Master in digitale marketing en klantervaring (CX)
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Madrid, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
9 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Met de Master in Digital Marketing en Customer Experience doe je technische kennis op op het gebied van UX, UI en IA, krijg je vandaag toegang tot fundamentele softwaretools en leer je hoe al deze vaardigheden je profiel kunnen verbeteren in een markt die vraagt om hybride professionals, een combinatie van hun zakelijke kennis maar ook met een stevige technische basis.
Methodologie van de Master in Digital Marketing en Customer Experience (CX)
De aan EUDE Business School ontwikkelde werkmethodiek is gebaseerd op de Case-methode. Een bij uitstek praktijkgerichte opleiding is de beste basis voor de student om de kennis, vaardigheden en ervaringen op te doen die het bedrijf nodig heeft. De cases die in elk kennisgebied zijn ontwikkeld, zijn succesverhalen die de student een ruime marge bieden voor analyse en discussie.
Het klaslokaal met kleine groepen of de EUDE Virtual Campus, het leidende platform op Europees niveau, zijn de meest geschikte fora voor studenten om hun mening en reflecties over elk document te delen.
Het studieprogramma is opgesteld onder supervisie en advies van toonaangevende bedrijven in de sector, evenals een faculteit bestaande uit managers en voormalige managers van multinationale en nationale bedrijven (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé of Drommer Consulting ). .
Aan het einde van het programma zal de student zijn Final Master Project * afleveren en verdedigen. De PFM * is een businessplan, echt of gesimuleerd, waarbij de student alle verworven kennis en hulpmiddelen heeft toegepast.
Gedurende de duur van het programma heeft de student een persoonlijke tutor en continue feedback van de docenten, waardoor de student te allen tijde weet wat hun verbeterpunten en sterke punten zijn.
* De PFM is verplicht voor studenten in face-to-face-modus. De rest van de modaliteiten zijn vrijgesteld van deze vereiste, behalve voor studenten die de Master of Access voor het officiële diploma hebben gekozen.