Master in digitale marketing en bedrijfsinnovatie
Digital Age University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Barcelona, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 2.600 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* kan in 3 termijnen van € 466,- worden betaald
Invoering
Digitale marketing heeft de economische crisis doorstaan en is een van de belangrijkste uitdagingen geworden voor bedrijven die worden opgeroepen om hun concurrentievermogen en efficiëntie op de wereldmarkt te verbeteren. Als reactie op deze behoeften biedt de online Master in Digital Marketing en Business Innovation de geavanceerde kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie, marketing en online strategieën die nodig zijn om zakelijk succes te behalen.
Op basis van een praktische aanpak analyseert de master succesvolle manieren om een geïntegreerde multi-channel marketingcampagne te plannen en te lanceren, door de doelgroep te bepalen en passende Web Analytics uit te voeren.
Via het programma zullen studenten de belangrijkste technische hulpmiddelen, strategieën, methoden en best practices van digitale marketing onderzoeken en de vaardigheden verwerven die nodig zijn om effectieve marketingcampagnes te ontwerpen, de merken van het bedrijf opnieuw te ontwerpen en de motivatie en het gedrag van de consument te interpreteren.
Aan het einde van de master afgestudeerd zal in staat zijn om:
- Ontwerp een digitale strategie volgens de verschillende bedrijfsdoelstellingen.
- Definieer het online marketingplan en ontwikkel de meest effectieve promotie- en verkoopstrategieën in digitale omgevingen.
- Ontwerp een marketingtrechter om nieuwe klanten te werven.
- Beheer e-commerceprojecten dankzij webpositioneringstools, CRM, SMM, Business Intelligence.
- Analyseer de resultaten van marketingcampagnes en optimaliseer deze.
- Bepaal en analyseer het rendement op de investering van online marketingcampagnes en -acties.
toelatingen
Beurzen en financiering
Beurzenprogramma voor het digitale tijdperk 2022:
Bij Digital Age University zetten we studenten op de eerste plaats, en via ons beurzenprogramma geven we getalenteerde mensen uit verschillende landen toegang tot onze online masterprogramma's, ongeacht hun financiële situatie en geografische en culturele achtergrond. Tijdens het academisch jaar 2022 heeft de universiteit meer dan 2 miljoen euro aan beurzen en subsidies toegewezen om gekwalificeerde studenten en professionals te ondersteunen bij het verwezenlijken van hun dromen en doelstellingen en het verkrijgen van de digitale vaardigheden die ze nodig hebben om concurrerend te zijn op de huidige evoluerende arbeidsmarkt.
Alle kandidaten (eerstejaars, transfer en internationaal) komen in aanmerking voor aanmelding voor de 20% Merit-Based Scholarships en voor de 30% Global Scholarship voor studenten uit Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Om in aanmerking te komen voor het beursprogramma, moeten studenten het aanvraagformulier invullen dat beschikbaar is op: https://digitalageuniversity.com/admissions/ en hun bachelordiploma of transcripties, het curriculum vitae en een geldig identiteitsdocument uploaden. . De beurzen worden toegekend op basis van de academische verdiensten en professionele ervaring van de studenten en hun land van herkomst.
Alle studenten die zich aanmelden voor het beurzenprogramma worden door het Admissions Office per e-mail op de hoogte gebracht van het resultaat van de evaluatie.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
De master bereidt je voor op de constant evoluerende, snelle wereld van digitale marketing. Carrièremogelijkheden in digitale marketing groeien exponentieel naarmate consumenten steeds meer tijd online doorbrengen. Afgestudeerden van de Master kunnen uitblinken in een hogere management- of regierol en hebben een aantal baanopties beschikbaar om te verkennen, waaronder de volgende functies:
- Digitale Media Manager
- Social media strateeg
- Klantanalyses
- Merk manager
- Expert op het gebied van digitale marketing
- Acquisitiemanager
- Accountmanager bij digitaal bureau
- SEO-adviseur, SEM
- Digitale productmanager
- Digitale Marketing Commercieel