Modemanagement: creëer je eigen duurzame merkcursus - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online France
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
11 weken
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
USD 39 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* na uw gratis proefperiode van 7 dagen kunt u $ 39 per maand betalen om online te blijven leren
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Bijscholing in modemanagement voor werk in modemarketing, branding, productontwikkeling, duurzaamheid en ondernemerschap.
Bouw professionele vaardigheden op in modemarketing en branding
Deze ExpertTrack biedt zowel beginnende als ervaren modeprofessionals de mogelijkheid om up-to-date, praktische kennis op te bouwen van de modewereld en de hedendaagse modemarkt.
Bouw de belangrijkste vaardigheden op die nodig zijn om te slagen in modemanagement
Wereldwijd wordt de wereldwijde modemarkt in 2020 geschat op $ 300 miljard.
Aan de hand van casestudy's van grote modemerken, ontwikkel je je professionele kennis van de belangrijkste zakelijke componenten van de wereldwijde mode-industrie, van het bouwen van een collectie en modemerk tot modeondernemerschap.
Ontdek bedrijfsmodellen van modemerken en analyseer consumentengedrag in de mode
Om de interne werking van de moderne modebusiness volledig te begrijpen, onderzoek je de modemarkt vanuit drie belangrijke perspectieven: mode vanuit een historisch en antropologisch standpunt, gevestigde en opkomende mode-bedrijfsmodellen en de modebusiness vanuit het perspectief van consumentengedrag.
Deze holistische benadering zal uw begrip van de huidige modemarkt vergroten, zowel vanuit zakelijk als vanuit consumentenperspectief.
Bouw professionele vaardigheden op in modemarketing en branding
Als het gaat om het bouwen van een modemerk, hebben modeprofessionals vaardigheden nodig op het gebied van marketing, productie, communicatie en digitaal.
Deze ExpertTrack leert u hoe u een merkidentiteit opbouwt die naadloos aansluit op uw consumentenervaring. Je leert ook hoe je een modemerk op de markt brengt en communiceert via digitale en socialemediamarketing.
Pak de ontwikkeling van modeproducten en duurzaamheid in de mode aan
Je krijgt grip op de ontwikkeling van modeproducten terwijl je de ins en outs leert van het plannen, ontwikkelen en presenteren van een collectie of modeproduct.
De laatste cursus van de ExpertTrack is gewijd aan de toekomst van mode: modeondernemerschap en duurzame mode.
Je gaat nadenken over de logistiek van het creëren van een duurzaam modebedrijf en onderzoekt hoe je nu en in de toekomst ondernemend kunt zijn in de mode.
Leer met modetrainingsdeskundigen bij Institut Français de la Mode (IFM)
Met een diepgaand begrip van de mode-industrie en het bedrijfsleven, biedt IFM al meer dan dertig jaar afstudeerprogramma's in modemanagement en modeontwerp aan.
De inhoud voor deze ExpertTrack is aangepast van de Fashion Business-microcredential - als je meer wilt weten, kijk dan eens naar de microcredential die kleinere cohorten biedt met tutorinteracties en academisch krediet.
Sleutelvaardigheden die u leert
- Mode bedrijfsstrategie
- Modemarketing
- Modecollectie constructie
- Duurzame modestrategie
- Modecultuur
- Ondernemen in de mode
- Innovatie in de mode
- Modemerk identiteit
- Mode productontwikkeling
- Mode-branding
Leerresultaten
Aan het einde van de ExpertTrack kunt u:
- Begrijp de logica van de modemarkt
- Definieer het modeproduct
- Ontdek ondernemerschap in de mode
- Bouw een modemerk op
- Vraag duurzame mode
Ervaring nodigEr zijn geen specifieke toelatingseisen voor deze ExpertTrack behalve een passie voor de modewereld en een verlangen om te groeien en je zakelijke vaardigheden als modeprofessional te specialiseren. U moet de Engelse taal goed beheersen, aangezien de cursus in het Engels wordt gegeven. | Ermee beginnenOf je nu een bedrijfskunde student bent die je vaardigheden wil specialiseren voor werk in de mode of je bent een carrière-wisselaar die probeert door te breken in de mode-industrie, deze cursus geeft je een grondige basis in de modewereld vanuit meerdere professionele perspectieven. Naast studenten en professionals is deze cursus nuttig als je al in de mode werkt als productmanager, productontwikkelaar, ontwerper, collectiebeheerder, bedrijfsontwikkelaar of in mode-PR en communicatie om je vaardigheden up-to-date en in lijn met de huidige modemarkt. |
ExpertTrack cursusoverzicht
- Modemanagement: markten, bedrijfsmodellen en trends definiëren
Ontdek mode vanuit een historisch en sociologisch perspectief en begrijp evoluerende mode-bedrijfsmodellen. - Modemanagement: merken, communicatie en distributie
Ontdek hoe u een merkidentiteit opbouwt, hoe u deze vertaalt naar de consumentenervaring en hoe u deze met succes communiceert. - Modemanagement: producten en collecties
Leer alles over het modeproduct, inclusief hoe u verschillende modeproductcategorieën definieert en hoe u een collectie opbouwt. - Modemanagement: innovatie, ondernemerschap en duurzaamheid
Bekijk de toekomst van mode, met aandacht voor duurzaamheid en ondernemerschap.
Hoe ExpertTracks werken
Word lid van een ExpertTrack om nieuwe vaardigheden onder de knie te krijgen in het door u gekozen vakgebied. Werk in uw eigen tempo door een reeks onderwerpgerichte cursussen en slaag voor de eindbeoordeling om een digitale certificaatprijs te verdienen die uw expertise bewijst.
Doe mee aan een gratis proefperiode van 7 dagen Bepaal of de ExpertTrack geschikt voor u is met gratis toegang tot het volledige pakket cursussen en assessments gedurende een week. | Blijf leren voor $ 39 / maand Betaal een maandelijks abonnementsgeld van $ 39, zolang het nodig is om ExpertTrack te voltooien. U kunt in uw eigen tempo leren en op elk moment annuleren. | Verdien digitale certificaten Ontvang een certificaat voor elke voltooide cursus en slaag voor de eindbeoordeling om een digitaal certificaat te behalen dat u kunt delen met uw professionele netwerk. | Word een expert Gebruik je gespecialiseerde opleiding om verder te komen in je carrière of om expertise op te bouwen op gebieden waar je een passie voor hebt. |
Leren van wereldklasse met
Institut Français de la Mode (IFM)
IFM (Institut Français de la Mode) is een instelling voor hoger onderwijs die gespecialiseerd is in de textiel-, mode-, luxe- en designindustrie, gevestigd in Parijs, Frankrijk.
Begin vandaag nog met leren - gratis proefperiode van 7 dagen
Na uw gratis proefperiode kunt u:
- Betaal $ 39 per maand om online te blijven leren
- Volledige controle hebben over uw abonnement; u kunt op elk moment annuleren
- Werk in je eigen tempo en bepaal in elke fase je eigen deadlines
- Betaal alleen terwijl je leert; het abonnement wordt automatisch beëindigd wanneer u klaar bent
- Voltooi online assessments om uw kennis te testen en uw vaardigheden te bewijzen
- Verdien digitale cursuscertificaten en een laatste prijs die u online kunt delen met potentiële werkgevers en uw professionele netwerk
- Houd toegang tot de inhoud van cursussen die u voltooit, zelfs nadat uw abonnement is afgelopen
Programma resultaat
Leerresultaten
Aan het einde van de ExpertTrack kunt u:
- Begrijp de logica van de modemarkt
- Definieer het modeproduct
- Ontdek ondernemerschap in de mode
- Een modemerk bouwen
- Vraag duurzame mode
Ervaring nodigEr zijn geen specifieke toelatingseisen voor deze ExpertTrack, behalve een passie voor de modebranche en de wens om te groeien en je zakelijke vaardigheden als modeprofessional te specialiseren. Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal nodig, aangezien de cursus in het Engels wordt gegeven. | BeginnenOf je nu een businessstudent bent die je vaardigheden wil specialiseren voor werk in de mode of je bent een carrièrewisselaar die probeert door te breken in de mode-industrie, deze cursus geeft je een grondige basis in de modebusiness vanuit meerdere professionele perspectieven. Naast studenten en professionals is deze cursus nuttig als je al in de mode werkt als productmanager, productontwikkelaar, ontwerper, collectiemanager, bedrijfsontwikkelaar of in mode PR en communicatie om je vaardigheden up-to-date en in lijn met de modemarkt van vandaag. |
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master Bedrijfskunde (Financiën)
- Online
MBA (gegevensanalyse)
- Online
MBA (CMI)
- Online