Master's degree in digitale marketing
UNIR
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Logroño, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
1 Jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Train als een expert in digitale marketing aan de toonaangevende universiteit in online methodologie
De online Master in Digital Marketing leidt je op als expert in de nieuwste trends in online marketing toegepast op het bedrijfsleven en de digitalisering van bedrijven. Vanuit een innovatief programma, gebaseerd op praktische, interactieve inhoud en echte cases, leert u SEO- en SEM-strategieën, prestaties, sociale media, e-mailing, mobiele of inbound marketing.
Daarnaast kun je de volgende specialisaties studeren als aanvulling op de Master in Digital Marketing:
- Big data marketing (9 sp.)
- Neuromarketing (12 sp.)
- Advertentiestrategieën (12 sp.).
De Master vult uw training aan met praktische workshops volgens de nieuwe markteisen. Leer essentiële tools zoals Google Ads, Google Analytics, SEO, SEM, Wordpress en Facebook Ads te gebruiken .
doelstellingen
De Master in Digital Marketing biedt een uitgebreide kennis van online marketing toegepast op de zakenwereld. Hiermee leer je beslissingen te nemen, kansen te detecteren en strategieën te definiëren die de aanwezigheid van elk bedrijf op internet optimaliseren.
De doelstellingen van deze Master zijn:
- Beheersing van de strategische richting van marketing toegepast op het netwerk.
- Definieer succesvolle strategieën via de verschillende online verkoopkanalen zoals sociale netwerken, multi-device of affiliate marketing.
- Ken de technologieën die nodig zijn voor het opzetten van online winkels.
- Pas de belangrijkste factoren toe voor het ontwerp en beheer van een succesvolle website .
- Gebruik geavanceerde concepten effectief in online advertenties , afhankelijk van de doelstellingen en strategieën.
- Ontwikkel communicatieacties en contentcreatie op sociale en digitale media.
- Ken de tools van Business Intelligence op online gebied, met echte gevallen van succes en mislukking op internet.
- Ontwerp een Customer Relationship Management (CRM) -strategie.
Algemene informatie
- Duur: 1 academiejaar
- Face-to-face examens: aan het einde van elk semester
- ECTS-punten: 60
- Methodologie: 100% online onderwijs
- Live online lessen
- Persoonlijke begeleider
methodologie
Live online lessen
We bieden studenten de mogelijkheid om elke dag live online lessen bij te wonen. Tijdens deze sessies kunnen studenten communiceren met de docent en hun vragen in realtime oplossen en kennis en ervaringen delen. Het trainingsritme wordt zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van elke groep studenten. Het niet bijwonen van een live les betekent niet dat je deze mist. Alle sessies kunnen vertraagd worden bekeken, zo vaak als u wilt. Zodoende worden studenten die de les niet live kunnen volgen, niet geschaad.
Didactische middelen
UNIR Virtual Campus biedt een breed scala aan inhoud waarmee elk onderwerp kan worden voorbereid. Deze materialen zijn georganiseerd op een manier die flexibel en effectief leren mogelijk maakt. Op deze manier heb je toegang tot de onderwerpen die de inhoud van het programma ontwikkelen, de belangrijkste ideeën van elk onderwerp (voorbereid door het onderwijzend personeel van het onderwerp), aanvullend audiovisueel materiaal, activiteiten, lezingen en evaluatietests.
Daarnaast heb je toegang tot masterclasses over specifieke onderwerpen en kun je deelnemen aan forums, chats en blogs waarin je communiceert met docenten en collega's, waardoor je kennis uitbreidt en eventuele twijfels wegneemt.
Persoonlijke tutor
Bij UNIR heeft elke student vanaf dag één een persoonlijke tutor, altijd telefonisch of per e-mail bereikbaar . De rol van de tutor is fundamenteel in het traject van elke student, aangezien het de grootste link is met de universiteit en haar referentiepunt tijdens het trainingsproces.
De docenten bieden persoonlijke aandacht door elke student constant te volgen.
- Los twijfels over academische procedures, procedures of specifieke twijfels over onderwerpen op.
- Helpt bij studieplanning om de tijd beter te benutten.
- Beveel aan welke didactische bronnen van het platform u in elk geval wilt gebruiken.
- Hij is betrokken bij de studies van de studenten om hen te helpen bij het slagen van elk vak.
Evaluatiesysteem
Om het prestatieniveau van de doelstellingen behaald in de master te beoordelen, is het noodzakelijk om de competenties verworven tijdens de studie te evalueren. Bij de eindevaluatie van het leren wordt rekening gehouden met het behaalde cijfer op de volgende punten.
- Voortdurende evaluatie (oplossing van praktijkcases, deelname aan fora, debatten en andere samenwerkingsvormen en evaluatietest).
- Laatste persoonlijk onderzoek.
- Masterproef
leerplan
leerplan
eerste semester
- Digitaal marketingplan (6 sp.)
- User Centered Design (6 ECTS)
- Digitale reclame en SEM (6 sp.)
- Social media marketing (6 sp.)
- Geavanceerde klantanalyse (6 ECTS)
tweede termijn
- Mobiele marketing (6 sp.)
- Inkomende marketing en SEO (6 sp.)
- Externe stages (6 ECTS)
- Afstudeeropdracht Masterproef (12 ECTS)
Galerij
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
De master biedt de student tal van professionele mogelijkheden in gekwalificeerde en verantwoordelijke functies.
Velen zijn opkomende beroepen die een specialistisch profiel in digitale marketing vereisen, waarvan er nog maar weinig professionals op de markt zijn die gekwalificeerd zijn met een officiële masteropleiding, wat een geweldige kans is voor onze studenten.
We benadrukken onder meer:
- Directeur online marketing
- Directeur Digitale Innovatie
- Hoofd E-Business
- Hoofd online adverteren
- Customer Relationship Manager
- Ondernemer van uw eigen Digital Marketing bedrijf