Msc Strategische Marketing
London School of Planning and Management
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 - 18 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
GBP 7.950 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* De vergoeding is betaalbaar in maandelijkse of driemaandelijkse of halfjaarlijkse termijnen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Krijg inzicht in de wereld van marketing, met zijn ethische en maatschappelijke implicaties.
Je bestudeert de belangrijkste marketinggebieden grondig, waaronder marktonderzoek, kopersgedrag, branding en analyses.
Je behandelt ook de principes van design, creativiteit en innovatie, evenals wereldwijd marketingbeheer. Succesvolle afronding van deze kwalificatie zal het strategisch marketingmanagement, consumentengedrag en merkvaardigheden van de leerlingen ontwikkelen en hun vermogen om zich te concentreren op de vereisten voor het implementeren van de strategie van een organisatie.
Belangrijkste feiten
- Volledig erkende en wereldwijd geaccepteerde graad.
- Onze cursus is het meest relevant en ontworpen volgens de behoeften en vereisten van hedendaagse bedrijven over de hele wereld.
- Met het voordeel van studeren op het werk, altijd en overal, krijg je kostenvoordeel en hetzelfde diploma dat wordt gegeven aan voltijdstudenten op de universiteitscampus.
- Gemakkelijke en betaalbare betalingsplannen
Waarom kiezen voor deze LSPM ?
- Uw kwalificatie wordt wereldwijd erkend en geaccepteerd.
- Ons curriculum helpt je om kritisch denken, uitzonderlijke managementkennis en cultureel bewustzijn te ontwikkelen.
- Ervaar online studeren als nooit tevoren met onze speciaal gebouwde slimme leerhulpmiddelen waarmee je altijd en overal kunt studeren.
- Maak deel uit van een elite cohort van getalenteerde studenten bedrijfskunde en ontwikkel een waardevol en invloedrijk wereldwijd netwerk met behulp van de LSPM online community.
toelatingen
leerplan
MSc Strategic Marketing bestaat uit 6 verplichte eenheden en disseratiewerk voor een gecombineerd totaal van 180 studiepunten.
Verplichte eenheden
Fase 1 (niveau 7 diplomafase - 120 studiepunten)
- Hedendaagse kwesties en principes van marketing (20 studiepunten)
- Consumentengedrag en marktcommunicatie (20 studiepunten)
- Digitale en sociale mediamarketing (20 studiepunten)
- Hedendaagse uitdagingen en strategische marketing (20 studiepunten)
- Strategisch merkbeheer (20 studiepunten)
- Marketing Research Project (20 studiepunten)
[Succesvolle afronding van fase 1 leidt tot voortgang naar fase 2]
Fase 2 (universitair podium)
- Dissertatieproject
[Succesvolle afronding van fase 2 leidt tot toekenning van graad door de universiteit]
Beoordeling en verificatie
Alle eenheden binnen deze kwalificatie worden intern beoordeeld en extern geverifieerd door de toekennende instantie. De kwalificaties zijn criteria waarnaar wordt verwezen, gebaseerd op het behalen van alle gespecificeerde leerresultaten.
Om een 'voldoende' voor een eenheid te behalen, moeten leerlingen bewijzen overleggen om aan te tonen dat ze aan alle leerresultaten hebben voldaan en voldoen aan de normen die door alle beoordelingscriteria worden gespecificeerd.
Programma resultaat
Het doel van dit programma is om leerlingen de vaardigheden en het begrip in marketing en branding te bieden die aansluiten bij goede strategische besluitvorming om het concurrentievoordeel van organisaties te behouden.
Studenten verwerven kennis door een geïntegreerde benadering van theorie in marketing, merkgedrag van consumenten en digitaal communicatiebeheer en oefenen met behulp van realtime activiteiten.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Zakelijk (Marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Zakelijk (marketing) (opwaarderen)
- Online
MSc Strategische Digitale Marketing
- Online