Marketingstrategie met Advertising Week en Raja Rajamannar Course - Advertising Week
FutureLearn
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
8 weken
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 39 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* na uw gratis proefperiode van 7 dagen kunt u $ 39 per maand betalen om online te blijven leren
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Ontdek marketingstrategie met lessen van de wereldwijde CMO van Mastercard, Raja Rajamannar, en marketingexperts tijdens Advertising Week.
Creëer effectieve marketingcampagnes en ontwikkel vaardigheden in strategische marketing
Leer hoe u een effectieve marketingstrategie opbouwt met inspiratie van grote merken
Deze ExpertTrack van Advertising Week helpt je om je vaardigheden op het gebied van strategische marketing op te bouwen naast bekroonde marketeers van wereldklasse. Raja Rajamannar, Mastercard's global chief marketeer en president van de World Federation of Advertisers, leidt de cursussen met zijn benadering van marketingstrategie op basis van zijn boek - Quantum Marketing.
Je leert de impact van merkcampagnes te maximaliseren, je te helpen je carrière vooruit te helpen en op te vallen in de steeds veranderende wereld van marketing.
In de andere cursussen in dit experttraject zul je alles bespreken, van Tesla's virale marketingstunts tot het analyseren hoe Volkswagen merkloyaliteit aanboort. Je krijgt een fascinerend inzicht in enkele van 's werelds meest succesvolle wereldwijde marketingstrategieën.
Begrijp Quantum Marketing met Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer van Mastercard en President van de World Federation of Advertisers
De eerste cursus wordt geleid door Raja Rajamannar, een van de beroemdste en meest gedecoreerde marketeers ter wereld. Hij is marketingfunctionaris van Mastercard en voorzitter van de World Federation of Advertisers. In zijn hoedanigheid als auteur van zakelijke bestseller Quantum Marketing legt hij uit waar marketeers zich op moeten concentreren om morgen succesvol te zijn.
Hij neemt je mee door zijn Quantum Marketing-aanpak, die uitlegt wat marketeers moeten weten om vandaag aan een carrière te beginnen, op gebieden als data, kunstmatige intelligentie, multi-sensorische marketing en klantloyaliteit.
Gebaseerd op de inzichten in zijn boek Quantum Marketing, helpt deze op video gebaseerde cursus je te begrijpen welke mindset marketeers direct nodig hebben van een van de beste marketeers ter wereld.
Ontwikkel uw merkidentiteit
U leert hoe belangrijk het is om een marketingidentiteit op te bouwen die trouw is aan uw merk en organisatie en die u in de loop van de tijd aan een kernmarketingstrategie vasthoudt.
Er zullen mogelijkheden zijn om deel te nemen aan activiteiten en discussies waarin u wordt gevraagd uw missie en visie voor uw merk te definiëren en uw eigen merkplan op te stellen.
Aan het einde van de ExpertTrack weet u zeker dat u een goed gedefinieerd marketingplan kunt opstellen dat rekening houdt met de doelstellingen, merkidentiteit en doelgroep van uw organisatie.
Vergroot de impact van uw contentmarketing
In de laatste cursus ga je in op de verschillende soorten contentmarketing, waaronder:
- blogs
- sociale inhoud
- podcasts
- intellectueel leiderschap
U leert hoe u deze kunt gebruiken om SEO te stimuleren, verkeer naar uw site te leiden en verkoopconversies te verhogen.
Verken en definieer klantpersonages
Het kennen van de behoeften en wensen van uw klanten is een belangrijk element van elke goede marketingstrategie.
De ExpertTrack pakt de belangrijkste methoden uit om potentiële klanten te begrijpen door middel van klantprofilering, klantpersonages en doelgroepsegmentatie.
U evalueert de belangrijkste marketingmodellen die u kunt gebruiken om uw marketingstrategie te onderbouwen en hoe u uw strategie kunt omzetten in een duidelijk plan.
Terwijl u de cursussen doorloopt, krijgt u de kans om verschillende marketingkanalen te verkennen en te overwegen welke het meest effectief zijn voor uw organisatie.
Sleutelvaardigheden die u leert
- afzet
- Digitale marketing
- Contentmarketing
- Inhoud
- Strategie
- Planning
- Meting
- branding
Ervaring nodigEr is geen voorafgaande ervaring vereist om deze ExpertTrack te volgen. Zowel degenen die nieuw zijn bij marketing als meer ervaren marketeers zonder formele training zullen profiteren van deze cursussen. | Ermee beginnenDeze cursus is bedoeld voor iedereen die een marketingcarrière begint en meer wil leren over strategisch marketingdenken, en voor iedereen die voor het eerst van carrière is veranderd om in marketing te gaan werken. Aangezien slechts 25% van de werkende marketeers een marketingdiploma hebben, zal deze cursus ook nuttig zijn voor degenen die al in marketing werken en die niet eerder marketingstrategie hebben behandeld. |
ExpertTrack cursusoverzicht
- Quantummarketing met Raja Rajamannar
Chief marketing officer Raja Rajamannar over zijn persoonlijke kijk op marketeers moet weten om morgen succesvol te zijn. - Marketingstrategie met reclameweek
Van Tesla tot Mastercard, analyseer hoe de marketingstrategie het succes van enkele van 's werelds grootste merken heeft bepaald. - Strategisch merkmanagement met Advertising Week
Ontdek het geheim van goed merkbeheer en leer hoe u een innovatieve merkstrategie voor de lange termijn implementeert. - Contentmarketingstrategie met Advertising Week
Leer contentmarketingstrategie van de besten in de branche, met inzichten van Nike, Goop, Glossier, Burger King en meer.
Hoe ExpertTracks werken
Word lid van een ExpertTrack om nieuwe vaardigheden onder de knie te krijgen in het door u gekozen vakgebied. Werk in uw eigen tempo door een reeks onderwerpgerichte cursussen en slaag voor de eindbeoordeling om een digitale certificaatprijs te verdienen die uw expertise bewijst.
Doe mee aan een gratis proefperiode van 7 dagen Bepaal of de ExpertTrack geschikt voor u is met gratis toegang tot het volledige pakket cursussen en assessments gedurende een week. | Blijf leren voor $ 39 / maand Betaal een maandelijks abonnementsgeld van $ 39, zolang het nodig is om ExpertTrack te voltooien. U kunt in uw eigen tempo leren en op elk moment annuleren. | Verdien digitale certificaten Ontvang een certificaat voor elke voltooide cursus en slaag voor de eindbeoordeling om een digitaal certificaat te behalen dat u kunt delen met uw professionele netwerk. | Word een expert Gebruik je gespecialiseerde opleiding om verder te komen in je carrière of om expertise op te bouwen op gebieden waar je een passie voor hebt. |
Met wie ga je leren?
Ruth Mortimer
Managing director voor wereldwijde educatie bij Advertising Week. Ik leid ons thought leadership en ons leerplatform AWLearn.
Brendan Porter
Een ondersteunende opvoeder voor de cursus is Brendan Porter, een beoefenaar en een constant nieuwsgierige consument van marketing. Werkzaam in verschillende industrieën, waaronder horeca, CPG en entertainment
Leren van wereldklasse met
Advertentieweek
AWLearn is de onderwijstak van Advertising Week. Advertising Week is een wereldwijde organisatie voor thought leadership. De filosofie van AWLearn is dat al onze cursussen en opleidingen dezelfde filosofie volgen: Educate, Entertain, Enable. Dit betekent dat onze cursussen het educatieve overzicht bieden over een bepaald onderwerp; we gebruiken realistische casestudy's met professionals die dit werk al doen, en laten je de tactieken zien waarmee je vooruit kunt komen in je carrière.
Begin vandaag nog met leren - gratis proefperiode van 7 dagen
Na uw gratis proefperiode kunt u:
- Betaal $ 39 per maand om online te blijven leren
- Volledige controle hebben over uw abonnement; u kunt op elk moment annuleren
- Werk in je eigen tempo en bepaal in elke fase je eigen deadlines
- Betaal alleen terwijl je leert; het abonnement wordt automatisch beëindigd wanneer u klaar bent
- Voltooi online assessments om uw kennis te testen en uw vaardigheden te bewijzen
- Verdien digitale cursuscertificaten en een laatste prijs die u online kunt delen met potentiële werkgevers en uw professionele netwerk
- Houd toegang tot de inhoud van cursussen die u voltooit, zelfs nadat uw abonnement is afgelopen
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master in strategische marketing
- UK Online, Verenigd Koninkrijk
Cursus digitale marketingstrategie
- Online
MSc Strategic Marketing | Online
- Online