Online Master in digitale marketing en inkomstenbeheer

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Deze master richt zich op het bieden van studenten aan de kennis van Digital Tourism Marketing en eCommerce die nodig is om een effectieve marketing- en verkoopstrategie te ontwikkelen in elk type toeristische accommodatie.

Op het gebied van digitale marketing en e-commerce moeten bedrijven de zichtbaarheid en zichtbaarheid van hun websites vergroten, hun positionering verbeteren, hun aanwezigheid op sociale netwerken optimaliseren en e-commerce beheren om succes op de markt te garanderen. Professionals in de toeristische sector moeten zich specialiseren in nieuwe managementmodellen. Hotels en andere toeristenbedrijven zoals luchtvaartmaatschappijen en reisbureaus vragen steeds vaker om profielen van deskundige belasting- en marketingmanagers om hun inkomsten te maximaliseren.

Revenue Management en Digital Marketing zijn onmisbare tools geworden voor het dagelijkse beheer. Onder meer de economische onzekerheid, de variaties in de vraag, de prijsdaling of de toename van verkoopkanalen; Ze maken het voor bedrijven steeds meer noodzakelijk om een solide marketing- en inkomstenbeheerstrategie te hebben die het verlies van verkoopkansen vermijdt.

133526_pexels-photo-3808021.jpeg

ontvangers

  1. Afgestudeerden en afgestudeerden die hun carrière willen oriënteren op digitale marketing en / of inkomstenbeheer.
  2. Professionals die digitale marketing en inkomstenbeheer willen invoeren.
  3. Professionals die hun eigen bedrijf willen creëren op het gebied van digitale marketing en / of inkomstenbeheer.

double Degree

De graad die wordt uitgereikt door de Universitat de Girona, is een eigen graad die wordt afgegeven door de Fundación Universitat de Girona, volledig erkend.

Duur van het programma

1 academiejaar (9 maanden: van oktober tot juni)

inwijding

Oktober 2020

Kenmerken van het programma

Praktische toepassing

Verwerven van de technische kennis om succesvol te kunnen werken in Digital Marketing en Revenue Management.

Belangrijkste tools en trends

Ken de belangrijkste en digitale tools van Digital Marketing, Revenue en Yield Management.

Specifieke kennis

Krijg een echte en actuele visie op digitale marketing en inkomstenbeheer, dankzij ons onderwijzend personeel bestaande uit deskundige professionals in de toeristische sector.

Echt zakelijk perspectief

Praktisch de methoden, vaardigheden en strategische visie assimileren die nodig zijn voor professioneel inkomenbeheer.

strategisch plan

Het ontwikkelen van een strategisch businessplan en het identificeren en evalueren van nieuwe tools.

Final Master Project

Ontwerp en ontwikkel een afstudeerproject waarbij de student de opgedane kennis tijdens het programma en de praktische toepassing ervan weerspiegelt.

leerplan

  • Inleiding tot online marketing
  • Web- en app-ontwerp
  • SEO en reclame
  • Webanalyse, Google Analytics en interpretatie van resultaten
  • Communitybeheer en online reputatiemanagement
  • Influencer Marketing
  • Inkomende marketing versus uitgaande marketing
  • E-mail, bloggen en marketingautomatisering
  • e-commerce en e-toerisme
  • Toeristische distributie en strategieën voor online marketing
  • Financieel beheer: begrotingsbeheer, planning en controle, investeringen en financiering
  • Revenue Management Fundamentals
  • Strategic Revenue Management: prijsstelling en prognoses
  • Inkomstenbeheer en distributie
  • Benchmarking: totaal en groepen
  • Revenue Management Tools
  • Excel voor Revenue Managers
  • Revenue Management Simulation - Hotel Management System
  • Final Master Project

133527_pexels-photo-2422293.jpeg

Toegangsvereisten

  • Officieel universitair diploma
  • Als je geen officieel universitair diploma hebt, moet een officieel document met de laatst voltooide studies worden overgelegd.
  • Paspoort / DNI / NIE kopiëren
  • Curriculum Vitae met fotografie
  • Motivatiebrief

Carrièremogelijkheden

  • Directeur of marketingmanager
  • Directeur of hoofd van Revenue Management
  • Hoofd van de verkoopafdeling
  • Hoteldirecteur of adjunct-directeur
  • Hoofd hotelreceptie
  • Community Manager
  • Toeristische adviseur
  • Consultant gespecialiseerd in Revenue Management
  • Consultant gespecialiseerd in digitale toeristische marketing
  • ondernemer

Arbeid inbrengen en praktijken

De student van deze master kan vrijwillig en optioneel extracurriculaire stages lopen bij bedrijven, zolang deze worden uitgevoerd tijdens de academische periode van het programma.

De samenwerking van EUROAULA met HOSCO Hospitality Connection, portaal van aanbiedingen van stages en vacatures in de internationale toerismesector, biedt onze studenten meer dan 2500 internationale stage-aanbiedingen per jaar en meer dan 850 toeristische bedrijven.

Professionele ontwikkeling

Hoeveel tickets worden er gekocht op de website van een luchtvaartmaatschappij? En hoeveel hotelreserveringen worden er elke dag op internet gemaakt? E-commerce is het belangrijkste instrument in de toeristische sector.

middelen

De studenten van EUROAULA, Escuela Universitaria Barcelona, werken in een digitale omgeving.

Om hun studie te vergemakkelijken, heeft elke student:

  • Virtuele campus
  • Online bijles bij uw docenten
  • Praktische lessen en echte cases
  • Klaslokalen met multimedia-apparatuur
  • Studeerkamer, bibliotheek en recreatieruimte met computers en internetverbinding
  • Gratis toegang in het hele centrum tot Wi-Fi-diensten

Samenwerkende bedrijven

De volgende bedrijven werken samen met Euroaula, Escola Universitària, nemen deel aan het lesgeven van onze programma's, houden conferenties of maken stageovereenkomsten met onze studenten:

133525_Empresascolaboradoras.jpg

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering th ... Lees meer

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering the Degree in Tourism, the Double Degree in Tourism and Internacional Hospitality and Tourism Management, as well as Masters and Postgraduate degrees. Therefore, those university studies are entirely official and recognized. Lees Minder