Meester in branding
ESPM – Brasil
Belangrijke informatie
Campuslocatie
São Paulo, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Afstand leren
Duur
4 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
BRL 581 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tot 35 termijnen van BRL 581,79 + 1 termijn van BRL 640,50
Invoering
De Master in Branding-cursus, studenten zullen bereid zijn om:
- Begrijp hoe een merk met hoge waarde, identiteit en gedifferentieerde waarden wordt gebouwd en beheerd.
- Ontwikkel een merkplan.
- Begrijp het merk als een uiterst belangrijke hulpbron voor uw bedrijf en dat het niet beperkt is tot een symbool of naam.
- Ontwikkel Digital Branding door merkbetrokkenheid te vergroten via sociale media.
- Verwerk inzichten uit onderzoek naar consumentengedrag in de ontwikkeling van de merkstrategie.
- Begrijp hoe u de visuele elementen van het merk, zoals typografie en kleuren, kunt gebruiken bij de ontwikkeling van de merkidentiteit.
- Stel ontwerpprofessionals in staat de kracht van merkbeheer te begrijpen om bedrijven oplossingen en resultaten te bieden.
- Werk met merklicenties.
- Ken de juridische basiskwesties over copyright, intellectueel eigendom, registratie en juridische bescherming van het merk.
toelatingen
leerplan
wat ga je leren?
De cursus wordt ontwikkeld in het Distance Education-formaat waarin online lessen live worden gegeven. In deze levens krijgen studenten de kans om te communiceren met docenten en andere studenten in een dynamische en interactieve omgeving.
De cursus is opgedeeld in modules en deze zullen worden gegeven door professoren met uitgebreide professionele en academische ervaring, gebruikmakend van verschillende actieve methoden, zoals project, probleemsituatie, veldonderzoek, cases, enz., altijd verankerd door actuele teksten en bibliografische aanduidingen.
- Discipline integreren
- Moderne marketingconcepten
- Het consumenten- en merkimago begrijpen
- Merkwaarde
- Consumptietrends
- Merk visuele elementen
- Shopologie
- Digitale branding
- Merklicenties
- Juridische aspecten van branding
- Financiële evaluatie van merken
- Merk ervaring
- B2B-branding
- Merkpersoonlijkheid en verhalen vertellen
- Branding voor luxe markten
- Cursusvoltooiing (TCC)
*Aan het einde van de cursus presenteren de studenten het cursusconclusiewerk (TCC) persoonlijk aan een panel van professoren. De presentatie vindt plaats in een van de ESPM-units, in São Paulo, Rio de Janeiro of Porto Alegre.
Galerij
Ideale studenten
alumni profiel
De student die afstudeert aan de Master in Branding, kan begrijpen hoe een hoogwaardig merk wordt gebouwd en beheerd en een merkplan ontwikkelen, en zo een complete professional vormen op hun expertisegebied met vaardigheden zoals:
- Begrijp het merk als een uiterst belangrijke hulpbron voor uw bedrijf en dat het niet beperkt is tot een symbool of naam.
- Ontwikkel digitale branding door merkbetrokkenheid te vergroten via sociale media.
- Integreer inzichten uit onderzoek naar consumentengedrag in de ontwikkeling van merkstrategieën.
- Begrijpen hoe u visuele merkelementen zoals typografie en kleuren kunt gebruiken bij de ontwikkeling van merkidentiteit.
- Geef ontwerpprofessionals de kracht om de kracht van merkbeheer te begrijpen om bedrijven oplossingen en resultaten te bieden.
- Beheers de juridische basiskwesties over auteursrecht, intellectueel eigendom, registratie en wettelijke bescherming van het merk.
voor wie het bedoeld is
- Marketingprofessionals of andere gebieden die hun bedrijf moeten benutten.
- Marketing- en merkmanagers die hun merken moeten ontwikkelen.
- Ondernemers die merken willen bouwen.
- Ontwerpers die hun vaardigheden op het gebied van merkbeheer willen ontwikkelen.
- Mensen die geïnteresseerd zijn in het leren en ontwikkelen van hun vaardigheden op het gebied van merkbeheer en consumentengedrag.