Master's degree in het onderwijs technologie (online) (MTE-v)

Algemeen

21 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

onderwijs

beschrijving

het programma Master of Educational Technology speelt in op de huidige behoeften van de kennismaatschappij aan de beroepsopleidingen gebied van human resources te verrijken in de meest actuele gebruik en geavanceerde technologieën in het onderwijs-learning en training, zowel verschillende schoolniveaus en in publieke en private bedrijven, die een meer holistische ontwikkeling van haar studenten en medewerkers zal toestaan. Door middel van een innovatieve educatieve model op basis van nieuwe informatie en communicatietechnologie (ICT), die het mogelijk maakt om een ​​groter publiek met mobiliteitsproblemen beperkingen van ruimte en tijd te bereiken, hoog opgeleide professionals die zal een positief effect vorm hebben en leven in de gemeenschappen die zij dienen.

De Master of Educational Technology (MTE) met accenten draagt ​​het bij aan de vervulling van de Visie van de TecVirtual University, die de ontwikkeling van het potentieel van mensen door middel van digitale leeromgevingen. De bijdrage van het programma is om de educatieve werk van leraren en beroepsopleiding op basis van pedagogische modellen, innovatieve technologie en management om hun educatieve omgevingen te verbeteren professionaliseren.

obj

Doel van de training

De Master of Educational Technology heeft als doel om mensen te trainen:

  • Geschikt voor te stellen en uit te voeren projecten en innovatieve onderwijsprogramma's die bijdragen aan de verbetering van de dienstverlening in hun instellingen.
  • Ethiek dat uitdrukken, door hun gedrag, respect voor de waardigheid van de mensen.
  • In staat om de theorie te integreren en praktijk concurrerend vooruitgang en nieuwe benaderingen van toepassing op de kennis in het onderwijs.
  • Met basisvaardigheden om onderwijsonderzoek resultaten te gebruiken als een middel om bij het oplossen van de huidige opvoedingsproblemen.
  • In staat om te leren om te leren in een self-directed, autonoom en zelfregulerend gedurende hun hele leven.
  • Bekwaam in het gebruik van technologieën om de educatieve en training doelstellingen te verwezenlijken.

Doelstellingen van de accenten

Accentuering in Corporate Training

  • Mensen opleiden voor het beheren, ontwerpen, ontwikkelen, implementeren en educatieve projecten op basis van technologie die zal bevorderen betere leeromgevingen in opleiding en nascholing te evalueren.

Accentuering op innovatieve manieren voor het onderwijs

  • Mensen opleiden voor het beheren, ontwerpen, ontwikkelen, implementeren en educatieve projecten op basis van technologie die betere leeromgevingen zal bevorderen in onderwijsinstellingen te evalueren.

Op basis van deze doelstellingen die u kan bevestigen dat de student in staat zijn om hun kennis te nemen in hun werkgebied zal zijn.

ik ditigido

Gericht aan

De Master of Educational Technology is gericht op kandidaten:

  • Afgewerkt met een carrière die verband houden met het gebied van onderwijs, innovatie en onderwijstechnologie, de administratie en het management of aanverwante.
  • Dat hebben technologische vaardigheden
  • Wie hebben begrijpend lezen vaardigheden in het Engels.
  • Ze werken in een baan die hen in staat stelt om te benaderen om educatieve technologie scenario's, zowel in onderwijs of opleiding en beroepsopleiding.
voordeel

Voordeel

Leiderschap in het onderwijs op afstand

Tecnologico de Monterrey is de eerste instelling in Latijns-Amerika om een ​​internetverbinding tot stand. Mexico is een pionier in het onderwijs op afstand sinds 1989 en leidt de "Ranking van Online opleidingsinstellingen Spaanssprekende 2015" opgesteld door het adviesbureau Global Intelligence Hamilton.

leraren

Programma gegeven door docenten met doctoraat en professionele ervaring van de School of Government en Public Transformatie van Tecnológico de Monterrey.

Accreditaties

Dit programma heeft accreditaties en erkenningen van nationale en internationale instellingen, zoals:

  • Programma geaccrediteerd door de National Register of Quality Graduate (PNPC) van COCyT.
  • Commissie over de Colleges van de Vereniging van Scholen en universiteiten Zuid-Amerika (SAC).
  • Tecnologico de Monterrey is geaccrediteerd door de Commissie op Colleges van de Vereniging van Scholen en universiteiten Zuid-Amerika om professionele graden en graden van meesters en doctoraat te verlenen. Neem contact op met de Commissie over de Colleges in 1866 Southern Lane adres, Decatur 30033-4097 of bel (+1) 404-679-4500 (+1) 404-679-4500 voor vragen over de accreditatie of Technology Monterrey.
  • National Quality Graduate Programme (PNPC) van de Nationale Raad voor Wetenschap en Technologie (COCYT).
  • Officiële erkenning van het Ministerie van Openbaar Onderwijs van Mexico.
  • Erkenning door de Wereldbank, de Organisatie van Amerikaanse Staten.
  • Interinstitutionele commissies voor de beoordeling van het hoger onderwijs (CIEES), die voor de Masters online hebben gekwalificeerd op het hoogste niveau.

onderwijsmodel

de actieve deelname van studenten in hun professionele en persoonlijke door middel van individuele en samenwerkend leren bevordert training. Dit model maakt het ook mogelijk studenten om hun kennis op te bouwen met de begeleiding van ervaren docenten in hun vakgebied en onderwijs.

Cutting edge technologie

De cursussen zijn ontworpen op een online platform waarbij de leerlingen:

  • Samenwerken in interactieve online lessen en wonen niet meer dan 15 studenten.
  • Neem deel aan een socratische discussie, de beste methode van onderricht in de wet scholen in de Verenigde Staten.
  • Toegang tot een dynamische cursus, interactief en op eigen tempo van overal in de wereld met een internetverbinding.
  • Plan 1-1 bijeenkomsten met de faculteit tijdens kantooruren online.
  • Opzetten van een netwerk van internationale contacten via de online community.

digitale bibliotheek

Collectie van meer dan 90.000 boeken en 53.000 tijdschriften.

plan

studieplan

eerste semester

  • ED4022 Technologie en Innovatie in het onderwijs
  • ED4033 Theorieën van leren in de educatieve context

tweede semester

  • Basic OP4006 Electieve I
  • OP5042 Electieve I

derde Semester

  • ED4034 Applied Research Project I: Identificatie van problemen
  • OP5043 Electieve II

vierde Semester

  • ED4035 Applied Research Project II: methodologische benaderingen
  • OP5044 Keuze III

vijfde Semester

  • ED4032 vergelijkende onderwijs
  • ED5084 Applied Research Project III: Prestaties
afgestudeerden

afgestudeerden

De afgestudeerde van dit programma is iemand met een sterke academische achtergrond, die in staat is:

  • Project management technologie toegepast op het onderwijs vanaf het begin tot de evaluatie.
  • Ontwerp leeromgevingen door het selecteren van geschikte technologieën.
  • Breng educatieve technologie in hun cursussen als een professor in de basis, upper middle of boven- of als instructeur training.
  • Ontwerp trainingsprogramma's met behulp van technologie.
  • Wees leiders van de teams in onderwijstechnologie.
  • Het ontwerpen van curricula gebaseerd op de huidige paradigma's van het onderwijs.
  • Selecteer wat is de meest geschikte technologie voor het leren doelstelling.
  • Evalueer educatieve modellen, gebaseerd op technologie.
  • Onderzoek op het gebied van onderwijs ondersteund door technologie.

tuchtbevoegdheden

1. Ontwerp en ontwikkeling van leeromgevingen en activiteiten op basis van Educational Technology.

  • Het ontwerpen van formele en permanente educatie cursussen met de steun van educatieve technologie en ICT.
  • Ontwerp leeractiviteiten met educatieve technologie en ICT.
  • Ontwikkelen van middelen voor het leren activiteiten op basis van onderwijstechnologie.

2. pedagogisch gebruik van Informatietechnologie en Communicatie (ICT).

  • Verwerven elementaire digitale vaardigheden.
  • Behandel verschillende educatieve platformen.
  • Weten hoe de instrumenten van sociale netwerken voor educatieve doeleinden (Facebook, Twitter, etc.).
  • Met behulp van asynchrone interactie gereedschappen (discussiefora, blogs, wiki's, portefeuilles, enz.) Voor educatieve doeleinden
  • Synchrone interactie gereedschappen (-chats- MSN, Skype, WebEx, Elluminate, Google Drive, gebruik webcam) voor educatieve doeleinden.

3. Onderzoek naar het gebruik en de toepassing van onderwijstechnologie.

  • Solliciteer onderzoeksmethoden voor het analyseren van het gebruik en de toepassing van educatieve technologieën.
  • Opsporen van problemen en behoeften in leersituaties waarin technologieën worden opgenomen.
  • Zoek en selecteer de relevante informatie uit verschillende bronnen voor het gebruik en de implementatie van het onderwijs / ICT-technologieën.
  • Onderzoek leren situaties waar educatieve technieken worden toegepast.
  • Problemen op te lossen door middel van wetenschappelijk onderzoek.

4. Weet opkomende technologieën en educatieve toepassingen.

  • Gebruik verschillende opkomende technologieën.
  • Breng kennis van opkomende technologieën om nieuwe vaardigheden met betrekking tot ICT te ontwikkelen.
  • Educatieve modellen aangepast voor het gebruik van nieuwe technologieën.
  • Identificeren van nieuwe technologieën die worden gebruikt in andere landen en onderwijsniveaus.

Toelatingseisen

  • Heeft u een professionele graad.
  • Hebben verkregen een 80/100 of boven het gemiddelde of het equivalent in hun professionele studies.
  • Present Admission Test Graduate Studies (PEAP) ITESM en krijgen een score van minder dan 500 punten.
  • Het indienen van een aanvraag voor toelating vergezeld van alle vereiste documenten.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

El Tecnológico de Monterrey es una institución de carácter privado, sin fines de lucro, independiente y ajena a partidos políticos y religiosos. Fue fundado en 1943 gracias a la visión del empresario ... Lees meer

El Tecnológico de Monterrey es una institución de carácter privado, sin fines de lucro, independiente y ajena a partidos políticos y religiosos. Fue fundado en 1943 gracias a la visión del empresario mexicano Eugenio Garza Sada. Cuenta con 31 campus y 21 sedes y oficinas de enlace internacional. Su objetivo es formar líderes con espíritu emprendedor, sentido humano y un alto nivel de competitividad. Lees Minder
Monterrey , Buenavista , Mexico Stad , Zapopan , Morelia , Puebla City , Mexico Stad , Santiago de Querétaro , Toluca , Argentinië Online , Bolivia Online , Chili Online , Colombia online , Costa Rica Online , Ecuador online , El Salvador Online , Guatemala Online , Honduras Online , Nicaragua Online , Panama Online , Paraguay Online , Peru Online , Dominicaanse Republiek online , Uruguay Online , Venezuela Online , Puerto Rico (VS) Online , Buenos Aires , La Paz , Santiago , Cali , Cartagena , San Jose , Guayaquil , Quito , San Salvador , Antigua Guatemala , Tegucigalpa , Houston , Managua , Panama Stad , Asuncion , Lima , Oranje land , Santo Domingo , Montevideo , Caracas , Irapuato , Leon , San Luis Potosi , Chihuahua , Ciudad Juarez , Coahuila , Saltillo , Tampico , Aguascalientes , Ciudad Obregón , Culiacán , Hermosillo , Zacatecas , Tuxtla Gutiérrez , Cuernavaca , Pachuca , Córdoba , Bogotá , Medellín , Bucaramanga + 65 Meer Minder