MSc Internationale Mode Marketing
The University of Manchester Worldwide China Centre
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Online
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren
Duur
2 jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
GBP 19.500 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
* kan in vier termijnen worden betaald
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Naarmate de mode-industrie evolueert, is er een grotere behoefte aan modeprofessionals om een sterke theoretische en toegepaste kennis te hebben van de hedendaagse zakelijke modeomgeving. Deze cursus past bij je behoeften, of je nu je vaardigheden wilt verbeteren, de mode-industrie wilt betreden of wilt solliciteren naar een hogere functie.
Onze unieke online masteropleiding International Fashion Marketing bouwt voort op de gevestigde sterke punten van onze al lang bestaande, internationaal erkende kwalificaties in mode en textiel. Het combineert academische excellentie met de ontwikkelingsvaardigheden die essentieel zijn voor een carrière in de wereldwijde mode-industrie en stelt je in staat om tegelijkertijd te werken en studeren.
Als succesvol afgestudeerde beschik je over de kennis en vaardigheden om je uit te rusten voor een geweldige carrière in mode en retail. Onze afgestudeerden hebben beroepen als inkopers, marketeers en PR-managers veiliggesteld bij bekende, iconische merken zoals Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi enz.
Hoogtepunten van de cursus
- Waardevolle kansen om te leren van toonaangevende experts en leidinggevenden in de mode-industrie.
- Ontwikkel je carrière en laat je persoonlijke merk groeien met ons alumninetwerk.
- Word een fashion marketeer met een globale visie.
- Chartered Institute of Marketing (CIM) geaccrediteerd.
toelatingen
leerplan
Cursuseenheden
Internationale modemarketing
- Huidige en toekomstige externe milieuanalyse
- Opkomende markten en methoden voor markttoegang
- Wereldwijde consumentencultuur en wereldburgerschap
Strategisch merkbeheer
- Strategische bedrijfsmodellen en concepten voor merkbeheer
- Corporate branding en consumer branding
- Luxe merkmarketing
Mode consumentengedrag
- Inzicht in de markt en de behoeften van de klant
- Impact van culturele en sociologische verschuivingen op consumenten en markten
- Opinieleiders en veranderaars en hun impact op het hervormen van het modelandschap
Mode marketing communicatie
- Adverteren en PR in de mode-industrie
- Geïntegreerde marketingcommunicatie (IMC)
- Innovatie en ethiek in modemedia en -communicatie
Internationaal Fashion Retail Management
- Retaildistributie en kanaalontwikkeling
- Inzicht in de omnichannel-consument en hun klantreis
- De winkelaankoopcyclus
Hedendaagse problemen
- Ethiek, duurzaamheid en modeconsumptie
- Innovaties in digitale technologieën
- Ervaringsgerichte consumptie
Onderzoeksvaardigheden in de praktijk
- Onderzoeksvragen formuleren
- Een literatuuronderzoek uitvoeren
- Onderzoeksopzet en ethische overwegingen
- Effectieve gegevensverzameling, analyse, evaluatie en communicatie
Galerij
Programma collegegeld
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Zakelijk (Marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Zakelijk (marketing) (opwaarderen)
- Online
Master Management in internationale marketing
- Online