Master of Business Administration (MBA) in mobiele en digitale marketing
Alfred Nobel Open Business School
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Zürich, Zwitserland
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
2 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
EUR 4.000 / per semester
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
- Duur: 2 semesters
- Credits: 60
- Taal Engels
- Collegegeld: 3000EUR/semester
- Programma: Alfred Nobel Open Business School Zwitserland & Collegium Humanum Warschau Management University
De postdoctorale studies Master of Business Administration (MBA), georganiseerd door Alfred Nobel Open Business School Switzerland in samenwerking met Collegium Humanum Warsaw Management University, zijn de meest herkenbare en prestigieuze managementkwalificaties.
MBA-studies - Mobile & Digital Marketing is het enige studieprogramma in dit deel van de wereld voor eersteklas specialisten op het gebied van digitale en mobiele marketing, het snelstgroeiende gebied van marketing. MBA-Mobile & Digital Marketing studies zijn gebaseerd op de meest up-to-date, geavanceerde technologische kennis. Master of Business Administration (MBA) - Mobiele en digitale marketingstudies zijn onderworpen aan strenge evaluatie en voortdurende verbetering als onderdeel van de universiteit.
Afgestudeerden van dit specifieke MBA-programma vertegenwoordigen een elitegroep van eersteklas specialisten in mobiele en digitale marketing, die zowel zichzelf als de potentiële toekomstige werkgever een hoog serviceniveau garanderen. We stellen een innovatief leerplan voor, zowel qua inhoud als praktijk, waardoor een virtueel werkgebied wordt gecreëerd dat een snellere implementatie van de opgedane kennis mogelijk maakt. We leiden op volgens de in de VS bekende trainingsmethode voor gekwalificeerd managementpersoneel, die perfect doordringen op het gebied van nieuwe technologieën, marketing en digitale & mobiele marketing.
Creatieve technologische en toepassingsoplossingen, evenals nieuwe organisatie- en administratiesystemen, maken gemakkelijk en plezierig onderwijs mogelijk.
Deze specialisatie omvat de concepten, tools en technieken die nodig zijn om op een systematische en geïntegreerde manier met klanten te communiceren en om effectieve, gerichte promotiecampagnes te creëren. Wanneer u de specialisatie Mobile en Digital Marketing voltooit, begrijpt u strategische marketingconcepten en de tools die nodig zijn om weloverwogen beslissingen te nemen en de richting te bepalen voor uw bedrijf, business unit, afdeling of productlijn in een digitaal ecosysteem.
Leerresultaten
- Begrijp de toepassing van marketingtools en -strategieën in de mobiele en digitale omgeving
- Gebruik marketinganalyse om gegevens te visualiseren en te gebruiken
- Begrijpen hoe mobiele digitale kanalen worden gebruikt in marketing
Met onze unieke modulaire benadering voor het leveren van onze programma's, onze toonaangevende verhouding van studenten tot instructeurs en onze kleine, gerichte online klassen, kunnen we de tijd nemen om ervoor te zorgen dat al onze studenten er echt in slagen te begrijpen hoe een bedrijf kan groeien om klanten te bedienen bij een bureau. Je doet ervaring op in groepsdynamiek, organisatieverandering, technologieplatforms en strategie. Je zult in elke module een holistische ervaring opdoen, waardoor je vaardigheden gemakkelijker in de echte wereld kunnen worden toegepast.
De training wordt online aangeboden met lezingen, video's en assistentie van adviseurs.
De cursus eindigt met het indienen van een scriptie en de verdediging ervan.
Toepassing
- een aanvraagformulier indienen
- stuur een kopie van uw kwalificatie
- CV
Cursusinhoud
Modules | Kredietnummers |
Webanalyse, Google Ads | 10 |
Auteursrecht en AVG | 10 |
Mobiele en digitale marketing | 10 |
Onderzoek in de media en reclame | 10 |
Digitale tv-reclame en commerciële aspecten | 5 |
Digitale innovaties | 5 |
Influencer-marketing en sociale media | 5 |
Media Communicatie | 5 |
toelatingen
leerplan
- Duur: 2 semesters
- Credits: 60
- Taal Engels
- Collegegeld: 3000EUR/semester
- Programma: Alfred Nobel Open Business School Zwitserland & Collegium Humanum Warschau Management University
De postdoctorale studies Master of Business Administration (MBA), georganiseerd door Alfred Nobel Open Business School Switzerland in samenwerking met Collegium Humanum Warsaw Management University, zijn de meest herkenbare en prestigieuze managementkwalificaties.
MBA-studies - Mobile & Digital Marketing is het enige studieprogramma in dit deel van de wereld voor eersteklas specialisten op het gebied van digitale en mobiele marketing, het snelstgroeiende marketinggebied. MBA-Mobile & Digital Marketing studies zijn gebaseerd op de meest up-to-date, geavanceerde technologische kennis. Master of Business Administration (MBA) - Mobiele en digitale marketingstudies zijn onderworpen aan strenge evaluatie en voortdurende verbetering als onderdeel van de universiteit.
Afgestudeerden van dit specifieke MBA-programma vertegenwoordigen een elitegroep van eersteklas specialisten in mobiele en digitale marketing, die zowel zichzelf als de potentiële toekomstige werkgever een hoog serviceniveau garanderen. We stellen een innovatief leerplan voor, zowel qua inhoud als praktijk, waardoor een virtueel werkgebied wordt gecreëerd dat een snellere implementatie van de opgedane kennis mogelijk maakt. We leiden op volgens de in de VS bekende trainingsmethode voor gekwalificeerd managementpersoneel, die perfect doordringen op het gebied van nieuwe technologieën, marketing en digitale & mobiele marketing.
Creatieve technologische en toepassingsoplossingen, evenals nieuwe organisatie- en administratiesystemen, maken gemakkelijk en plezierig onderwijs mogelijk.
Deze specialisatie omvat de concepten, tools en technieken die nodig zijn om op een systematische en geïntegreerde manier met klanten te communiceren en om effectieve, gerichte promotiecampagnes te creëren. Wanneer u de specialisatie Mobile en Digital Marketing voltooit, begrijpt u strategische marketingconcepten en de tools die nodig zijn om weloverwogen beslissingen te nemen en de richting te bepalen voor uw bedrijf, business unit, afdeling of productlijn in een digitaal ecosysteem.
De training wordt online aangeboden met lezingen, video's en assistentie van adviseurs.
De cursus eindigt met het indienen van een scriptie en de verdediging ervan.
Cursusinhoud
Modules | Kredietnummers |
Webanalyse, Google Ads | 10 |
Auteursrecht en AVG | 10 |
Mobiele en digitale marketing | 10 |
Onderzoek in de media en reclame | 10 |
Digitale tv-reclame en commerciële aspecten | 5 |
Digitale innovaties | 5 |
Influencer-marketing en sociale media | 5 |
Media Communicatie | 5 |
Programma resultaat
Leerresultaten
- Begrijp de toepassing van marketingtools en -strategieën in de mobiele en digitale omgeving
- Gebruik marketinganalyse om gegevens te visualiseren en te gebruiken
- Begrijpen hoe mobiele digitale kanalen worden gebruikt in marketing
Met onze unieke modulaire benadering voor het leveren van onze programma's, onze toonaangevende verhouding van studenten tot instructeurs en onze kleine, gerichte online klassen, kunnen we de tijd nemen om ervoor te zorgen dat al onze studenten er echt in slagen te begrijpen hoe een bedrijf kan groeien om klanten te bedienen bij een bureau. Je doet ervaring op in groepsdynamiek, organisatieverandering, technologieplatforms en strategie. Je zult in elke module een holistische ervaring opdoen, waardoor je vaardigheden gemakkelijker in de echte wereld kunnen worden toegepast.