Master of Arts in het hoger onderwijs, administratie en leiderschap
Royal Roads University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Victoria, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Blended
Duur
2 jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
CAD 33.920 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Collegegeld is voor het hele programma: $ 31,976 (internationale studenten), $ 25,265 (binnenlandse studenten).
Invoering
De Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership is een tweejarig programma van 33 studiepunten dat afgestudeerden de kennis en vaardigheden biedt die nodig zijn om effectief leiderschap te bieden binnen complexe en veranderende hogeronderwijsomgevingen. Dit programma is bedoeld voor bestuurders en leiders in het hoger onderwijs die hun begrip en toepassing van systeemdenken, leiderschapstheorie, literatuur en onderzoek in het hoger onderwijs, kritisch denken, strategische planning en het leiden van zinvolle verandering willen bevorderen.
programma beschrijving
De Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) is een tweejarig programma met 33 studiepunten dat u de kennis en vaardigheden biedt die nodig zijn om effectief leiderschap te bieden binnen complexe en veranderende hogeronderwijsomgevingen. Dit programma bereidt je voor op het ontwikkelen van de vaardigheden die nodig zijn om samen te werken, een systeembeeld van hun organisatie te hebben, duurzame relaties en partnerschappen op te bouwen, op feiten gebaseerde beslissingen te nemen, kritisch te denken, strategisch te plannen en zinvolle educatieve veranderingen te leiden.
Ontworpen in samenwerking met huidige leiders in het veld, stelt het MAHEAL-programma professionals in staat om:
- Onderzoek de relatie tussen theorie en praktijk in hoger onderwijsomgevingen;
- De kennis, vaardigheden en mindsets verwerven die ze nodig hebben om effectief te zijn in hun eigen postsecundaire werkomgeving;
- Een beter begrip krijgen van de problemen waarmee bestuurders in het hoger onderwijs worden geconfronteerd en hoe deze kunnen worden beheerd en opgelost; en
- Verbeter hun vermogen om onderzoeksvoortgangen op het gebied van leiderschap in het hoger onderwijs kritisch te beoordelen en deze kennis toe te passen in de praktijk.
Met dit programma kun je je leerproces aanpassen door te kiezen uit twee specialisatie-opties, een specialisatie in Business Development in International Education of een specialisatie in Systems Leadership in Higher Education en door te kiezen uit twee afrondingsopties, waaronder een research paper (secundair onderzoek) of een scriptie (primair onderzoek).
Specialisatie-opties:
- Bedrijfsontwikkeling in internationaal onderwijs - Ideaal voor studenten die zich willen concentreren op leiderschap in internationale onderwijscontexten.
- Systeemleiderschap in het hoger onderwijs - Ideaal voor studenten die een diep begrip van systeemdenken willen verwerven om een zinvolle onderwijsverandering te creëren
Voor wie
Het MAHEAL-programma is bedoeld voor huidige of aspirant-leiders in postsecundaire onderwijsomgevingen die hun expertise willen uitbreiden en nieuwe vaardigheden en referenties willen verwerven op het gebied van hoger onderwijsadministratie en leiderschap, om hun loopbaan te bevorderen of om te buigen. Studenten van dit programma moeten een achtergrond hebben in kennis en ervaring in het hoger onderwijs, voor meer informatie bezoek de toelatingspagina van het programma.
Kandidaten die niet de formele academische opleiding hebben genoten om voor toelating in aanmerking te komen, kunnen worden beoordeeld op basis van zowel hun formele opleiding als hun informele leerervaring, in overeenstemming met het flexibele toelatingsbeleid . Bezoek de toelatingspagina voor het programma voor meer informatie.
uitkomsten
Afgestudeerden zullen begrip ontwikkelen voor concepten en onderzoek op het gebied van onderwijsverbetering en praktische hulpmiddelen en strategieën kunnen toepassen om problemen, uitdagingen en kansen aan te pakken die gerelateerd zijn aan het ondersteunen van studentenprestaties en institutionele groei.
Afgestudeerden zullen:
- Vergemakkelijk de gezamenlijke ontwikkeling en implementatie van gedeelde waarden, visie, missie en doelen om het leren en presteren van alle studenten te ondersteunen;
- Begrijp en gebruik veranderings- en verbeteringsprocessen om het leren van studenten en institutionele groei te ondersteunen;
- Bouw positieve en effectieve relaties tussen de instelling en de grotere gemeenschap;
- Integreer empirisch onderbouwde besluitvormingsbenaderingen in bestuurlijke leiderschapspraktijken ter ondersteuning van groei en verbetering;
- Neem deel aan zinvolle zelfevaluatie en zelfbewustzijn om leiderschapsvaardigheden, positieve relaties en professionele doelen te verbeteren;
- Systeemdenken toepassen om de institutionele omgeving van het hoger onderwijs strategisch te plannen en te beheren om het leren van studenten te ondersteunen;
- Neem deel aan degelijke financiële planning / budgettering en projectmanagementpraktijken ter ondersteuning van organisatiedoelstellingen;
- Een inclusieve institutionele cultuur en klimaat bevorderen en ondersteunen om zowel het leren van studenten als de professionele groei van docenten / medewerkers te ondersteunen;
- Kritisch analyseren van de organisatorische context van de leider, rekening houdend met bestaande culturele normen, nationale / internationale trends en mondiale perspectieven;
- Authentieke en zinvolle strategieën implementeren om de kwaliteit van het programma te waarborgen; en
- Leid collaboratieve en systematische onderzoeksprocessen die institutionele groei en verbetering ondersteunen.
Levering Model
De Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) is een tweejarig programma dat wordt aangeboden in een gemengd leveringsmodel, dat online leren combineert met een verplichte residentie van twee weken op de campus en een tweede mini-residentie die kan worden afgesloten. voltooid op de campus of online. Deze blended levering is bedoeld om u in staat te stellen datgene wat u leert in uw cursussen toe te passen terwijl u fulltime blijft werken.
Residentie
De residentie is een zorgvuldig ontworpen periode van intensieve academische studie waarin studenten twee cursussen voltooien - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education en HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Het schema van instructie en studeren tijdens de residentie is gestructureerd om de persoonlijke toegang tot docenten te optimaliseren, netwerken met medestudenten te ontwikkelen en toegang te krijgen tot de diensten van de universiteit die je leren gedurende de twee studiejaren zullen ondersteunen. Het typische dagelijkse schema is van 8.00 uur tot 17.00 uur. Teamvergaderingen, huiswerk en voorlezingen worden buiten deze uren gedaan.
Online leren
Online leercursussen worden aangeboden via ons internetgebaseerde Moodle-platform. Ondersteund door de rest van je cohort, ben je actief betrokken bij individuele en teamgebaseerde activiteiten, projecten en opdrachten waarmee je het geleerde kunt toepassen in je eigen professionele context terwijl je elke cursus volgt.
Elke cursus van 3 studiepunten vereist een inspanning van ongeveer 100 uur. Dit varieert van student tot student en wordt gemakkelijker naarmate studenten vertrouwd raken met Royal Roads University en leren hoe ze effectief kunnen werken met teamleden in een virtuele omgeving. Studenten zijn verplicht om regelmatig met de cursusinhoud bezig te zijn en academisch bij te dragen om cohortleren te verbeteren door middel van blog- / forumberichten, discussieonderwerpen en vereiste cursusactiviteiten en opdrachten.
Voordat u aan het programma begint, wordt u ingeschreven voor een sessie van twee weken zonder krediet (LINK), bedoeld om u kennis te laten maken met onze online leeromgeving, relevante academische beleidslijnen en procedures, en om uw vragen of zorgen te beantwoorden.
Toelatingseisen
Aanvragen worden beoordeeld door middel van een geïntegreerde en geconsolideerde beoordeling van academische referenties, werkervaring en persoonlijke ervaring; Vanwege het holistische karakter van deze beoordeling worden alle aanvragen geval per geval beoordeeld.
Standaard toegang
- Vierjarige (of vergelijkbare) undergraduate-graad van een erkende postsecundaire instelling.
- Minimaal drie jaar relevante, betaalde werkervaring bij erkende instellingen voor hoger onderwijs (dwz openbare of geaccrediteerde hogescholen, universiteiten, polytechnieken of instellingen die formele tertiaire programma's aanbieden), inclusief enige leiderschapservaring *.
Opkomende leiders die minder dan drie jaar leiderschap * ervaring hebben, maar al twee jaar of langer een recente leiderschaps- of people management-rol (len) hebben vervuld, blijk geven van uitzonderlijk leiderschapspotentieel door hun professionele en levenservaringen, die zich voorbereiden op verdere leiderschapsrollen, en anders voldoen aan de standaard toelatingscriteria, worden aangemoedigd om te solliciteren.
Flexibele toelating
- Om in aanmerking te komen voor flexibele toelating , hebben aanvragers normaal gesproken minimaal zeven jaar werkervaring nodig in instellingen voor hoger onderwijs (dwz openbare of geaccrediteerde hogescholen, universiteiten, polytechnieken of instellingen die formele tertiaire programma's aanbieden), inclusief een minimum van 3 jaar leiderschap * ervaring.
* Leiderschapservaring kan een of meer van de volgende omvatten:
- Rollen waarin u in een complexe omgeving verschillende belangengroepen raadpleegt, onderhandelt of beheert via relaties
- Rollen waarin u anderen leidt naar gedeelde doelen en resultaten
- Rollen waarin u groepen mensen beïnvloedt, organiseert en coördineert
- Leiderschapsrollen in vrijwilligersorganisaties
- Formele organisatorische leiderschapsrollen waarin u rechtstreeks leiding geeft aan personeel of prestatiegericht werk voltooit met individuen, groepen of teams
- Het overwinnen van een uitdagende levenservaring (voor jezelf of voor anderen), waarbij je door complexe systemen moest navigeren en die resulteerde in positieve veranderingen in de gemeenschap buiten het individu
Engelse taalvaardigheid
Als Engels niet uw primaire taal is, bekijk dan onze Engelse taalvereisten .
Aanvullende aanbeveling (en)
- Aanvragen worden beoordeeld door middel van een geïntegreerde en geconsolideerde beoordeling van academische referenties, werkervaring en persoonlijke ervaring; Vanwege het holistische karakter van deze beoordeling worden alle aanvragen geval per geval beoordeeld.
- Zorg ervoor dat u uw leiderschapservaring aantoont in uw gedetailleerde cv en geef duidelijk aan hoe uw jarenlange ervaring voldoet aan de vereisten voor standaard of flexibele toelating.
Careers
Het Master of Arts in Higher Education and Administration Leadership-programma is ontworpen voor de voortdurende ontwikkeling van leiderschap en administratie binnen de hogeronderwijssector om effectief instellingen te leiden in wat nog steeds complexe en mondiale werk- en leeromgevingen zijn.
De soorten instellingen voor hoger onderwijs, overheids- en niet-gouvernementele organisaties waar MAHEAL-studenten momenteel werken of willen werken, omvatten, en zijn mogelijk niet beperkt tot, het volgende:
- Universiteiten (privé en openbaar)
- Hogescholen (privé en openbaar)
- Provinciale ministeries van hoger onderwijs
- Canadian Forces - Training Development
- Onderzoeksbureaus voor het hoger onderwijs
- Adviesbureaus voor hoger onderwijs
- Agentschappen voor internationaal onderwijs
- Verenigingen voor hoger onderwijs (nationaal en internationaal)
Het programma bevordert de kennis en vaardigheden van studenten om hen toe te rusten voor leidinggevende posities die gewoonlijk in het hoger onderwijs worden bekleed. Leiderschapsposities die vaak worden aangetroffen binnen het hoger onderwijs en die aansluiten bij de MA in het programma voor hoger onderwijs en administratief leiderschap omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
AVP / directeur / manager of coördinatorfuncties in:
- Student Services en Zaken
- Residence Life
- Inschrijvingsservices
- Marketing en communicatie
- Registrar's Office
- Financiën
Of
- Leiders / voorzitters van hogescholen of universiteiten
- Overheidsrelatie / projectmanagement met hoger onderwijs
- Directeuren / managers van International Education Agency
cursussen
- ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
- LRNTLNK: The Link
- HEAL501: Leiderschap in het hoger onderwijs in tijden van verandering
- HEAL510: Benaderingen van onderwijsonderzoek in het hoger onderwijs
- HEAL520: wereldwijde en nationale perspectieven op het hoger onderwijs
- HEAL525: Mondiale perspectieven op internationaal onderwijs
- HEAL530: toonaangevende educatieve verandering in de omgevingen van het hoger onderwijs
- HEAL535: Communicatie en organisatiecultuur in een geglobaliseerde wereld
- HEAL540: nieuwe modellen voor institutionele levensvatbaarheid
- HEAL545: The Business of International Education
- HEAL550: Systeemdenken en strategische planning in het hoger onderwijs
- HEAL560: kwaliteit, verantwoording en effectiviteit van het onderwijs
- HEAL570: technologie gebruiken in omgevingen van het hoger onderwijs
- LRNT506: Voorstelontwikkeling voor onderwijsonderzoek
- HEAL610: Research Paper: leidende en ondersteunende samenwerkingsprocessen voor onderzoek
- LRNT600: Geavanceerd onderzoek: proefschriftvoorstel
- LRNT690: proefschrift
Financiële hulp en onderscheidingen
Het Financial Aid & Awards-team is hier om informatie en ondersteuning te bieden over een verscheidenheid aan financieringsbronnen en beloningsmogelijkheden, te beginnen met een video die de uitgebreide details introduceert die u op deze website en in onze blog kunt vinden.
Bekijk een overzicht van de hulpprogramma's van de overheid voor degenen die zijn getroffen door de COVID-19-crisis. Kom meer te weten...
Financiële planning is een cruciaal onderdeel van vroege onderwijsplanning. Bekijk de financieringsmogelijkheden ruim voordat uw programma begint te helpen bij het opbouwen van een redelijk budget.
Leningen
Ontdek de verschillende soorten leningen die beschikbaar zijn om uw studies te financieren. Kom meer te weten...
Awards
Ontdek een verscheidenheid aan concurrerend bekroonde beurzen, prijzen en beurzen die verkrijgbaar zijn bij RRU en andere financieringsinstanties. Kom meer te weten...
Onderzoeksbeurzen
RRU beheert de beursadministratie voor geselecteerde financieringsinstanties. Dit zijn enkele van de meer substantiële onderscheidingen. Kom meer te weten...
Andere financiering
Ontdek alternatieve financieringsmogelijkheden zoals Highbred-punten. Kom meer te weten...
leerplan
programma beschrijving
De Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) is een tweejarig programma van 33 studiepunten dat je de kennis en vaardigheden biedt die nodig zijn om effectief leiderschap te bieden in complexe en veranderende hogeronderwijsomgevingen. Dit programma bereidt je voor op het ontwikkelen van de vaardigheden die nodig zijn om samen te werken, een systeemvisie op hun organisatie te krijgen, duurzame relaties en partnerschappen op te bouwen, op feiten gebaseerde beslissingen te nemen, kritisch te denken, strategisch te plannen en betekenisvolle onderwijsveranderingen te leiden.
Het MAHEAL-programma is ontworpen in samenwerking met de huidige leiders in het veld en stelt professionals in staat om:
- Onderzoek de relatie tussen theorie en praktijk in hoger onderwijsomgevingen;
- De kennis, vaardigheden en mentaliteit verwerven die ze nodig hebben om effectief te zijn in hun eigen postsecundaire werkomgeving;
- Een beter begrip krijgen van de problemen waarmee bestuurders in het hoger onderwijs worden geconfronteerd en hoe deze te beheren en op te lossen; en
- Verbeter hun vermogen om onderzoeksvooruitgang op het gebied van leiderschap in het hoger onderwijs kritisch te beoordelen en deze kennis in de praktijk toe te passen.
Met dit programma kun je je leerproces aanpassen door te kiezen uit twee specialisatie-opties, een specialisatie in Business Development in International Education of een specialisatie in Systems Leadership in Higher Education en door te kiezen uit twee opties voor het voltooien van het programma, waaronder een onderzoekspaper (secundair onderzoek) of een scriptie (primair onderzoek).
Specialisatie opties:
- Bedrijfsontwikkeling in internationaal onderwijs - Ideaal voor studenten die zich willen concentreren op leiderschap in internationale onderwijscontexten.
- Systeemleiderschap in het hoger onderwijs - Ideaal voor studenten die een diep begrip van systeemdenken willen verwerven om zinvolle onderwijsveranderingen te creëren
Voor wie is het?
Het MAHEAL-programma is bedoeld voor huidige of aspirant-leiders in postsecundaire onderwijsomgevingen die hun expertise willen uitbreiden en nieuwe vaardigheden en referenties willen verwerven op het gebied van administratie en leiderschap in het hoger onderwijs, om hun loopbaan vooruit te helpen of om te buigen. Studenten van dit programma moeten een achtergrond hebben in kennis en ervaring in het hoger onderwijs. Ga voor meer informatie naar de toelatingspagina van het programma.
Kandidaten die niet over de formele academische opleiding beschikken om voor toelating in aanmerking te komen, kunnen worden beoordeeld op basis van zowel hun formele opleiding als hun informele leer, in overeenstemming met het Flexibel Toelatingsbeleid. Bezoek de toelatingspagina van het programma voor meer informatie.
resultaten
Afgestudeerden zullen inzicht krijgen in concepten voor onderwijsverbetering en onderzoek en in staat zijn praktische hulpmiddelen en strategieën toe te passen om problemen, uitdagingen en kansen aan te pakken die verband houden met het ondersteunen van studentenprestaties en institutionele groei.
Afgestudeerden zullen:
- Faciliteren van de gezamenlijke ontwikkeling en implementatie van gedeelde waarden, visie, missie en doelen om het leren en presteren voor alle studenten te ondersteunen;
- Begrijp en gebruik veranderings- en verbeteringsprocessen om het leren van studenten en institutionele groei te ondersteunen;
- Bouw positieve en effectieve relaties op tussen de instelling en de grotere gemeenschap;
- Integreer evidence-based besluitvormingsbenaderingen in administratieve leiderschapspraktijken om groei en verbetering te ondersteunen;
- Neem deel aan zinvolle zelfevaluatie en zelfbewustzijn om leiderschapsvaardigheden, positieve relaties en professionele doelen te verbeteren;
- Pas systeemdenken toe om de institutionele omgeving van het hoger onderwijs strategisch te plannen en te beheren om het leren van studenten te ondersteunen;
- Neem deel aan degelijke financiële planning / budgettering en projectbeheerpraktijken om organisatiedoelen te ondersteunen;
- Bevorder en onderhoud een inclusieve institutionele cultuur en klimaat om zowel het leren van studenten als de professionele groei van docenten/personeel te ondersteunen;
- Analyseer kritisch de eigen organisatorische context van de leider, rekening houdend met bestaande culturele normen, nationale/internationale trends en mondiale perspectieven;
- Authentieke en zinvolle strategieën implementeren die de kwaliteit van het programma waarborgen; en
- Leid gezamenlijke en systematische onderzoeksprocessen die institutionele groei en verbetering ondersteunen.
Leveringsmodel
De Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) is een tweejarig programma dat wordt aangeboden in een blended delivery-model, dat online leren combineert met een verplichte twee weken durende on-campus residency en een tweede capstone mini-residency die kan worden voltooid op de campus of online. Deze gemengde levering is ontworpen om u in staat te stellen wat u leert in uw cursussen toe te passen terwijl u voltijds blijft werken.
residentie
De residentie is een zorgvuldig ontworpen periode van intensieve academische studie waarin studenten twee cursussen volgen - HEAL 501: Leiden en leren in het hoger onderwijs en HEAL 510: benaderingen van onderwijsonderzoek in het hoger onderwijs.
Het schema van instructie en studeren tijdens de residentie is gestructureerd om de persoonlijke toegang tot instructeurs te optimaliseren, netwerken met medestudenten te ontwikkelen en toegang te krijgen tot de diensten van de universiteit die je leren gedurende de twee jaar van studie ondersteunen. Het typische dagelijkse schema is van 08.00 uur tot 17.00 uur. Teamvergaderingen, huiswerk en lezingen worden buiten deze uren gedaan.
Online leren
Online leercursussen worden gegeven door gebruik te maken van ons op internet gebaseerde Moodle-platform. Ondersteund door de rest van je cohort, zul je actief betrokken zijn bij individuele en teamgebaseerde activiteiten, projecten en opdrachten die je in staat stellen om wat je leert toe te passen in je eigen professionele context terwijl je elke cursus volgt.
Elke cursus van 3 studiepunten zou een inspanningsniveau van ongeveer 100 uur inspanning vereisen. Dit varieert van leerling tot leerling en wordt gemakkelijker naarmate leerlingen vertrouwd raken met Royal Roads University 's online leertechnologieën en leren hoe ze effectief kunnen werken met teamleden in een virtuele omgeving. Studenten moeten zich regelmatig bezighouden met de inhoud van de cursus en academisch bijdragen om het leren van cohorten te verbeteren door middel van blog-/forumposts, discussieonderwerpen en vereiste cursusactiviteiten en opdrachten.
Voordat je aan het programma begint, word je ingeschreven voor een twee weken durende niet-kredietsessie (LINK) die is ontworpen om je kennis te laten maken met onze online leeromgeving, relevant academisch beleid en procedures, en om je vragen of zorgen weg te nemen.
Cursussen
- ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
- LRNTLNK: de link
- HEAL501: Leiderschap in het hoger onderwijs in tijden van verandering
- HEAL510: Benaderingen van onderwijsonderzoek in het hoger onderwijs
- HEAL520: Wereldwijde en nationale perspectieven op hoger onderwijs
- HEAL525: Wereldwijde perspectieven op internationaal onderwijs
- HEAL530: Toonaangevende onderwijsverandering in hoger onderwijsomgevingen
- HEAL535: Communicatie en organisatiecultuur in een geglobaliseerde wereld
- HEAL540: Nieuwe modellen voor institutionele levensvatbaarheid
- HEAL545: De business van internationaal onderwijs
- HEAL550: Systeemdenken en strategische planning in het hoger onderwijs
- HEAL560: kwaliteit, verantwoordelijkheid en educatieve effectiviteit
- HEAL570: technologie benutten in omgevingen van hoger onderwijs
- LRNT506: Voorstelontwikkeling voor onderwijsonderzoek
- HEAL610: Onderzoeksdocument: het leiden en ondersteunen van collaboratieve onderzoeksprocessen
- LRNT600: Geavanceerd onderzoek: scriptievoorstel
- LRNT690: Scriptie
toelatingen
Galerij
Beurzen en financiering
Financiële hulp en prijzen
Het Financial Aid & Awards-team is hier om informatie en ondersteuning te bieden over verschillende financieringsbronnen en toekenningsmogelijkheden, te beginnen met een video die de uitgebreide details introduceert die u op deze website en in onze blog vindt.
Bekijk een overzicht van hulpprogramma's van de overheid voor degenen die zijn getroffen door de COVID-19-crisis.
Financiële planning is een cruciaal onderdeel van vroege onderwijsplanning. Bekijk de financieringsmogelijkheden ruim voordat uw programma begint om een redelijk budget op te bouwen.
Leningen
Ontdek de verschillende soorten leningen die beschikbaar zijn om je studie te financieren.
onderscheidingen
Ontdek een verscheidenheid aan competitief toegekende beurzen, prijzen en beurzen die beschikbaar zijn bij RRU en andere financieringsinstanties.
Onderzoeksbeurzen
RRU beheert de beurzenadministratie voor geselecteerde financieringsinstanties. Dit zijn enkele van de meer substantiële onderscheidingen.
Andere financiering
Ontdek alternatieve financieringsmogelijkheden zoals Highbred Points.
Carrièremogelijkheden
Het Master of Arts in Higher Education and Administration Leadership-programma is ontworpen voor de voortdurende ontwikkeling van leiderschap en administratie binnen het hoger onderwijs om instellingen effectief te leiden in wat nog steeds complexe en wereldwijde werk- en leeromgevingen zijn.
De soorten instellingen voor hoger onderwijs, de overheid en niet-gouvernementele organisaties waarin MAHEAL-studenten momenteel werken of willen werken, omvatten, en zijn mogelijk niet beperkt tot, het volgende:
- Universiteiten (privé en openbaar)
- Hogescholen (privé en openbaar)
- Provinciale ministeries van Hoger Onderwijs
- Canadian Forces - Trainingsontwikkeling
- Onderzoeksbureaus voor hoger onderwijs
- Adviesbureaus voor hoger onderwijs
- Internationale onderwijspartnerbureaus
- Hoger onderwijs (binnenlandse en internationale) verenigingen
Het programma bevordert de kennis en vaardigheden van studenten om hen toe te rusten voor leidinggevende functies die gewoonlijk worden bekleed in het hoger onderwijs. Leiderschapsposities die vaak worden aangetroffen in het hoger onderwijs en die aansluiten bij het MA in het leiderschapsprogramma voor hoger onderwijs en administratie, omvatten maar zijn niet beperkt tot:
AVP/Directeur/Manager of Coördinator Functies in:
- Studentenvoorzieningen en -zaken
- Residentieel leven
- Inschrijvingsdiensten
- Marketing en Communicatie
- Registratiekantoor
- Financiën
Of
- Afdelingsleiders/voorzitters van hogeschool of universiteit
- Overheidscontact/projectmanagement met het hoger onderwijs
- Directeuren/managers van het Internationaal Onderwijsbureau
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.