$close

Filters

Resultaten weergeven

Online Masters in Retailmanagement 2022 in Zuid-Amerika

Een master's degree is een postdoctorale opleiding die de studenten voorziet van een diepgaande en zeer gespecialiseerde opleiding in hun vakgebied. Het ontvangen van deze opleiding kunnen de arbeidsmarkt voor academici te verbeteren door het verfijnen van de kennis en ervaring die zij hebben in hun vakgebied. De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe het toezicht… Meer informatie

Een master's degree is een postdoctorale opleiding die de studenten voorziet van een diepgaande en zeer gespecialiseerde opleiding in hun vakgebied. Het ontvangen van deze opleiding kunnen de arbeidsmarkt voor academici te verbeteren door het verfijnen van de kennis en ervaring die zij hebben in hun vakgebied.

De studie van retail management is ontworpen om studenten te leren hoe het toezicht werkt binnen een retail context. Onderwerpen die in een van deze programma's kunnen werknemer management, customer relations, voorraadbeheer, inkoop strategieën, of de verkoop principes bevatten.

Verspreid over vele landen en eilandgebieden, Zuid-Amerika is de thuisbasis van vele Spaans-sprekende landen. Hier kunnen studenten letterlijk een wandeling door de geschiedenis op hun weg naar de klas en genieten van de cultuur van het oude samenlevingen. 

Masters Online in Retailmanagement in Zuid-Amerika

Lees Minder
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
ESPM – Brasil
São Paulo, Brazilië

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te k ... +

Tijdens deze master zullen studenten bereid zijn om de grondbeginselen van het retail 4.0-model, nieuwe platforms en meer technologische en geautomatiseerde contactpunten te kennen en te beheren; weten hoe de winkel- en consumptietrajecten van meer verbonden en veeleisende shoppers en klanten kunnen worden beheerd, met behulp van zowel datamarketingtechnologieën als -tools, deze te integreren met concepten en praktijken met consumenteninzichten en toegepaste gedragsanalyse en -studies; onder andere vaardigheden. -
Masters
Deeltijd
4 semesters
Portugees
Online