close

Filters

Resultaten weergeven

Online Master's Programma's in Retailmanagement in Brazilië 2020/2021

Master's graden zijn schoolse programma's die beschikbaar zijn in persoon zijn, online of via afstandsonderwijs programma's van vele instellingen voor hoger onderwijs. Het verdienen van deze geavanceerde graad kunnen studenten in staat stellen een beter begrip en meer werkervaring in hun interessegebied te krijgen. De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe… Meer informatie

Master's graden zijn schoolse programma's die beschikbaar zijn in persoon zijn, online of via afstandsonderwijs programma's van vele instellingen voor hoger onderwijs. Het verdienen van deze geavanceerde graad kunnen studenten in staat stellen een beter begrip en meer werkervaring in hun interessegebied te krijgen.

De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe het toezicht werkt binnen een retail context. Onderwerpen die in een van deze programma's kunnen werknemer management, customer relations, voorraadbeheer, inkoop strategieën, of de verkoop principes bevatten.

Afstandsonderwijs is een methode voor het leveren van onderwijs aan studenten die niet fysiek aanwezig op de campus. Verschillende studies hebben aangetoond dat de leerprogramma's op afstand kan net zo efficiënt en effectief als conventionele klassikale programma's soms zelfs beter!

Brazilië is momenteel een van de 20 best presterende landen op het gebied van de economie vanwege hun uitstekende resultaatgericht leren hoger onderwijs. Er is niet veel taalbarrière omdat de meeste van de cursussen worden aangeboden in de Portugese taal.Brazilië heeft 50 publieke en 80 private universiteiten

Online Master Porgramma in Retailmanagement in Brazilië

Lees Minder
format_list_bulleted Filters
ESPM – Brasil
São Paulo , Brazilië

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te k ... +

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te kennen en te beheren; weten hoe de winkel- en consumptietrajecten van meer verbonden en veeleisende shoppers en klanten kunnen worden beheerd, met behulp van zowel datamarketingtechnologieën als -tools, deze te integreren met concepten en praktijken met consumenteninzichten en toegepaste gedragsanalyse en -studies; onder andere vaardigheden. -
Masters
Deeltijd
4 semesters
Portugees
29 sep 2020
22 sep 2020
Online
 

TIP! Als u een school vertegenwoordigt en uw opleidingen aan onze vermeldingen wilt toevoegen, Neem hier contact met ons op