close

Filters

Resultaten weergeven

Online Masters in Retailmanagement 2021 in Zuid-Amerika

Een master's degree is een postdoctorale opleiding die de studenten voorziet van een diepgaande en zeer gespecialiseerde opleiding in hun vakgebied. Het ontvangen van deze opleiding kunnen de arbeidsmarkt voor academici te verbeteren door het verfijnen van de kennis en ervaring die zij hebben in hun vakgebied. De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe het toezicht… Meer informatie

Een master's degree is een postdoctorale opleiding die de studenten voorziet van een diepgaande en zeer gespecialiseerde opleiding in hun vakgebied. Het ontvangen van deze opleiding kunnen de arbeidsmarkt voor academici te verbeteren door het verfijnen van de kennis en ervaring die zij hebben in hun vakgebied.

De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe het toezicht werkt binnen een retail context. Onderwerpen die in een van deze programma's kunnen werknemer management, customer relations, voorraadbeheer, inkoop strategieën, of de verkoop principes bevatten.

Hoewel mijn wonen verre leren lessen online, verschillende universiteiten houden aanvang op verschillende locaties. Je zou zelfs kunnen stoppen met het nemen van lessen gedurende vele weken gedurende het jaar zonder trekken en zonder uw leningen voor studenten gooien ze in de terugbetaling. Dat is een sterk argument veel mensen kijken bij het inschrijven in afstandsonderwijs klassen.

De volkeren van Zuid-Amerika bieden een krachtige ervaring rijk met voorname architectuur, stijl van koken, pottenbakken, en dansen. Met een verleden doordrenkt van folklore, studeren in Zuid-Amerika zal u toelaten om te genieten van een cultuur die de overhand hebben gekregen leeftijden.

Masters Online in Retailmanagement in Zuid-Amerika

Lees Minder
format_list_bulleted Filters
ESPM – Brasil
São Paulo , Brazilië

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te k ... +

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te kennen en te beheren; weten hoe de winkel- en consumptietrajecten van meer verbonden en veeleisende shoppers en klanten kunnen worden beheerd, met behulp van zowel datamarketingtechnologieën als -tools, deze te integreren met concepten en praktijken met consumenteninzichten en toegepaste gedragsanalyse en -studies; onder andere vaardigheden. -
Masters
Deeltijd
4 semesters
Portugees
Online
 

TIP! Als u een school vertegenwoordigt en uw opleidingen aan onze vermeldingen wilt toevoegen, Neem hier contact met ons op