Introductie
Met deze master kunt u:
Ken de werking van uitgebreide sportmarketing, die van een sportevenement en die van een sportentiteit.
Evalueer de geschiktheid van een commerciële strategie, analyseer het marketingplan waarop het is gebaseerd, beslis de meest geschikte marketingkanalen, enz. En garandeer zo de gewenste resultaten voor uw bedrijf.
Verwerven van de nodige kennis voor de richting en het beheer van de verschillende disciplines die het mogelijk maken om een bedrijf goed te laten functioneren, waarbij de basisrichtlijnen voor de creatie en implementatie van elk bedrijf worden beheerst.
GERICHT OP:
Mensen die een volledige opleiding willen krijgen op het gebied van management, organisatie en administratie van de sportwereld, gespecialiseerd in het beheer van sportevenementen, evenals sportieve en professionele carrières van topsporters.
DOELSTELLINGEN VAN DE MBA Sports Marketing - sportmanagement en management
Train managers die in staat zijn evenementen, entiteiten en atleten effectief naar succes te managen.
De student de globale aspecten van marketing in de sportomgeving, de sociale impact ervan, zijn agenten presenteren en de fascinerende wereld van sportsponsoring en zijn enorme mogelijkheden bekend maken in de wereld waarin we momenteel leven.
Definieer de algemene concepten vanuit het oogpunt van de organisatie en sportmanagement van zijn actoren en de scenario's die samenkomen in de sportwereld, zijn producten, zijn diensten en zijn exploitatie in verband met marketing. Een benadering van de wereld van Mentoring, naar Branding en naar de figuur van de Personal Manager als de professionele vertegenwoordiger in de sportomgeving van de 21e eeuw.
Ontwikkel alle kennis en specifieke hulpmiddelen van de wereld van communicatie strategisch geprojecteerd in online en offline omgevingen.
Biedt een actuele visie op digitale applicaties en het huidige sportuniversum.
Methodologie en Evaluatie
METHODOLOGIE
IMF biedt een flexibele methodologie die is aangepast aan uw behoeften, ongeacht uw geografische locatie of beschikbare tijd. Deze master kan worden voltooid onder:
Online methodologie: de hele agenda staat 24 uur per dag, 7 dagen per week tot uw beschikking op onze virtuele campus.
Afstandsmethodiek: je hebt het cursusmateriaal in boekformaat.
Alle inhoud is volledig bijgewerkt en heeft een grote technische strengheid, gemakkelijk te begrijpen en met een duidelijke praktische roeping.
IMF stelt u ter beschikking:
Persoonlijke tutoring e-presencial (via forums, chat, telefoon, e-mail).
Webinars.
Debatten en discussiegroepen via fora en chats.
Zelfbeoordelingstest.
Lezingen, casestudy's en documentatie.
Live lessen
Casestudy: Club Estudiantes
Elke module van de MBA met specialiteit in sportbedrijven, wordt geprojecteerd op een praktische case study, de studentenclub, van waaruit ze hun gegevens en omstandigheden zullen bestuderen. Vanuit het perspectief van elk van de onderwerpen terwijl de student studeert, kun je een globale visie op het bedrijf ontwikkelen.
EVALUATIE
Permanente evaluatie naarmate vooruitgang wordt geboekt bij de studie van de meester. Elke module zal worden geëvalueerd door de combinatie van online-examen en ontwikkeling van casestudies; het overwinnen van elk zal de vrije materie toestaan.
Evenzo, het behalen van de masterdiploma's van IMF en Master's Degree aan de Universiteit van Nebrija, zal worden onderworpen aan het slagen voor de tests van elke module en aan de voorbereiding van een end-of-master project.
Carrièremogelijkheden
Aan het einde van onze master bent u bereid om:
Leid en beheer sportentiteiten en sporters.
Sportevenementen beheren
Biedt een actuele visie op digitale applicaties en het huidige sportuniversum.
Specialist in sportmarketing.
Prijs en beurzen
Bij IMF bieden we onze studenten geweldige betalingsfaciliteiten:
Beurs tot 65%
Financiering tot 12 maanden zonder rente of bankinterventie (zie voorwaarden)
Betalingswijze Online: Cash (korting 5%) / Betalingstermijn zonder rente
Betalingswijze Blended: Cash (korting 5%) / Uitbetaling zonder rente