, diversificatie, de leidinggevende rol, het ontwerpen van incentiveplannen, bedrijfsstrategie, het centrale belang van 'waarde' in een zakelijke context en het concept van de industrie aantrekkelijkheid. Na voltooiing kunnen studenten:/>/>

  • Bepaal de winst van een bedrijf, gebruikmakend van belangrijke bedrijfsconcepten zoals inputkosten, transformatie, totale kosten, prijs, betalingsbereidheid en waarde.
  • Maak intelligente beslissingen over horizontale en verticale integratie van uw bedrijf.
  • Gebruik een uitgebreide bedrijfsstrategie om opzettelijk waarde te creëren, vast te leggen en te leveren aan uw bedrijf en uw klanten.

Inleiding tot Operations en Finance

57580_EDGE_Img3-S.jpg
Introductie tot Operations and Finance gaat in op twee van de meest cruciale aspecten van ondernemen: de processen die de productie en levering van een product of dienst ondersteunen en het financiële inzicht dat nodig is om de operatie draaiend te houden. Onderwerpen omvatten procesanalyse, financiële basisprincipes en de interactie tussen standaard bedrijfsrapporten, zoals de balans, de resultatenrekening en het overzicht van kasstromen, en de belangrijkste activiteiten die elk bedrijf nastreeft. Na voltooiing kunnen studenten:/>/>

  • Bepaal de potentiële knelpunten in een bedrijfsproces, zodat u weet wat u moet verbeteren.
  • Analyseer analytisch verschillende opties voor procesverbetering, zodat u de beste kiest.
  • Toezicht houden op de kernactiviteiten van financiën, beleggen en bedrijfsvoering, met behulp van standaard bedrijfsrapporten om uw voortgang te bewaken.

Introductie tot Marketing en Management Leiderschap

57579_EDGE_Img4-S.jpg
Inleiding tot Marketing en Managerial Leadership betreft nog twee basisprincipes die elke ondernemer moet beheersen: marketing en leidinggevend leiderschap. Leren begint met klassieke marketingprincipes zoals kenmerken / voordelen, de 3 C's, segmentering en definitie van een doelmarkt en de 4 P's. Vervolgens verschuift het naar het differentiëren en eren van zowel management- als leiderschapsvaardigheden, duiken in op elk onderdeel van het POLC [S] -model van managementexpertise en eindigen met belangrijke gedachten over de ethiek van een manager. Na voltooiing kunnen studenten:/>/>

  • Een marketing- en verkoopplan uitvoeren met strategische analyse - bedrijf, klanten en concurrentie - evenals tactieken van segmentering en targeting van klanten, prijsbepaling, plaatsing, positionering en promotie van uw product / service.
  • Combineer zowel de strategische [leiderschap] als de tactische [management] aspecten van het leiden van uw bedrijf.
  • Gebruik het POLC [S] -model, inclusief bijbehorende best practices, om uw aanpak van bedrijfsbeheer en leiderschap te structureren.

Wie moet solliciteren

Deze volledig online cursus is bedoeld voor iedereen die een sterke basis wil leggen in belangrijke bedrijfs-, management- en leiderschapsconcepten.

Opleiding te volgen in:
  • Engels
UCLA Anderson Executive Education
Deze cursus is Online
Begindatum
Inschrijving openen
Duration
90 dagen
Deeltijd
Voltijd
Prijs
100 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Inschrijving openen
Aanmeldingslimiet

Inschrijving openen