MSc International Fashion Marketing - online

Algemeen

3 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Onderzoek heeft uitgewezen dat er behoefte is aan modebedrijven met een theoretisch en toegepast begrip van de hedendaagse modebusinessomgeving.

Onze unieke online masteropleiding International Fashion Marketing bouwt voort op de gevestigde sterke punten van onze langdurige, internationaal erkende kwalificaties in mode en textiel. Het combineert academische excellentie met de ontwikkelingsvaardigheden die essentieel zijn voor een carrière in de wereldwijde mode-industrie en stelt je in staat om tegelijkertijd te werken en studeren.

Deze cursus voorziet u van de vaardigheden en kennis waarmee u een succesvolle carrière in de mode-industrie kunt nastreven.

Kerneenheden bieden een solide basis in modemarketing vanuit het perspectief van het retailmerk, de consument en de bredere samenleving. Je ontwikkelt een uitgebreid begrip van de rol van modemarketing binnen modemerken. Bovendien kunt u met de laatste onderzoeksmodule uw studie afstemmen op uw persoonlijke en professionele interesses.

Je leert hoe je:

  • Neem een leidende rol in het voortdurende succes van de modewereld door de wereldwijde uitdagingen aan te gaan.
  • Ontwikkel oplossingen voor complexe problemen en erken het onderling verbonden karakter van de modebedrijfspraktijk.
  • Krijg nieuwe inzichten in gebieden van duurzame ontwikkeling en strategisch management van mode en aanverwante organisaties.
  • Ontwikkel commercieel bewustzijn en heb een breder begrip van uw verantwoordelijkheden als wereldburgers.
Geaccrediteerde status
Flexibel leren
Ervaringen uit de echte wereld
Deze cursus is geaccrediteerd door The Chartered Institute of Marketing (CIM), wat aangeeft dat ons onderwijs en beoordeling voldoen aan de strenge normen van de CIM. Bestudeer deze 100% online cursus wanneer het u uitkomt en stem uw leerproces af op uw werk en andere verplichtingen. Geniet van unieke kansen waar je wereldleidende modesteden bezoekt en verkent.

Voor wie is deze cursus bedoeld?

Deze cursus past bij uw behoeften, of u nu uw vaardigheden wilt verbeteren, naar de mode-industrie wilt gaan of een hogere functie wilt aanvragen.

Waar moet ik heen?

Als succesvol afgestudeerd heb je de kennis en vaardigheden om je toe te rusten voor een geweldige carrière in de mode. Beroepen zoals kopers, marketeers en PR-executives bij bekende iconische merken.

Blended learning

MSc International Fashion Marketing is een blended learning-programma. De cursus wordt online gegeven met behulp van webgebaseerde technologiesystemen. Er zijn ook waardevolle kansen om face-to-face te netwerken in grote modesteden over de hele wereld.

131353_pexels-photo-994523.jpegArtem Beliaikin / Pexels

Cursuseenheden

1. Internationale modemarketing

  • Huidige en toekomstige externe omgevingsanalyse
  • Opkomende markten en markttoegangsmethoden
  • Wereldwijde consumentencultuur en wereldburgerschap

2. Strategisch merkbeheer

  • Strategische bedrijfsmodellen en concepten voor merkbeheer
  • Corporate branding en consumentenbranding
  • Luxe merkmarketing

3. Mode consumentengedrag

  • De markt en de behoeften van de klant begrijpen
  • Impact van culturele en sociologische verschuivingen op consumenten en markten
  • Opinieleiders en change agents en hun impact op het hervormen van het modelandschap

4. Modemarketingcommunicatie

  • Reclame en PR in de mode-industrie
  • Geïntegreerde marketingcommunicatie (IMC)
  • Innovatie en ethiek in modemedia en communicatie

5. Omnichannel-detailhandel

  • Detailhandel en kanaalontwikkeling
  • De omnichannel-consument en hun klantreis begrijpen
  • De koopcyclus in de detailhandel

6. Hedendaagse vraagstukken

  • Ethiek, duurzaamheid en modeconsumptie
  • Innovaties in digitale technologieën
  • Ervaringsverbruik

7. Onderzoeksvaardigheden in de praktijk

  • Onderzoeksvragen formuleren
  • Een literatuuronderzoek uitvoeren
  • Onderzoeksontwerp en ethische overwegingen
  • Effectieve gegevensverzameling, analyse, evaluatie en communicatie

Toelatingseisen

  • 2.1 UK Honours degree of internationaal equivalent of een goedgekeurde combinatie van onderwijskwalificaties en industriële ervaring.

de Engelse taal

  • IELTS: 6,5 in totaal met niet minder dan 5,5 in schrijven, lezen en spreken, of gelijkwaardig. De testdatum mag niet meer dan 2 jaar voor aanvang van de cursus zijn.
  • TOEFL (iBT): 90 in totaal met niet minder dan 20 in luisteren, schrijven, lezen en spreken. De testdatum mag niet meer dan 2 jaar voor aanvang van de cursus zijn.
  • PTE Academic: 59-65 overall met maar liefst 59 in luisteren, schrijven, lezen en spreken. De testdatum mag niet meer dan 2 jaar voor aanvang van de cursus zijn.
  • CPE of CAE (Cambridge): minimaal cijfer 176-184

Veel van onze kandidaten werken bij internationale bedrijven en organisaties. Als Engels de belangrijkste bedrijfstaal is van het bedrijf / de organisatie waar u momenteel werkt en u voornamelijk Engels gebruikt in uw rol, kunnen we hiermee rekening houden bij het beoordelen van uw Engelse competentie.

Testvaliditeit Engels

Sommige Engelse taaltestresultaten zijn slechts twee jaar geldig. Uw Engelse taaltestrapport moet geldig zijn op de startdatum van de cursus.

Relevante werkervaring

Toelating van kandidaten die niet voldoen aan onze kwalificatiecriteria voor academische toelating, kan worden goedgekeurd als voldoende bewijs van postdoctorale studie, onderzoek of geschikte branche-ervaring kan worden geleverd.

Accrediterende organisaties

De cursus is geaccrediteerd door The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

China and Manchester have enjoyed strong links for several decades and Alliance MBS was the first UK business school to open a dedicated executive centre in Shanghai. The Centre attracts China's most ... Lees meer

China and Manchester have enjoyed strong links for several decades and Alliance MBS was the first UK business school to open a dedicated executive centre in Shanghai. The Centre attracts China's most talented business people to study its growing portfolio of executive programmes. Lees Minder
Sjanghai , Parijs , Milaan + 2 Meer Minder