MSc Marketing Online
The University of Law Business School Online
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 - 2 Jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
GBP 11.300
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jun 2024
Invoering
De MSc Marketing Online is ideaal voor diegenen die een carrière in Marketing willen nastreven, bevorderen of over willen stappen. Deze cursus is ontworpen met de nadruk op de meest geavanceerde marketingkanalen, concepten en ontwikkelingen. Na succesvolle afronding van deze cursus ontvangen studenten die op Britse campussen of online studeren, naast hun MSc ook het CMI Level 7-certificaat in strategisch management en leiderschap (7C1V2).
De cursus kan online of op de campus worden gevolgd. Met modules die speciaal zijn ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van de huidige marketinguitdagingen, ben je na je afstuderen goed geplaatst om door te stromen naar een internationale marketingrol op senior niveau. De cursus is beschikbaar om zowel online als face-to-face te studeren, en fulltime (1 jaar) of parttime (2 jaar).
94% van de postdoctorale studenten met een baan had 15 maanden na hun afstuderen een hooggeschoold beroep (gegevens over afgestudeerde resultaten 2018/19). Bevat HESA-gegevens © HESA 2021
De carrièregerichte cursussen van ULaw Business School zijn ontworpen om studenten te helpen de commerciële vaardigheden en het begrip te verwerven waarnaar werkgevers op zoek zijn. We zijn er zo zeker van dat je zult slagen met een van onze Business Master-cursussen dat we je onze Employment Promise aanbieden. Als je in de eerste 9 maanden na je afstuderen geen baan krijgt, geven we je je cursusgeld terug - 50% als cashback en 50% als tegoed voor een andere cursus.*
*Voorwaarden zijn van toepassing.
Cursus benodigd heden
- 2:2 of hoger van een bachelordiploma in het VK of gelijkwaardige kwalificaties.
- Internationale vereisten - een Engels taalniveau gelijk aan IELTS 6.5 of hoger met een minimum van 5.5 in elk onderdeel.
cursus details
Onze MSc Marketing wil onze studenten uitrusten met de kennis en vaardigheden die nodig zijn om geavanceerde marketingstrategieën te ontwikkelen in een nationale en mondiale context tijdens perioden van zowel stabiliteit als onzekerheid.
Deze cursus wordt gegeven door academici met uitgebreide praktijkervaring in kleine groepsgroottes om meer interactie en een persoonlijke leerervaring te garanderen. Je past de theoretische concepten van marketing toe op real-life case-study's, in een praktijkgerichte omgeving en krijgt ook de kans om samen te werken met beroepsorganisaties, werkgevers en om ondernemersactiviteiten te ondernemen.
Je behandelt de nieuwste digitale en marketingtechnologieën en leert hoe je klantbetrokkenheid kunt stimuleren door middel van effectieve datagestuurde marketingstrategieën. Merkbeheer zal worden onderzocht, samen met de nieuwste socialemediakanalen en hoe deze effectief kunnen worden benut.
Je studeert af met de expertise waarnaar de zakelijke werkgevers van vandaag zoeken om je carrière naar een hoger niveau te tillen op het gebied van marketingmanagement, inclusief digitale communicatie en klantgedrag.
Cursusinformatie
Beoordeling
Je wordt formeel beoordeeld door een mix van individuele opdrachten, groepswerk en proefschrift / projectwerk.
Structuur
Deze cursus heeft een innovatief flexibele structuur, met specifieke beoordelingen die bevorderlijk zijn voor effectief leren.
Cursusmodules
Deze opleiding is beschikbaar in voltijd (1 jaar) en in deeltijd (2 jaar). Voor de voltijdse studiemodus zullen de studenten elk semester 60 studiepunten behalen en voor de deeltijd 30 studiepunten per semester.
- Wereldwijde bedrijfsstrategie (15 studiepunten)
- Innovatiemanagement in een digitaal tijdperk (15 studiepunten)
- Succes door bedrijfsethiek (15 studiepunten)
- Merkbeheer en sociale media (15 studiepunten)
- Marketing en digitale technologieën (15 studiepunten)
- Consumentengedrag (15 studiepunten)
- Internationale marketing (15 studiepunten)
- Digitale marketinganalyse (15 studiepunten)
- Strategieën voor de digitale economie (15 studiepunten)
- Zakelijk project (45 studiepunten)
- Professionele ontwikkeling (niet-kredietdragend)
Hoe toe te passen?
U kunt deze cursus rechtstreeks aanvragen bij de universiteit.