MS in Digital Marketing en media
Yeshiva University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
New York, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren, Op de campus
Duur
12 - 21 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
USD 28.800 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2023
* Beurzen beschikbaar voor degenen die in aanmerking komen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
In het afgelopen decennium zijn digitale marketing en media verschoven van een nichevaardigheden naar een verplicht competentiedomein voor marketingprofessionals. Met meer dan 2 miljard mensen op sociale media wereldwijd en Google is verantwoordelijk voor 96 procent van al het zoekverkeer op smartphones, lijkt het erop dat het marketinglandschap snel digitaal wordt. Deze transformatie zorgt voor opwindende, goedbetaalde carrières voor marketeers die beschikken over veelgevraagde digitale marketingvaardigheden. Alleen al in New York City zijn er momenteel tienduizenden vacatures in digitale en sociale media, en meer dan 25.000 vacatures in marketing en marketinganalyses.
Om studenten voor te bereiden op een loopbaan in deze bedrijfstakken, put het programma uit media en ontwerp, communicatie, sociale wetenschappen en informatiesystemen. Studenten zullen een project-gebaseerd curriculum voltooien ontworpen om strategische denkers, doeners, en vooral de marketeers van morgen te ontwikkelen.
In dit programma zullen de studenten:
- Beheers socialemediamarketing, SEM, SEO, mobiel, e-mail, inhoud en videomarketing.
- Creëer datagestuurde inzichten en KPI's met behulp van de nieuwste tools en technieken op het gebied van marketinganalyses, zoals Google Trends, Google Analytics, R en Tableau.
- Werk aan projecten voor echte startups via het YU Innovation Lab.
- Leer de fijne kneepjes van marketingbeheer en het werken met leveranciers.
- Studeer bij de toonaangevende professoren en bouw een professioneel netwerk op in New York City.
Beurzen zijn beschikbaar.
leerplan
Het flexibele programma van 30 studiepunten is ontworpen om studenten te laten werken terwijl ze hun opleiding afronden met online en op de campus cursusopties. Studenten hebben de vrijheid om alleen cursussen te volgen die hen interesseren en hun eigen pad binnen het programma te creëren.
Graad Vereisten
Studenten kunnen kiezen uit twee tracks:
- Digitale en sociale strategieën
- Marketing Analytics
Alle studenten volgen zes kerncursussen (18 studiepunten), inclusief een geïndividualiseerde, op projecten gebaseerde sluitingscursus via het YU Innovation Lab:
Kern vakken
- Marketing Management en Strategie
- Consumentenonderzoeksmethoden
- communicatie
- Merkmanagement
- Consumentengedrag en klantrelatiebeheer
- Capstone
Digitale en sociale strategieën volgen keuzevakken
- Toegepaste sociale media
- Digital Storytelling
- Webontwerp en gebruikerservaring
- Web Analytics en SEO
- Speciale onderwerpen
- Onafhankelijke studie
- Stage
Marketing Analytics Track keuzevakken
- Gestructureerd gegevensbeheer
- Voorspellende analyse
- Visual Design en Storytelling
- Web Analytics en SEO
- Speciale onderwerpen
- Onafhankelijke studie
- Stage
Wie moet solliciteren
De masters in Digital Marketing en Media zijn ideaal voor mensen die marketingprincipes willen beheersen en willen toepassen op marketingstrategieën.
Onze marketingmeesters openen deuren voor marketeers in het begin en midden van hun carrière, pas afgestudeerden en loopbaanwisselaars die leiders in marketingmanagement willen worden. Studenten hebben verschillende achtergronden, waaronder, maar niet beperkt tot, grafisch ontwerp, sociale media, journalistiek, fotografie en videoproductie.
Careers
Afgestudeerden van het programma zullen worden voorbereid op een loopbaan als
- Marketing directeur
- Creatief directeur
- Digital Marketing Manager
- SEO / SEM Manager
- Verkoopsmanager
- Merk manager
- productontwikkelaarsmanager
- Public Relations Manager
- Marktonderzoeksanalist
- en meer
Programmadirecteur
Maria Blekher, MBA, Ph.D., Director of MS in Marketing
Dr. Blekher maakt deel uit van het oprichtende team van Katz en heeft een MBA en een Ph.D. in Marketing van de Ben-Gurion Universiteit van de Negev in Israël. Dr. Blekher gelooft dat kennis de kracht heeft om verandering teweeg te brengen en moet worden gebruikt en hands-on. Ze ontwikkelde de unieke cursus Business in the Israeli Environment voor de Sy Syms School of Business, waar ze ook Principles of Marketing and Marketing Research doceert. Ze heeft ook lesgegeven op de afdelingen Management, Business Administration en Industrial Engineering Management op zowel graduate als undergraduate niveau aan de Ben-Gurion University. Dr. Blekher is de oprichter van MadeInIsrael.Info — een online educatief platform dat de Amerikaans-joodse gemeenschap met Israël verbindt door informatie te verstrekken over Israëlische zaken en merken.
Admissions
Succesvolle kandidaten voor de online MS in Digital Marketing en Media-programma moeten beschikken over een bachelordiploma van een geaccrediteerde hogeschool of universiteit. Aanvragers moeten de online aanvraag invullen en het volgende indienen:
- Officiële transcripten van alle universiteiten waren aanwezig
- Persoonlijke verklaring die uw doelen en uw inzet beschrijft om een bijdrage te leveren aan het MS-programma en het te voltooien
- Twee academische of professionele aanbevelingsbrieven
- TOEFL-scores (voor niet-moedertaalsprekers)
Programma Toelatingseisen
Toon uw toewijding en bereidheid om te slagen op de business school door het GMAT-examen af te leggen - het meest gebruikte examen voor toelating dat uw kritisch denk- en redeneervermogen meet.
Download de GMAT-miniquiz om een voorproefje te krijgen van de vragen die u in het examen zult tegenkomen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MSc Strategic Marketing | Online
- Online
MSc Digital Marketing
- Liverpool, Verenigd Koninkrijk
Cursus digitale marketingstrategie
- Online