$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Master's Programma's in Retailmanagement in Brazilië 2022

Master's graden zijn schoolse programma's die beschikbaar zijn in persoon zijn, online of via afstandsonderwijs programma's van vele instellingen voor hoger onderwijs. Het verdienen van deze geavanceerde graad kunnen studenten in staat stellen een beter begrip en meer werkervaring in hun interessegebied te krijgen. De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe… Meer informatie

Master's graden zijn schoolse programma's die beschikbaar zijn in persoon zijn, online of via afstandsonderwijs programma's van vele instellingen voor hoger onderwijs. Het verdienen van deze geavanceerde graad kunnen studenten in staat stellen een beter begrip en meer werkervaring in hun interessegebied te krijgen.

De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe het toezicht werkt binnen een retail context. Onderwerpen die in een van deze programma's kunnen werknemer management, customer relations, voorraadbeheer, inkoop strategieën, of de verkoop principes bevatten.

Brazilië bieden een hogere opleiding die gedeeltelijk voor de studenten die willen geavanceerde onderwijs te volgen wordt gefinancierd. Ze moeten tussen de 18 en 35 jaar. Dit systeem voor hoger onderwijs kunnen leerlingen praktische vaardigheden die hen in staat stellen de 21e eeuw uitdagingen te leren.

Online Master Porgramma in Retailmanagement in Brazilië

Lees Minder
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
ESPM – Brasil
São Paulo, Brazilië

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te k ... +

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te kennen en te beheren; weten hoe de winkel- en consumptietrajecten van meer verbonden en veeleisende shoppers en klanten kunnen worden beheerd, met behulp van zowel datamarketingtechnologieën als -tools, deze te integreren met concepten en praktijken met consumenteninzichten en toegepaste gedragsanalyse en -studies; onder andere vaardigheden. -
Masters
Deeltijd
4 semesters
Portugees
Online