Online Master in Marketing
Universidad Ítaca
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Mexico City, Mexico
Talen
Spaans
Studieformaat
Afstand leren
Duur
2 jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* voor online programma's is de graad gratis
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Bestudeer online een Master in Marketing en word een expert die verantwoordelijk is voor het creëren van nationale en internationale marketingstrategieën met kennis in BTL en ATL, het ontwerpen van succesvolle goederen en diensten.
certificaat
Het programma omvat een certificering naar keuze.
registratie
RVOE 20081621
duur
6 semesters.
Begin datum
365 dagen per jaar.
kosten
Wij bieden u het beste investeringsplan in inschrijving en collegegeld.
leerplan
- Onderzoeksmethodologie
- afzet
- Statistieken toegepast op marketing
- Informatica toegepast op marketing
- Marketing Financiën
- Marktonderzoek
- Consumentengedrag
- Product prijs
- Distributie en logistiek
-
- Benchmarking en CRM
- Verkoop administratie
- Communicatie en marketing
- Strategische marketingplanning
- Sociale en servicemarketing
- Internationale marketing
- Online business
- Marketingplan
- Thesis seminar
Programma resultaat
Afgestudeerden van de master Marketing hebben uitgebreide theoretische en praktische kennis waarmee ze kunnen presteren op het gebied van marketing. Het zal de technisch-methodologische instrumenten toepassen die het mogelijk maken om voorop te lopen in termen van het ontwaken van behoeften en verlangens bij consumenten, het definiëren en ontwerpen van de goederen en diensten die de samenleving vraagt, tot after-sales of klantenservice, en het vervullen van zijn doelstellingen en doelen gericht op sociale, organisatorische en menselijke groei met een hoog ethisch besef.
vaardigheden
- Deelnemen aan de strategische besluitvorming van de organisatie.
- Ontwikkelen en lanceren van nieuwe producten.
- Ontwerpen, uitvoeren en analyseren van marktonderzoek.
- Omgaan met onzekerheid in het bedrijfsleven.
- Het vermogen hebben om aan multiculturele projecten te werken.
- Genereer alternatieve oplossingen in specifieke situaties.
- Profiteer van technologische vooruitgang ten gunste van de marketingbehoeften van het bedrijf.
- Creëer distributiestrategieën op nationaal en internationaal niveau volgens de specifieke behoeften van de organisatie.
- Ontwikkelen op de verschillende gebieden van marketing.
- Begrijp de marketingbehoeften van de organisatie.
- Ontwerp marketingdoelstellingen op basis van de doelen en doelstellingen van elke organisatie.
- Identificeer kansen, bedreigingen en veranderingen in de concurrerende omgeving van het bedrijf.
- Ontwikkel communicatiecampagnes die zijn gebaseerd op het product, het budget en de behoeften van het bedrijf.
- Leid de strategie van het bedrijf op basis van mogelijke scenario's.
- Identificeer winstgevende marktniches.
- Betreed buitenlandse markten.
- Pas de nodige strategieën toe voor de juiste ontwikkeling van de elementen van de marketingmix.
Carrièremogelijkheden
- Community Manager
- Marktstudie
- Merkmanagement
- Digitale marketing
- Marktanalyse
- reclame
- Productleider
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Online master in marketing management
- Spain Online, Spanje
Master in digitale transformatie
- Online
Master Management in internationale marketing
- Online