Meester van het onderwijs in het speciaal onderwijs - concentratie in vroegtijdige interventie
UMaineOnline (University of Maine)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Orono, Maine, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
USD 15.048 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
* $ 418 / cr. in-staat en $ 523 / cr. buiten de staat
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Algemeen overzicht M.Ed. in het speciaal onderwijs - Concentratie in Early Intervention
Dit programma, dat een minimum 36 uren krediet nodig heeft, leidt tot een state certificering als een Leraar van Kinderen met een handicap (geboorte tot de schoolgaande leeftijd 5) (282). Het programma is ontworpen om studenten in de fundamenten van de beroepspraktijk in de vroege interventie voor inclusieve omgevingen te bereiden, bieden studenten met geavanceerde inhoud in een verscheidenheid van onderzoeksgebieden (bijvoorbeeld de vroege kinderjaren, en vroegschoolse speciaal onderwijs, familierelaties, collaborative overleg), en ondersteuning studenten in practicum ervaringen met een hoge behoeften kinderen van geboorte-5 en hun families. In aanvulling op de UMaine Graduate School applicatie criteria, zal de aanvragers bevredigend scores op de Praxis Core Academic Skills for Educators demonstreren. Om programma succes te garanderen, zullen aanvragers momenteel werkt of vrijwilligerswerk met jonge kinderen, de geboorte tot de leeftijd van 5, en hun families.
Voordelen van het programma
- Verdien een NCATE-geaccrediteerde graad aan de University of Maine
- Leer van ervaren docenten die zijn leiders in het veld
- Oefen samen effectief met co-docenten, familie en andere dienstverleners
- Ervaar meerdere perspectieven door middel van case studies, simulaties en reflectieve oefeningen
- Maak uw cursussen overal door middel van onze innovatieve online-formaat
Een Master's degree in het speciaal onderwijs biedt afgestudeerden met een goed begrip van de toepassing van de huidige evidence-based praktijken in de K-12 klaslokalen voor kinderen met speciale behoeften. Inzicht in de behoeften van een kind is van essentieel belang om ervoor te zorgen dat hij / zij de juiste aandacht, hulp en interventie om te slagen op school krijgt. Onze afgestudeerden toe te passen hun kennis van de behoeften van kinderen en best practices om de behoeften van hun leerlingen te pakken in inclusief het algemeen onderwijs leeromgevingen.
Graduate programma's zijn ontworpen om te verrijken en uit te breiden theorie, praktijk en leiderschap. Het kenmerk van afgestudeerde werk in de College-mentoring werkt nauw samen met een faculteit adviseur wiens doel het is om ervoor te zorgen dat de programma's van een student ontmoet zijn / haar unieke behoeften. Kleine klassen, onder leiding van algemeen erkende faculteit, aan te moedigen debat, onderzoek en discussie gebaseerd op echte ervaringen en actuele thema's. Flexibiliteit is ingebouwd in individuele programma's de grootste impact in specifieke gebieden van nood mogelijk. Deze zelfde inzet voor individuele groei en de vraag is ingebakken in straathoekwerk en onderwijs op afstand.
Programma-eisen (36 studiepunten)
Deze 36-krediet programma biedt een basis op het gebied van vroegtijdige interventie / vroege kindertijd en de voorbereiding voor leidinggevende functies. Het programma leidt tot state certificering als Leraar van Kinderen met een handicap (282 van de geboorte tot de schoolgaande leeftijd 5). Het curriculum is ontworpen om studenten in de fundamenten van de beroepspraktijk in de vroege interventie voor inclusieve omgevingen te bereiden, bieden studenten met geavanceerde inhoud in een verscheidenheid van onderzoeksgebieden (bijvoorbeeld de vroege kinderjaren, en vroegschoolse speciaal onderwijs, familierelaties, collaborative overleg), en plaatst studenten in practicum ervaringen met een hoge behoeften kinderen van geboorte-5 en hun families. Cursussen worden online geleverd.
De concentratie is geschikt voor studenten met een bachelor's degree in de vroege kindertijd onderwijs of een verwant gebied die momenteel werkt, of een verlangen hebben om hoge behoeften te dienen kinderen met een handicap, leeftijd
Vereisten
- Graad van B of hoger op CHF 450: Early Childhood Speciaal Onderwijs of gelijkwaardig
- Bevredigende prestatie op Praxis Core academische vaardigheden voor opvoeders en op mat of GRE
- Bevredigend undergraduate GPA (3.0 voor reguliere toelating)
- Aanbevelingen geven kans op succes als een afgestudeerde student en als vroege interventie specialist (academische achtergrond en positieve beschikkingen)
- Toelating essay toont aan adequate schriftelijke vaardigheden, vermogen tot reflectie, en inzet op het gebied van vroegtijdige interventie
- Het bewijs van voltooiing van vingerafdrukken en antecedentenonderzoek (Maine Dept. of Education)
- Ervaring met werken in sommige capaciteit met jonge kinderen met een handicap. Kandidaten zonder voorafgaande ervaring kan worden toegelaten, maar ze kan nodig zijn om extra krediet uur van het veld ervaring gelijktijdige compleet met werk natuurlijk.
Core Cursussen
- EHD 510: Inleiding tot het Onderwijsonderzoek
- SED 505: Diversity of Development
- SED 506: Assessment Program en Planning in Early Childhood
- SED 517: Porties Baby's en Peuters in natuurgebieden
- SED 511: Planning Inclusive Early Childhood Programs
- SED 514: Administratie en Public Policy voor EC
- SED 516: Seminarie en practicum in Collaborative Overleg
- SED 523: Home-gebaseerde Practicum en Seminar in Early Intervention
- SED 521: Center-Based Practicum en Seminar in Early Intervention
- SED 532: Positive Behavior Ondersteuning
- Geletterdheid Keuze: SEI, paling, of ERL
Capstone (3 studiepunten)
- SED 650: Graduate Project in Early Intervention
Klaar om te solliciteren?
Voor toelating tot een graduate programma in het speciaal onderwijs, moeten de studenten voldoen aan de basisnormen van de Graduate School en de speciale voorwaarden voor subsidiëring van het programma. Aanvragers kunnen ofwel de GRE (geen geavanceerde test nodig) of de Miller Analogieën Test. Voor studenten met een undergraduate GPA van 3,0 of hoger, wordt deze testen vereiste afgezien. Aanvragers van de toelating tot de programma's die leiden tot de certificering moet scores op Praxis Core Academische vaardigheden indienen voor Opvoeders met hun applicaties (https://www.ets.org/praxis/about/core/). Kandidaten die al in Maine zijn gecertificeerd en hebben Praxis eerder genomen kan een kopie van hun certificaten in te dienen om aan te tonen dat ze de staat normen hebben voldaan aan de test. Aanvragers kunnen worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek met de faculteit speciaal onderwijs. Studenten moeten financiële informatie steun van de Universiteit van de Student Financial Aid Office vragen. Speciaal onderwijs beurzen zijn soms beschikbaar voor kandidaten met aantoonbare financiële behoeften. Om in aanmerking te komen, moeten aanvragers hebben aangevraagd voor de financiële steun door middel van de Universiteit van Dienst Studentenzaken financiële steun. Wanneer u klaar bent om toe te passen zijn, neem dan eerst evalueren van de toepassing instructies. Dan, vul uw online applicatie.
Veel gestelde vragen
Wat kan ik doen met een M.Ed. in het speciaal onderwijs - Concentratie in Early Intervention?
Het Amerikaanse Bureau of Labor Statistics (BLS) voorspelt dat de tewerkstelling van speciaal onderwijs zal naar verwachting groeien met 6% in 2012-2022. Vraag zullen worden bepaald door speciale behoeften verhogen inschrijving en de behoefte aan dienstverlening. Zoals het screenen van mogelijkheden te verhogen, neemt ook de behoefte aan de diensten van speciaal onderwijs in Early Intervention diensten.
De opleiding bereidt afgestudeerden aan het werk met baby's, peuters, voorschoolse leeftijd kinderen en hun families met een bereik van vertragingen / handicap.
Leraren in het speciaal onderwijs kan ook streven naar werkgelegenheid in de private sector en als toezichthouders en beheerders.
Hoe kan ik informatie over de Graduate Record Exam of Miller Analogieën Test en Praxis ik krijgen?
De aanvragers moeten ofwel de GRE (geen geavanceerde test nodig) of de MAT nemen. Als faculteit, we hebben geen specifieke voorkeur. Toch kan regeling op de mat te nemen worden gemaakt door contact op de Dienst Studentenzaken Records (207-581-1317) en normaal kan worden gedaan op relatief korte termijn, en de resultaten zijn snel beschikbaar. Studenten die ervoor kiezen om in te schrijven in een scriptie programma moet de GRE te nemen. U kunt zich registreren op de website van Educational Testing Service. Informatie over Praxis I is beschikbaar op de website van Educational Testing Service.
Heeft de M.Ed. programma in het speciaal onderwijs een scriptie nodig?
Nee.
Hoe zit het met de certificering?
Leraar certificering wordt verleend door de Maine Ministerie van Onderwijs, niet door de University of Maine. Studenten die met succes aan alle eisen van onze NCATE-goedgekeurde, professionele voorbereiding programma's (Leraar van studenten met hoge incidentie een handicap, Onderwijs Specialist voor studenten met een lage incidentie een handicap), met inbegrip van documentatie van het passeren van scores op Praxis II in het speciaal onderwijs te voltooien komen in aanmerking voor certificering . Specifieke informatie over certificering is verkrijgbaar bij de Maine Ministerie van Onderwijs, Certification Services, State House Station 23, Augusta, ME 04333.
Als ik graduate opleidingen aan een andere universiteit heeft ingenomen, kunnen ze worden overgebracht naar mijn programma op UMaine?
Er kunnen maximaal 6 credit-uren van de vorige graduate cursussen van een andere instelling kan worden overgebracht naar het programma van de student op het moment van toelating, of 12 credits van de Universiteit van Maine. Om te worden overgedragen, moeten cursussen worden goedgekeurd door de faculteit Speciaal Onderwijs. Bepaling van de overdracht aanvaardbaarheid hangt af van factoren zoals hoe recent de cursus is genomen en of het overeenkomt met een gevestigde cursus in het programma wordt beoordeeld. Besluiten over de overdracht van de cursussen worden gemaakt tijdens de toepassing / interview proces. Graduate opleidingen genomen als onderdeel van een undergraduate programma kan niet worden overgebracht naar de M.Ed. programma.
Hoe kan ik een faculteit adviseur te verkrijgen?
Een speciaal onderwijs lid van de faculteit is toegewezen om te dienen als adviseur van een student tijdens de laatste fase van de aanvraagprocedure. De naam van de adviseur zal worden opgenomen in de brief van de Graduate School van de aanvaarding van de student.
Als je klaar bent om de volgende stap te nemen zijn, kan deze online opnames gebied u helpen met de aanvraagprocedure. Om te beginnen, volg onze behulpzame applicatie gids hier. De meest voorkomende vragen worden beantwoord in deze sectie, maar neem dan contact op met één van onze afgestudeerde opnames professionals voor extra begeleiding. Als u bekend met het proces bent u kunt beginnen met je on-line toepassing op de universiteit van Maine Graduate School!
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master's degree in speciaal onderwijs
- Logroño, Spanje
- Online
Master of Science in het onderwijs in het speciaal onderwijs
- West Lafayette, Verenigde Staten
Master of Education in Special Education, gespecialiseerd in toegepaste gedragsanalyse
- Fairfax, Verenigde Staten