$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Masters Programma's in Marketingmanagement in Portugal 2022

Degenen die geïnteresseerd zijn in een masterdiploma zijn, hebben een breed scala aan opties voor hen open staan. Dit graduaat wordt over het algemeen na de voltooiing van een bacheloropleiding voortgezet en kan worden aangeboden in veel verschillende vakgebieden. Elk programma zal variëren van school tot school. Marketing management programma's kunnen studenten in staat om te verkennen in… Meer informatie

Degenen die geïnteresseerd zijn in een masterdiploma zijn, hebben een breed scala aan opties voor hen open staan. Dit graduaat wordt over het algemeen na de voltooiing van een bacheloropleiding voortgezet en kan worden aangeboden in veel verschillende vakgebieden. Elk programma zal variëren van school tot school.

Marketing management programma's kunnen studenten in staat om te verkennen in de diepte van het beheer van de marketing teams, middelen en activiteiten. Studenten kunnen leren waardevolle communicatie en leiderschap tijdens de studie onderwerpen zoals marketing strategieën, marktanalyse en beslissingsproces van de consument.

Portugal, officieel de Portugese Republiek, is een land gelegen in het zuidwesten van Europa op het Iberisch schiereiland. Portugal is 900 jaar oud, en hoewel het een relatief klein gebied, is een cruciale rol gespeeld in de wereldgeschiedenis. Universidade do Porto is het meest populair bij buitenlanders die bestaan ​​uit 11% internationale studenten.

Online Master's Programma in Marketingmanagement in Portugal

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
IPAM
Lissabon, Portugal +1 Meer

De Master in Marketing Management E-learning bereidt studenten voor om te reageren op het zakelijke ecosysteem in een 4.0-tijdperk, door de ontwikkeling van onderzoeksvaardigh ... +

De Master in Marketing Management E-learning bereidt studenten voor om te reageren op het zakelijke ecosysteem in een 4.0-tijdperk, door de ontwikkeling van onderzoeksvaardigheden en de toepassing van de grondbeginselen van marketing op de realiteit van organisaties. -
Masters
Deeltijd
2 jaren
Portugees
Online