Lees de Officiële Beschrijving

De International MBA is bedoeld om leidinggevenden en managers een geïntegreerde, transversale en wereldwijde visie op algemeen management te bieden. Het is ontworpen voor die mensen en professionals die hun kennis in het beheer en de administratie van bedrijven willen verbeteren en vergroten, werken met de belangrijkste managementtools en hun vaardigheden en competenties binnen een organisatie willen versterken.

Geconfronteerd met markten die steeds concurrerender zijn, biedt dit programma wereldwijde strategische training in het kader van het bedrijf en bevordert het tegelijkertijd excellentie in het senior management en de ontwikkeling van leiderschapscompetenties.

Kies om te trainen bij ENEB , een van de meest relevante afstandsscholen in Europa waarmee je op het hoogste niveau kunt trainen, waar dan ook en met de dagelijkse ondersteuning van alle docenten en docenten.

Wie gaat er naartoe?

De internationale MBA, vanuit een transversaal perspectief, is gericht op leidinggevenden, middenmanagement, ondernemers en ondernemers met professionele ervaring, die hun loopbaan binnen of buiten een internationaal bedrijf willen versnellen, hun vaardigheden en managementvaardigheden in bedrijfsomgevingen willen ontwikkelen. dynamisch en met een duidelijke roeping voor de uitbreiding van het bedrijf.

doelstellingen

  • Verbeter hun managementvaardigheden en ontwikkel ze.
  • Effectief beheer van de verschillende gebieden van bedrijfsbeheer.
  • Versterk uw kennis in bedrijfsbeheer.
  • Ontwikkel de essentiële managementvaardigheden voor besluitvorming met autonomie en ondernemerschap.
  • Geef een uitgebreide en uitgebreide visie op het management en de rol van het bedrijf in de omgeving die het omringt, wetende dat het bedrijf wereldwijd van aard is en dat de verantwoordelijkheden per afdeling verschillen.
  • Bied studenten een standpunt van het bedrijf aan, binnen een complex systeem van contrasten en veranderingen die zich aanpassen aan de realiteit van de omgeving.
  • Bijdragen tot de training van toekomstige zakenmensen, waarbij deelnemers worden voorzien van een basis van algemene bedrijfsbeheertechnieken en de specifieke kennis die nodig is voor het management van internationale bedrijven.
  • Om in de studenten hun capaciteiten en persoonlijke capaciteiten van leiderschap, communicatie, onderhandeling en teamwerk, van toepassing in het dagelijks management van de bedrijven te bevorderen.
  • Ontwikkel in de deelnemers een internationale cultuur, bevorder de openheid van een internationale mentaliteit en het vermogen zich aan te passen aan veranderingen in de werkomgeving.

Professionele uitgangen

De International MBA stelt je in staat om je carrière te ontwikkelen die is gericht op het uitoefenen van de functie van administratie en algemeen management van bedrijven en andere organisaties van internationale aard. Evenzo kunnen zij managementposities kiezen in een van de functionele gebieden die gewoonlijk worden geïdentificeerd in het bedrijf (marketing, financiën, human resources, productie, enz.).

toelating

Om toegang te krijgen tot het internationale MBA moeten aanvragers aan de volgende vereisten voldoen:

In het bezit zijn van een Bachelor, Architecture, Higher of Technical Degree, Bachelor, Diploma of een andere gelijkwaardige graad.

Studenten die een MBA of een gelijkwaardig hoger onderwijs volgen.

Professionals met professionele projectie in de functie met minimaal 3 jaar ervaring.

In het geval dat u niet aan een van de bovenstaande voorwaarden voldoet, neem dan contact op met de school en de opnameafdeling beoordeelt uw specifieke geval.

Triple titratie

Na afronding van je studie, krijg je een kwalificatie van de European Business School van Barcelona, goedgekeurd en gecertificeerd door de universiteit Isabel I:

  • Internationaal MBA
  • Diploma van specialisatie in coaching en NLP
  • Business English Program Certificate
Duur: 18 maanden

methodologie

Afstand Master

Om het persoonlijke en professionele leven te combineren, wordt de Internationale MBA-cursus volledig online gegeven. Op deze manier hebt u toegang tot alle trainingsinhoud via onze virtuele campus, dit is het belangrijkste platform van uw training, zodat u op elk moment van overal ter wereld kunt studeren. Alle evaluaties en definitieve werken worden ook op afstand gedaan.

Na registratie kun je toegang krijgen tot de Virtual Campus met alle academische middelen die je nodig hebt, waardoor je een permanente communicatie krijgt tussen de andere studenten en de professoren, krijg je toegang tot discussieforums, kun je de training in het Engels voor leidinggevenden voltooien en heb je toegang tot de Campus ENEB om al je collega's te ontmoeten, naast vele andere mogelijkheden.

evaluatie

Constantie is een van de assen in uw trainingsplan. Via de zelfbeoordelingen die via de Virtual Campus worden aangeboden, kunt u de opgedane kennis consolideren. Om alle onderwerpen te halen, is het van essentieel belang om voor elk onderwerp een eindpaper te geven. Wanneer uw docententeam u heeft beoordeeld, kunt u uw notitie bekijken op de virtuele campus. Op dezelfde manier zal een document naar uw e-mail worden gestuurd, waarin alle punten van uw case study uitvoerig worden toegelicht.

In de evaluatie zullen je docenten de volgende aspecten beoordelen:

  • Presentatie van de oefening, ontwerp, visuele rijkdom en spelling.
  • Ontwikkeling van het werk, complexiteit van de verklaring, logica en samenhang in de resultaten behaald in de praktijk.
  • Toegevoegde waarde bij de analyse en ontwikkeling van de voorgestelde zaak.
  • Er dient aan te worden herinnerd dat alle zelfevaluaties vrijwillig zijn en niet worden berekend voor het eindcijfer voor elk van de onderwerpen.113520_pexels-photo-1661004.jpegrawpixel.com /
Pexels

leerplan

De internationale MBA bestaat uit de volgende agenda:

  • Blok 1. Bedrijfsstrategie
    • Module 1. Funderingen van de strategie
    • Module 2. Strategische doelstellingen
    • Module 3. Het strategische proces
    • Module 4. Strategische formulering
    • Module 5. Strategische analyse (in de dynamiek van bedrijfsbeheer)
    • Module 6. Strategieontwikkeling
    • Module 7. Training en implementatie van de strategie
    • Module 8. De balanced scorecard (CMI)
    • Module 9. Case study
  • Blok 2. Internationale boekhouding
  • Module 10. Inleiding tot de boekhouding
  • Module 11. Boekhouding in Spanje
  • Module 12. Internationale standaarden voor jaarrekeningen
  • Module 13. Jaarrekening
  • Module 14. Casestudy
  • Blok 3. Financieel beheer
  • Module 15. Economisch-financiële structuur
  • Module 16. Economische en financiële analyse
  • Module 17. Kosten en baten van het bedrijf
  • Module 18. De kosten van financiële middelen voor de korte termijn
  • Module 19. De kosten van financiële middelen op de lange termijn
  • Module 20. Hiërarchische selectie en evaluatie van eenvoudige investeringsprojecten
  • Module 21. Financiële planning
  • Module 22. Zelf fi nanciering van het bedrijf en dividendbeleid
  • Module 23. Case study
  • Blok 4. Personeelsmanagement en managementvaardigheden
  • Module 24. Werkteams: contextuele aspecten
  • Module 25. Regie / leiding van een werkgroep
  • Module 26. Empowerment: haal het beste uit je team en medewerkers
  • Module 27. Efficiënt leidinggeven aan uw team: strategieën
  • Module 28. Case study
  • Blok 5. Coaching
  • Module 29. Coaching: bases en stichtingen
  • Module 30. Soorten coaching en coaching in organisaties
  • Module 31. Coachingproces en methodologieën
  • Module 32. Theoretisch kader en andere hulpmiddelen voor coaching
  • Module 33. Case study
  • Blok 6. NLP (neurolinguïstisch programmeren)
  • Module 34. Introductie tot NLP
  • Module 35. NLP-vooronderstellingen, feedback en doelstellingen
  • Module 36. Representatieve systemen, oogtoegang, empathie, verstandhouding en sensorische sleutels
  • Module 37. Taalmetamodel, kalibratie, geassocieerde / gedissocieerde toestand en ankers
  • Module 38. Submodaliteiten, hypnose en emotionele intelligentie
  • Module 39. Conflictoplossing, metaforen, geavanceerd POPS-model en overtuigingen
  • Module 40. Casestudy
  • Blok 7. Supply Chain Management
  • Module 41. Inleiding tot de logistiek
  • Module 42. Vervoermiddelen
  • Module 43. Incoterms 2010
  • Module 44. Buitenlandse handel
  • Module 45. Douane en handelsdocumentatie
  • Module 46. Logistiek van de 21e eeuw
  • Module 47. Spaanse logistieke sector
  • Module 48. Case study
  • Blok 8. International Labour Advisory
  • Module 49. Introductie tot arbeidsbegeleiding bij HR
  • Module 50. Sociale zekerheid
  • Module 51. De arbeidsovereenkomst
  • Module 52. Preventie van beroepsrisico's
  • Module 53. Case study
  • Blok 9. Internationale vennootschapsbelasting
  • Module 54. Inleiding tot de vennootschapsbelasting
  • Module 55. De vennootschapsbelasting in Spanje
  • Module 56. Wereldwijde belastingheffing op uitkeringen
  • Module 57. Case study
  • Blok 10. Marketing
  • Module 58. Strategische marketing
  • Module 59. Marketing
  • Module 60. Geïntegreerde communicatiemarketing
  • Module 61. Verkooppromoties
  • Module 62. Kwantitatieve analyse bij zakelijke beslissingen
  • Module 63. Prijzen
  • Module 64. Casestudy
  • Blok 11. Internationale handel
  • Module 65. Inleiding tot de internationale handel
  • Module 66. Economische theorie van internationale handel
  • Module 67. Organisaties en instellingen
  • Module 68. Documentatie in de internationale handel
  • Module 69. Incoterms
  • Module 70. De herkomst van de goederen
  • Module 71. Importeren
  • Module 72. Exporteren
  • Module 73. Het douanetarief van de goederen
  • Module 74. Antidumpingrechten, belasting over de toegevoegde waarde (btw) en accijnzen (IIEE)
  • Module 75. Case study
  • Blok 12. Multilaterale internationalisering
  • Module 76. Projecten van multilaterale ontwikkelingsbureaus
  • Module 77. Deelname aan multilaterale ontwikkelingsprojecten
  • Module 78. Aanwinsten
  • Module 79. project voor technische bijstand
  • Module 80. Evaluatie, beoordeling, onderhandeling en ondertekening van het contract
  • Module 81. Projectbeheer
  • Module 82. Case study
  • Blok 13. Projectplanning
  • Module 83. Planning in het bedrijf
  • Module 84. Scope planning
  • Module 85. Tijdsplanning
  • Module 86. Hulpbronnenplanning
  • Module 87. Planning van de kosten
  • Module 88. Case study
  • Blok 14. Maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Module 89. Inleiding tot maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Module 90. Belanghebbenden of belanghebbenden
  • Module 91. Communicatie en transparantie
  • Module 92. Gebieden van activiteit
  • Module 93. Componenten van CSR-beheer
  • Module 94. Meting van CSR
  • Module 95. Casestudy
Opleiding te volgen in:
Spaans
Laatst bijgewerkt op April 9, 2019
Deze cursus is Online
Begindatum
sep 2019
Duration
18 maanden
Deeltijd
Prijs
8,600 EUR
Prijs met studiebeurs: € 3.920. Krijg nu je beurs!
Op locaties
Op datum
Begindatum
sep 2019
Aanmeldingslimiet

sep 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum