L6 CIM Diploma in professionele marketing
CIM Academy
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Cookham, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
GBP 1.695 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Online | 2.109 GBP Virtueel | 3,027 EUR Blended
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het Diploma in Professionele Marketing biedt de strategische vaardigheden die nodig zijn om de marketingfunctie te beheren.
Gericht op digitale marketing en management biedt het CIM Digital Diploma in professionele marketing de strategische vaardigheden die nodig zijn om de marketingfunctie te beheren.
Voor wie is het?
Deze erkende CIM-kwalificatie is ideaal als u op zoek bent naar en momenteel in operationele, toezichthoudende of managementrollen die uw praktische vaardigheden willen ontwikkelen en uw strategisch perspectief willen verbreden. De typische profielen van mensen die deze kwalificatie kunnen gebruiken, zijn vaak:
- Afdelingsmanagers.
- Functionele managers.
- Product / merkmanagers.
- Account managers.
- Marketing leidinggevenden.
- Managers voor bedrijfsontwikkeling
Wat je zult leren
Standaard
- Strategische marketing (verplicht): het strategische marketingplanningsproces, inclusief hoe dit te evalueren en te implementeren door middel van effectief beheer van middelen.
- Mastering Metrics (verplicht): inzicht in belangrijke marketingstatistieken en meettechnieken die u in staat zult stellen om inzichten te identificeren en te interpreteren ter ondersteuning van weloverwogen strategische beslissingen.
- Driving Innovation (Elective): aan te bevelen hoe innovatie en ondernemende marketing kunnen helpen om concurrentievoordeel te behalen.
- Digitale strategie (keuzevak): inzicht verschaffen in hoe organisaties een digitale marketingstrategie kunnen implementeren en deze capaciteiten kunnen inbouwen in het algemene strategische plan.
Succesvolle afronding van drie modules zal leiden tot het CIM Diploma in Professionele Marketing. Als je wilt, kun je voor één module tegelijk studeren en later een kwalificatie opbouwen.
Digitaal
- Digitale Strategie: voor veel organisaties is digitale marketing geëvolueerd van een reeks tactische acties naar een belangrijk onderdeel van de strategie. Deze module biedt u een diepgaande bezinning op digitale marketingmogelijkheden die kunnen worden ingebed in strategische marketingplanning.
- Digitale ervaring stimuleren: het gedrag van klanten is drastisch veranderd door de digitale revolutie. Deze module biedt inzicht in de digitale klantervaring. Organisaties moeten zich aanpassen aan deze veranderende markt en actie ondernemen om aan hun strategische behoeften te voldoen.
- Mastering Digital Channels: digitale kanalen bieden kansen en uitdagingen voor organisaties om effectief te concurreren en in contact te komen met hun klanten. Deze module stimuleert strategisch inzicht voor het beheer en de groei van digitale kanalen, evenals kritische factoren met betrekking tot compliance.
Succesvolle afronding van drie modules zal leiden tot het CIM Digital Diploma in professionele marketing. Als je wilt, kun je voor één module tegelijk studeren en later een kwalificatie opbouwen.
Cursusinhoud
Standaard
STRATEGISCHE MARKETING
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld aan de hand van een drie uur durend onderzoek dat is gebaseerd op een marketingplan dat u eerder hebt voorbereid voor uw organisatie.
Leerresultaten
Situatie analyse
- Begrijpen hoe de huidige en toekomstige externe omgeving van een organisatie kan worden geanalyseerd.
- Begrijpen hoe de huidige en toekomstige interne omgeving van een organisatie kan worden geanalyseerd.
Planning
- Analyseer relevante informatie om strategische besluitvorming aan te bevelen en te informeren.
- Ontwikkel een strategisch marketingplan om de organisatiedoelstellingen te realiseren.
Implementatie en controle
- Beheer middelen om het strategische marketingplan te leveren.
- Monitor, meet en pas het marketingplan voor continue verbetering aan.
MASTERING METRICS
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een werkopdracht.
Leerresultaten
Statistieken en analyses
- Begrijp de rol van marketingstatistieken.
- Begrijp het belang van verschillende analytische technieken in een hele reeks marktcontexten.
Effectiviteit meten
- Ken de relevante maatregelen van marketingprestaties.
- Marketingstatistieken toepassen om de effectiviteit van marketingactiviteiten vast te stellen.
Analyse voor besluitvorming
- Begrijp geschikte bronnen van gegevens voor marketinganalyse.
- Gebruik verschillende analysetools en -technieken voor marketinginzicht en strategische besluitvorming.
INNOVATIE RIJDEN (ELECTIVE)
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een werkopdracht.
Leerresultaten
Ondernemersmarketing
- Begrijp de relatie tussen marketing en ondernemerschap.
- Implementeer een ondernemende reactie op verandering en het leveren van marketingoplossingen.
Innovatie
- Begrijp de belangrijkste factoren die innovatie in organisaties faciliteren en koesteren.
- Pas principes van innovatie toe gedurende de gehele marketingfunctie.
De marketingkampioen
- Begrijp de rol van interne marketing.
- Voer door marketing geleide organisatorische veranderingen door.
DIGITALE STRATEGIE (VERKIEZEND)
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een werkopdracht die is onderverdeeld in drie taken: onderzoek, plannen en rapporteren.
Leerresultaten
Digitale verstoring
- Begrijp de strategische implicaties van de ontwrichtende digitale omgeving.
- Genereer relevante inzichten in belangrijke opkomende thema's binnen de digitale marketingomgeving.
Digitale planning
- Ontwikkel strategische aanbevelingen in reactie op de behoefte om klanten te verwerven, te converteren en te behouden.
- Lever een agile antwoord op veranderend klantgedrag.
Succes behalen
- Weet hoe u belangrijke kanalen en inhoud moet beheren en optimaliseren binnen een digitaal verbeterd strategisch plan.
- Pas belangrijke digitale maatregelen toe om sociaal gedrag, sentiment, zoeken en sitegedrag te analyseren.
Digitaal
DIGITALE STRATEGIE
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een opdracht.
Leerresultaten
Digitale verstoring
- Begrijp de strategische implicaties van de ontwrichtende digitale omgeving.
- Genereer relevante inzichten in belangrijke opkomende thema's binnen de digitale marketingomgeving.
Digitale planning
- Ontwikkel strategische aanbevelingen in reactie op de behoefte om klanten te verwerven, te converteren en te behouden.
- Lever een agile antwoord op veranderend klantgedrag.
Succes behalen
- Weet hoe u belangrijke kanalen en inhoud moet beheren en optimaliseren binnen een digitaal verbeterd strategisch plan.
- Pas belangrijke digitale maatregelen toe om sociaal gedrag, sentiment, zoeken en sitegedrag te analyseren.
DIGITALE ERVARING RIJDEN
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een opdracht.
Leerresultaten
Klantinzichten en innovatie
- Genereer relevante inzichten in digitale klanten
- Beoordeel trends en innovatie in de digitale ervaring
Digitale statistieken en analyses
- Identificeer en evalueer digitale statistieken en analyses
- Lever methoden om digitale prestatie-indicatoren te rapporteren
De digitale gebruikerservaring
- Illustreer de customer journey
- Beveel aan hoe u de gebruikerservaring kunt verbeteren
MASTERING VAN DIGITALE KANALEN
Beoordeling: deze module wordt beoordeeld door een opdracht.
Leerresultaten
Kanaalstrategie en compliance
- Beschrijf de strategische opties voor kanaalselectie
- Definieer vereisten voor wettelijke naleving in digitale campagnes
De implementatie van digitale kanalen beheren
- Demonstreer effectief beheer van digitale kanalen in de praktijk
- Aanbevolen methoden voor online gemeenschapsbeheer
Kanaalconversie optimalisatie en groei
- Illustreren hoe de conversiepercentages voor digitale kanalen kunnen worden verbeterd
- Evalueer huidige en toekomstige kanaalontwikkelingen
Toelatingseisen
CIM Academy heeft zijn eigen toelatingscriteria en sollicitanten worden op individuele basis beoordeeld. Deze kwalificatie is het equivalent van het laatste jaar van een volledige opleiding en we raden aan dat u ten minste twee jaar ervaring hebt in een marketingfunctie.
Als alternatief accepteren wij:
- CIM Level 4 Professional Certificate in Marketing.
- CIM Level 4-certificaat in professionele marketing.
- Elke relevante kwalificatie van niveau 4.
- Funderingsgraad in zaken met marketing.
- Bachelor of Master's degree van een erkende universiteit - een derde credits met betrekking tot marketinginhoud.
- Diagnostische beoordeling naar niveau 6.
Onze programma's worden in het Engels gegeven en als Engels niet uw eerste taal is, moet u ook bewijs van ten minste IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Grade B) overleggen.
Booking
Boekingen moeten worden gemaakt via het CIM Academy team bij CIM - bel ons op 44 (0) 1628 427240.
Online - £ 900 BTW (niet beschikbaar op het CIM Digital Diploma in professionele marketing)
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 555
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 1.695
Wat zit er in -
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
Virtueel (online) - £ 1,245 BTW
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 555
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 2,109
Wat zit er in -
- Collegegeldkosten
- 24/7 toegang tot CIM Academy Online
- Studentenondersteuning
- CIM studeert lidmaatschap voor het jaar
- Kosten voor examen en beoordeling
Blended (face-to-face en online) - £ 2.010 btw
- Examen- / Beoordelingskosten - £ 555
- CIM studeert lidmaatschap - £ 60
Totaal inclusief btw = £ 3,027
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master in Digital Marketing met specialiteit in e-commerce of verkoop
- Spain Online, Spanje
Online korte cursus digitale marketinganalyse
- Cambridge, Verenigde Staten
Master in webmarketing, branding en merchandising - Engels
- Online Spain