Master's Degree in Digital Marketing en elektronische handel

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

Bestudeer uw online master in digitale marketing en e-commerce met UNIR

De online Master in Digital Marketing en e-commerce zullen u opleiden als een expert in de nieuwste trends op het gebied van online marketing toegepast in de bedrijfswereld en de digitalisering van bedrijven: u zult SEO, SEM, prestaties, sociale media, e-mailing, big data- strategieën leren kennen , mobiele en inbound marketing .

Van een innovatief programma , gebaseerd op praktische, interactieve inhoud en echte cases, krijg je de uitgebreide training die bedrijven momenteel vragen.

Met de officiële Master in Digital Marketing van UNIR leer je hoe je beslissingen neemt, kansen ontdekt en marketingstrategieën definieert en online adverteren om de doelstellingen van het bedrijf te bereiken.


Specialiseer je in marketing en word een van de meest gevraagde professionele profielen *

De globalisering van markten en de digitale transformatie van bedrijven heeft geleid tot een toename van de vraag naar professionele profielen die gespecialiseerd zijn in digitale marketing, en wordt een sector met een van de hoogste inzetbaarheidsindexen in de markt.

De meester voltooit uw training met werk in live workshops volgens de nieuwe eisen van de markt : online technologie, online metrics toegepast op e-commerce, digitale reclame, datavisualisatie, e-detailhandel en persoonlijke branding.

In de online Master in Digital Marketing leer je e-commerce-projecten te ontwikkelen die de aanwezigheid van elk bedrijf op internet optimaliseren. Als u dat wilt, hebt u bovendien de hulp van een ondernemende expert die mentorschap gaat uitvoeren , te beginnen met uw uiteindelijke masterprojectidee.


* Randstad Research Human Resources Trends Report


Algemene informatie

  • Studiepunten: 60 ECTS
  • Duur: 1 academiejaar
  • Methodologie: afstand, 100% online, face-to-face-oefeningen van 96 uur.
  • Examens: Aanwezigheid aan het einde van elk semester
  • Praktijken: gegarandeerd, kunnen valideren volgens professionele ervaring.


leerplan

1ste termijn 30 ECTS

  • Corporate Strategic Management
  • Wereldwijd marketingplan en gespecialiseerde marketing
  • Digitale marketing
  • Social Media Marketing
  • Technologie en ondernemen in het netwerk

2e semester 30 ECTS

  • Business Intelligence toegepast op elektronische handel
  • E-Business Management
  • Nieuwe bedrijfsmodellen, mobiel ondernemen en ondernemerschap
  • Externe praktijken
  • Master's Thesis

methodologie

De UNIR studiemethode is flexibel, persoonlijk en effectief. De methodologie is gebaseerd op online live lessen en persoonlijke tutor om de beste training aan te bieden.

Het UNIR pedagogisch model is effectief omdat het gebaseerd is op een volledig online methodologie, zodat elke student in zijn eigen tempo kan studeren:

  • Live online-lessen: er zijn lessen die elke dag van de week in de ochtend en de middag worden gepland, zodat je naar de les kunt gaan wanneer dit het beste is voor jou.
  • Online lessen in uitgesteld: als je een klas niet kon bijwonen of als je bleef met vragen, kun je al je lessen in uitgesteld bekijken. Je kunt ze zien wanneer je maar wilt en zo vaak als je nodig hebt.
  • Persoonlijke tutor: De eerste dag krijgt u een persoonlijke tutor toegewezen. U neemt telefonisch en per e-mail contact met hem op. Hij zal u elke dag ondersteunen en eventuele twijfels oplossen.
  • Virtuele Campus: alles wat je nodig hebt om bij UNIR te studeren, is op de campus: lessen, leraren, klasgenoten, de bibliotheek, leermiddelen, schema's, chat, forums en nog veel meer.
  • Lesmateriaal: u hebt toegang tot verschillende leermiddelen om uw training te voltooien: aanvullende metingen, diagrammen met belangrijke ideeën, zelfevaluatietest, enz.


Evaluatiesysteem

Om het prestatieniveau van de algemene en specifieke doelstellingen bepaald in het online-masterdiploma te kennen, is het noodzakelijk om de competenties te evalueren die tijdens de studie ervan zijn verworven.

De evaluatie van het leren wordt uitgevoerd rekening houdend met de kwalificatie verkregen in de volgende punten:

  • Permanente evaluatie (evaluatietests, participatie / betrokkenheid van de student in fora, debatten en andere samenwerkingsmiddelen en oplossen van praktische zaken).
  • Laatste persoonlijk onderzoek.
  • Masterproef


Carrièremogelijkheden

De master biedt de student tal van professionele kansen in gekwalificeerde functies en verantwoordelijkheden. Velen zijn opkomende beroepen die een gespecialiseerd profiel in Digital Marketing en de ontwikkeling van e-commerce-projecten vereisen. Een van de grootste kansen voor onze studenten, er zijn nog steeds weinig gekwalificeerde professionals op de markt met een officiële masteropleiding.

We benadrukken onder meer:

  • Directeur van online marketing.
  • Directeur van online accounts
  • Specialist in e-commerce.
  • Directeur van digitale innovatie.
  • Verantwoordelijk voor E-Business.
  • Verantwoordelijk voor online adverteren.
  • Directeur van digitale communicatie
  • Customer Relationship Manager.
  • Project Consultant voor e-commerce en digitale strategie.
  • Ondernemer van uw eigen Digital Marketing-project.


Boost je professionele carrière

Van UNIR willen we u helpen om professioneel te verbeteren, hiervoor stellen wij ter beschikking, alleen al om student te zijn, ons team van werkbegeleiders die u zullen informeren over de beste open wervingsprocessen voor talent en de toegang tot de volgende programma's en diensten zullen vergemakkelijken:

  • Werkgelegenheid en praktijkportaal
  • Excellence-praktijken
  • Virtuele arbeidsmarktbeurzen in Spanje en Latijns-Amerika
  • In het bedrijfsprogramma
  • Schaduwprogramma
  • Sessies over inzetbaarheid
  • Excellence-praktijken
  • Erasmus en internationale stages
  • Headhunting Club
  • Internationaal mentorprogramma


Graduate profiel

Zodra de student de studie van het volledige trainingsprogramma heeft voltooid, zal hij bereid zijn om de volgende verantwoordelijkheden op zich te nemen, op grond van de verworven competenties:

  • Regie van een commerciële afdeling op internet en / of digitale marketing van het bedrijf in middelgrote en grote organisaties
  • Het op grote schaal beheren van middelgrote en kleine bedrijven - goed voor ongeveer 90% van het Spaanse bedrijfsleven - gerelateerd aan digitale marketing en elektronische handel.
  • Advisering en consultancy (in digitale marketing en e-commerce management) uitvoeren voor bedrijven.
  • Ontwikkelen en participeren in projecten om bedrijven te creëren die gerelateerd zijn aan digitale marketing en elektronische handel.
  • Start een zakelijke activiteit voor eigen rekening met betrekking tot digitale marketing en e-commerce.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of ... Lees meer

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of our stakeholders: students, teaching and research faculty, administrative staff, public administrations and society in general- by providing quality education that strives for continuous improvement and excellence. Lees Minder