Onlinegraad.nl

Online Masters Bedrijfskunde in Gezondheidszorg 2020 Europa

Een Master of Business Administration is een opleiding die leerlingen kunnen helpen om te verbeteren en te diversifiëren van hun vaardigheden. Veel scholen bieden MBA-programma's online of part-time, zodat studenten die bezig zijn met de loopbaan en hun gezin hun opleiding op een handige manier verder kan.

De zorgsector is een van de meest complexe en voortdurend veranderende wereldwijde bedrijven. Zoals bedrijven die betrokken zijn bij de gezondheidszorg is op zoek naar mensen die de capaciteit hebben om uitstekende prestaties te leveren, en degenen die de kennis en vaardigheden om te gaan met deze competitieve en veeleisende industrie. Het krijgen van een MBA in Healthcare bereidt studenten op zich te nemen hoofdrollen in dit gebied en expertise te combineren met deze innovatieve en vitale industrie.

Europa is, volgens afspraak, een van de wereld 's zeven continenten. Bestaande uit de meest westelijke punt van Eurazië, Europa is meestal verdeeld van Azië door de waterscheiding scheidt van de Oeral en de Kaukasus-gebergte, de Oeral rivier, de Kaspische en de Zwarte Zee, en de waterwegen verbindt de Zwarte en Egeïsche Zee.

Master in Bedrijfskunde Online in Gezondheidszorg Europa

6 Resultaten in Gezondheidszorg, Europa Filter

MBA - Health management expertise

IMF Business School Portugal
Online Deeltijd 720 uur Open Inschrijving Portugal Portugal Online

Aan het einde van deze MBA-studenten de kennis om de huidige situatie van de gezondheidszorg, ethische verantwoordelijkheid en klanttevredenheid eisen op om alle modellen van bestaande zorgstelsels onder de knie te begrijpen. Zal het verwerven van de instrumenten en beheersen van de technische en klinische en ziekenhuis management modellen.

Mba - expertise in de farmaceutische marketing

IMF Business School Portugal
Online Deeltijd 720 uur Open Inschrijving Portugal Portugal Online

Dit MBA met specialisatie in Pharmaceutical Marketing biedt de mogelijkheid om te trainen en ontwikkelen van competenties in de bedrijfsvoering, marketing, branding en digitale communicatie met het oog op strategische plannen voor producten, diensten of bedrijven met de beste strategie uit te voeren, aangepast aan alle de geldende regelgeving.

Master in de klinische en farmaceutische beheer

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Online Deeltijd 16 - 20 maanden Open Inschrijving Zwitserland Zürich

Aan het einde van de Master (MBA) in Clinical & Pharmaceutical beheer opleiding de afgestudeerden zullen theorie combineren met eigen werk ervaring en een gedegen kennis van de Clinical & Farmaceutische industrie weer te geven.

MBA-specialiteit in farmaceutische marketing

IMF Business School
Online Deeltijd 12 maanden Open Inschrijving Spanje Madrid

Deze MBA met een specialiteit in Pharmaceutical Marketing biedt de mogelijkheid om vaardigheden op het gebied van bedrijfsbeheer, marketing, branding en digitale communicatie te trainen en ontwikkelen om strategische plannen toe te passen op producten, services of bedrijven met de beste strategie aangepast aan alle huidige voorschriften.

MBA-specialiteit in gezondheid en veiligheid op het werk

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online Deeltijd 1500 uur Open Inschrijving Spanje Spanje Online

Deze MBA vormt een management- en competitieve professional die in staat is om hun competenties in beroepsrisico's te ontwikkelen volgens internationale regelgeving. Het maakt het verkrijgen van certificaten van interne auditor ISO9001, ISO14001, ISO45001 van Bureau Veritas, toonaangevende certificeerder wereldwijd.

Online mba internationaal gezondheidszorg management - universiteit van cumbria (uk)

Robert Kennedy College
Combinatie van online en op de campus Voltijd Deeltijd 1 - 4 jaren Open Inschrijving Zwitserland Zürich Zwitserland Online Verenigd Koninkrijk Stad Carlisle +4 more

Het MBA International Healthcare Management is ontworpen om zorgverleners de middelen te geven om administratieve activiteiten efficiënter te analyseren, te leiden en te ontwikkelen, in een omgeving waar de groeiende vraag voortdurend geconfronteerd wordt met financiële beperkingen.