L3 CIM Foundation-certificaat in marketing
CIM Academy
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Cookham, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren
Duur
7 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
GBP 870 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Virtueel | 1,302 GBP Blended
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Geeft u de basisvaardigheden en kennis die nodig zijn om de rol van marketing in de organisatie te begrijpen en om professioneel te presteren.
Voor wie is het?
Voor mensen van alle leeftijden en fasen van hun carrière. Ideaal voor managers in niet-marketingfuncties, ondernemers, leerlingen en mensen die beginnen in een marketingcarrière.
Deze erkende CIM-kwalificatie is ideaal als u werkt in een marketingondersteunende rol of op zoek bent naar marketing.
Wat je zult leren
- Marketingprincipes (verplicht): de functie van marketing en zijn rol in een organisatie, evenals hoe de marketingmix wordt gebruikt om aan de behoeften van de klant te voldoen.
- Klantencommunicatie (keuzevak): de verschillende klanten die organisaties hebben, en manieren om met die klanten te communiceren, door een marketingcommunicatieplan op te stellen.
- Digital Essentials (Elective): de belangrijkste concepten voor digitale marketing en de impact van de veranderende digitale omgeving op de klant en de digitale tools die worden gebruikt voor communicatie. U zult ook het belang van digitale inhoud in de context van digitale campagnes bekijken, evenals hoe campagnes kunnen worden gemonitord.
Succesvolle afronding van twee modules zal leiden tot het CIM Foundation Certificate in Marketing. Als je wilt, kun je voor één module tegelijk studeren en later een kwalificatie opbouwen.
Cursusinhoud
MARKETING PRINCIPES
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een meerkeuze-examen.
Leerresultaten
Marketing ontdekken
- Beschrijf de rol en functie van marketing binnen organisaties.
- Verklaar de factoren die het gedrag van consumenten beïnvloeden.
De marketingomgeving
- Identificeer de belangrijkste componenten van de marketingomgeving.
- Weet hoe relevante informatie over de marketingomgeving te verzamelen.
De marketingmix
- Beschrijf het concept en de elementen van de marketingmix.
- Weet hoe de marketingmix wordt toegepast in verschillende contextuele settings.
KLANTENCOMMUNICATIE (ELECTIVE)
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een werkproject.
Leerresultaten
Wie zijn klanten?
- Een goed begrip hebben van verschillende soorten klanten.
- Begrijp de aard en het belang van klantrelaties.
Communiceren met klanten
- Ken het doel en het proces van marketingcommunicatie.
- Het scala aan beschikbare marketingcommunicatietools begrijpen.
Een marketingcommunicatiecampagne opzetten
- Marketingcommunicatiecampagne kunnen maken en schetsen.
- De campagne voor marketingcommunicatie kunnen implementeren.
DIGITALE ESSENTIALS (ELECTIVE)
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een opdracht op basis van een bepaald scenario en een organisatie naar keuze.
Leerresultaten
De module omvat zes leerresultaten en elke leeruitkomst zal worden gedekt door de gerelateerde beoordelingscriteria. Tegen het einde van deze module zou je in staat moeten zijn om:
- Begrijp wat wordt bedoeld met digitale marketing.
- Begrijp de belangrijkste factoren die de digitale consument beïnvloeden.
- Begrijp de belangrijkste tools voor digitale marketingcommunicatie.
- Begrijp hoe u digitale marketingcontent kunt ontwikkelen.
- In staat zijn om digitale marketingcampagnes te ontwikkelen.
- Begrijp methoden voor het meten van digitale marketingcampagnes.
Toelatingseisen
Het is niet nodig om enige eerdere ervaring of kennis van marketing te hebben en u kunt ervoor kiezen om te studeren op een manier die past bij uw vereisten en beschikbaarheid.
Onze programma's worden in het Engels gegeven en als Engels niet uw eerste taal is, moet u ook bewijs van ten minste IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Grade B) overleggen.
Booking
Boekingen moeten worden gemaakt via het CIM Academy team bij CIM - bel ons op 44 (0) 1628 427240.
Virtueel (online) - £ 500 BTW
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 210
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 870
Wat zit er in -
- Collegegeldkosten
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
Blended (face-to-face en online) - £ 860 BTW
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 210
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 1.302
Wat zit er in -
- Collegegeldkosten
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
- Op een dag face-to-face workshop per module
Extra examengeld kan van toepassing zijn op studenten in niet-Britse locaties.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Digital Marketing Certificate
- Gainesville, Verenigde Staten
Master in strategische marketing
- UK Online, Verenigd Koninkrijk
Modebranding en communicatie online cursus
- London, Verenigd Koninkrijk