$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Graduate Studies in Managementstudies in Brazilië 2022

Een master programma kan worden aangeboden in een verscheidenheid van verschillende gebieden, waardoor studenten van vrijwel elk onderwerp om hun kennis te vergroten en hun geloofsbrieven te verbeteren. Deze graad duurt doorgaans 1-3 jaar te verkrijgen, hoewel behoeften kunnen variëren. Management programma's te bereiden studenten voor entry-level posities door het onderwijs van verschillend… Meer informatie

Een master programma kan worden aangeboden in een verscheidenheid van verschillende gebieden, waardoor studenten van vrijwel elk onderwerp om hun kennis te vergroten en hun geloofsbrieven te verbeteren. Deze graad duurt doorgaans 1-3 jaar te verkrijgen, hoewel behoeften kunnen variëren.

Management programma's te bereiden studenten voor entry-level posities door het onderwijs van verschillende management principes. Deze bevatten vaak problemen op te lossen, gedrag in organisaties, en besluitvorming. Management cursussen kan zich ook richten op het onderwijzen van de leidinggevende vaardigheden die nodig zijn om een ​​manager te worden.

Sommige van de beste universiteiten in Latijns-Amerika zijn gevestigd in Brazilië, een land dat meer dan 2000 instellingen voor hoger onderwijs heeft. Universiteiten in Brazilië kan worden onderverdeeld in de volgende classificaties: Federale overheid beheerde universiteiten; staat de overheid gecontroleerde universiteiten; gemeentelijke overheid beheerde universiteiten en prive-universiteiten.

Online Master Porgramma in Managementstudies in Brazilië

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
ESPM – Brasil
São Paulo, Brazilië

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te k ... +

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te kennen en te beheren; weten hoe de winkel- en consumptietrajecten van meer verbonden en veeleisende shoppers en klanten kunnen worden beheerd, met behulp van zowel datamarketingtechnologieën als -tools, deze te integreren met concepten en praktijken met consumenteninzichten en toegepaste gedragsanalyse en -studies; onder andere vaardigheden. -
Masters
Deeltijd
4 semesters
Portugees
Online