$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Master Programma's in Marketingmanagement 2022 in Zuid-Amerika

Een master's degree is een postdoctorale opleiding die de studenten voorziet van een diepgaande en zeer gespecialiseerde opleiding in hun vakgebied. Het ontvangen van deze opleiding kunnen de arbeidsmarkt voor academici te verbeteren door het verfijnen van de kennis en ervaring die zij hebben in hun vakgebied. Marketing management studies kan een breed scala aan onderwerpen, principes en tech… Meer informatie

Een master's degree is een postdoctorale opleiding die de studenten voorziet van een diepgaande en zeer gespecialiseerde opleiding in hun vakgebied. Het ontvangen van deze opleiding kunnen de arbeidsmarkt voor academici te verbeteren door het verfijnen van de kennis en ervaring die zij hebben in hun vakgebied.

Marketing management studies kan een breed scala aan onderwerpen, principes en technieken toegepast in het gebied te dekken. Leidinggevende vaardigheden kunnen ook worden verworven als de kennis om effectieve marketing plannen op basis van gegevens en onderzoek te ontwikkelen.

Verspreid over vele landen en eilandgebieden, Zuid-Amerika is de thuisbasis van vele Spaans-sprekende landen. Hier kunnen studenten letterlijk een wandeling door de geschiedenis op hun weg naar de klas en genieten van de cultuur van het oude samenlevingen. 

Master's Opleiding Online in Marketingmanagement in Zuid-Amerika

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Universidad Arturo Prat
Santiago, Chili

De Master in Marketing Management in de online modus, is ontworpen voor professionals en cutting-edge vernieuwers te trainen, om een ​​brede en unieke ervaring in het beheer v ... +

De Master in Marketing Management in de online modus, is ontworpen voor professionals en cutting-edge vernieuwers te trainen, om een ​​brede en unieke ervaring in het beheer van marketing te ontwikkelen in het digitale tijdperk, voorbereid op de uitdagingen van het management aan te pakken, het vermogen om te luisteren gemachtigd en veeleisende klant, het creëren van een relatie van blijvende waarde in de tijd, met de nadruk op loyaliteit en klanttevredenheid, die het concurrentievermogen en de levensvatbaarheid van de organisatie bevordert. -
Masters
Voltijds
4 semesters
Spaans
Online